;
تفریح و سرگرمی

اگه فکر می کنی چشمات تیزه دو موش مخفی را در تصویر شیر پیدا کن!

تست قدرت دید با شیر و موش: امروز مهارت های شناختی خود را بار دیگر با تست قدرت دید با شیر و موش مجله خبری چشمک امتحان کنید. معمای تصویری امروزی، از این نظر، به دنبال این است که با یک تست ساده اما پیچیده به تمام حواس شما هشدار دهد که تا چه اندازه می تواند فریب بخورد. تنها کاری که باید در چالش تصویری که در زیر با شما به اشتراک می گذاریم انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید تا زمانی که دو موش را که در تصویر شیر پنهان شده اند را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شیر و موش همراه باشید.

برخی از مزایای سلامتی و تندرستی که یک معما و بازی فکری می تواند داشته باشد آورده شده است:آنها حافظه کوتاه مدت را بهبود می بخشند. روحیه شما را تقویت می کنند. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. همچنین  استدلال بصری و فضایی را بهبود می بخشند. نباید فراموش کرد که با انجام یک پازل، همان مزایایی را به دست می آورید که گویی مدیتیشن کرده اید.

استرس زندگی روزمره ناپدید می شود و با احساس آرامش و آرامش که فشار خون و ضربان قلب شما را کاهش می دهد جایگزین می شود. همچنین بازی های فکری منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز شما در نظر گرفته شده اند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مشکلات منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. چرا با خانواده خود آزمون های مجله خبری چشمک را امتحان نمی کنید و مزایای آن را خودتان ببینید؟

شاید برایتان جالب باشد: حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

تست قدرت دید با شیر و موش

با دقت به تصویر تست قدرت دید با شیر و موش نگاه کنید. حل معماهای تصویری چندان آسان نیست.احتمالاً برای یافتن دو موش به بیش از 7 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت، بنابراین بهتر است فوق العاده متمرکز باشید. نگویید ما به شما هشدار ندادیم. همانطور که ما انجام می دهیم چشمان خود را کاملا باز کنید و به توانایی خود اعتماد کنید. اگر تست قدرت دید با شیر و موش مجله خبری چشمک را در کمتر از 7 ثانیه حل کنید، دارای قدرت دید، تمرکز و دقت عالی هستید.

در زیر تصویری شیری را در حال غرش می توان دید. در تصویر دو موش وجود دارد که تجسم آنها بسیار دشوار است. برای بالا بردن سطح دشواری پازل تصویری، تنها هفت ثانیه فرصت دارید تا آنها را پیدا کنید. آیا فکر می کنید می توانید آن را انجام دهید؟ با دقت به تصویر تست قدرت دید با شیر و موش نگاه کنید!

شاید بپسندید: اگر مداد مخفی را بین هویج ها پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهینه!

تست قدرت دید با شیر و موش

شاید بپسندید:فقط افراد دقیق آهوی جنگلی را در تصویر پیدا می کنند!

 

 

.

 

احتمالا بپسندید: داستان بهلول و فروختن خانه در بهشت!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:انتخاب نوع فنجون چای نشون میده که آدم پوست کلفتی یا خجالتی!؟

پاسخ تست قدرت دید با شیر و موش

اگر به این قسمت از یادداشت رسیده اید، به این دلیل است که هنوز در تلاش برای یافتن مکان دو موش در تصویر هستید. بدون استرس از شما دعوت می کنیم تا در اسرع وقت حل تست قدرت دید با شیر و موش بخش سرگرمی مجله خبری چشمک را ببینید. همانطور که در ابتدای چالش به شما گفتیم، این تست یکی از پیچیده ترین تست هایی است که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

شاید بپسندید:یکی از تصاویر ماه را انتخاب کنید | انتخاب‌تان چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

آیا توانستید موش ها را پیدا کنید. اگر آنها را پیدا نکردید می توانید به تصاویر ذیل مراجعه کنید. آیا معمای تصویری این هفته را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها در مجله خبری چشمک ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری مانند این ببینید؟

شاید بپسندید:راست مغز هستید یا چپ مغز | در تصویر زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

پاسخ تست قدرت دید با شیر و موش

امیدوارم از تست قدرت دید با شیر و موش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:تست هوش: گربه مال کی هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:حکایت اختلاف انگوری | داستان چهار گدا که کتاب لغت نوشتند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:تست روان شناسی: یکی از حیوانات را انتخاب کن تا بهتر با نگرانی هایت آشنا بشی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اشتباه منظره زیبا را در یک نگاه تشخیص بدی در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 حکایت شنیدنی هم پیاز را خورد هم چوب را هم پول داد!

 انتخاب یکی از این درخت ها می تواند، بخشی از شخصیت شما را افشا کند!

اگه تفاوت دو تصویر مادر و کودک را پیدا کردی، حتماً بخاطر دقت بالات اسپند دود کن!

اگر یوزپلنگ در کمین غزال ها را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا