;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت تمرکز: الاغ مخفی تصویر کجاست؟

آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ:تصاویر معمایی یا آنچه که تصاویر توهم نوری خوانده می شوند، شگفت انگیز و جالب هستند. این تصاویر حاوی تصاویری هستند که تنها یک چشم تیزبین و جزئی نگر قادر به دیدن آنهاست. بواقع تمرکز و دقت سبب می شود که زوایای یک تصویر در کسری از ثانیه مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت تصویر و یا تصاویر مخفی شناسایی شوند. در آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه، الاغی که در تصویر مخفی است را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ همراه باشید.

یادتان باشد که زمان کم به خاطر آن است که سطح سختی آزمون افزایش پیدا کند. چرا که شما تلاش خواهید کرد از حداکثر دقت، تمرکز و حتی بینایی خود استفاده کنید. آیا می توانید الاغ پنهان را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

شاید بپسندید:با توجه به 3 معادله اول مجموع ارش عددی دو گربه و پنجه گربه را پیدا کنید!

آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ

مجله خبری چشمک و بخش سرگرمی این وب سایت هر روز با جدیدترین تست ها، پازل ها، سوالات هوش و … در خدمت مخاطبان خود است. شما با پرداختن به آزمون ها و بازی های فکری این وب سایت، خواهید توانست که فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید.

دقت کردن و تمرکز بر روی یک پازل سطح استفاده از سلول های خاکستری را افزایش خواهد داد. به یاد داشته باشید که برای سلامت مغز نیز شما نیازمند به تمرین روزانه مغزی هستید. به باور محققان حل سوالات هوش، تست ها و پازل ها و … بهترین ابزار برای افزایش فعالیت مغز و تمرین برای آن می باشد. این تمرین ها می توانند از بیماری های مربوط به سلامت مغز همچون فراموشی و آلزایمر جلوگیری کنند.

در آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ شاهد تصویری هستید. اما سوال اصلی اینجاست که الاغی درون تصویر پنهان شده است. شما باید در کمتر از 5 ثانیه این الاغ را شناسایی کنید. اگر آماده هستید می توانید تصویر آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ را مرور کنید.

شاید بپسندید:حکایت جالب شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش پایانی

آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ

شاید بپسندید:چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید!؟ | افراد با تیزبینی عقاب همه گوزن ها را شناسایی می کنند!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:انتخاب نوع فنجون چای نشون میده که آدم پوست کلفتی یا خجالتی!؟

پاسخ آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ

بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که الاغی در تصویر وجود ندارد. احتمالا این افراد با یک نگاه سطحی به پرداش این تصویر پرداخته بودند. ما قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم، برای بار آخر یک راهنمایی ارائه می دهیم.

چطور است که تصویر را از زاویه دیگری ببینید. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟ قطعا باید این حیوان را شناسایی کرده باشید. کافی است همانطور که اشاره شد، تصویر را به سمت راست بچرخانید و سپس الاغ را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:اگه آهوی مخفی را در این تصویر جنگلی پیدا کنی چشمات خیلی تیزه!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس های توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی در حال گسترش هستند.

شاید بپسندید:فقط افراد دقیق آهوی جنگلی را در تصویر پیدا می کنند!

جواب آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ

امیدوارم از آزمون قدرت تمرکز با تصویر انسان و الاغ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تست هوش: گربه مال کی هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:تست قدرت دید: کرگدن را بین فیل ها شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه فکر می کنی چشمات تیزه دو موش مخفی را در تصویر شیر پیدا کن!

 حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

اگر مداد مخفی را بین هویج ها پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهینه!

راست مغز هستید یا چپ مغز | در تصویر زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا