;
تفریح و سرگرمی

با توجه به 3 معادله اول مجموع ارش عددی دو گربه و پنجه گربه را پیدا کنید!

سوال تصویری ریاضی جالب: یاز هم یا یک سوال تصویری ریاضی جالب در خدمت شما هستیم. سوالات هوش تصویری امروز بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار می گیرد. زیرا این سوالات در عین سرگرم کنندگی می توانند دقت و تمرکز ما را به چالش بکشند. شما در سوال تصویری ریاضی جالب امروز با یک سوال تصویری ریاضی جالب روبرو خواهید شد. حل این سوال نیاز به کمی دقت و تمرکز دارد. البته باید بدانید که برای حل این سوال فقط 7 ثانیه وقت دارید. با سوال تصویری ریاضی جالب و مجله خبری چشمک همراه شوید.

در تصویر زیر با توجه به صورت معادله اول و دوم باید معادلات بعدی را حل کنید. دقت کنید که همیشه آنطور که فکر می کنید حل مسائل ساده نیست و باید از دقت و تمرکز خود نیز در کنار ریاضیات استفاده کنید. تصویر را مرور می کنیم.از مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند. که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

شاید بپسندید:حکایت جالب شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش پایانی

سوال تصویری ریاضی جالب

سوالات هوش همیشه جالب هستند. یک سوال تصویری در این مطلب گردآوری شده است. می توان گفت که این سوال چالش برانگیز می تواند تا اندازه ای شما را گیج کند. تنها یک ذهن آرام با ضریب دقت و تمرکز عالی می تواند این سوالات را حل کند. ما از این سوالات برای محک زدن دقت، توجه و نیز مهارت ها و توانائیهای شناختی شما استفاده کرده ایم.

البته یک نکته را قبل از شروع این آزمون به خاطر بسپارید. هر تصویر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید، زیرا همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. هر جزئیاتی، هر چقدر هم که کوچک باشد، می تواند بسیار مهم باشد و بین پاسخ صحیح و غلط تفاوت ایجاد کند. اگر آماده هستید می توانید با دقت به سوالات نگاه کنید.

شاید بپسندید:فقط افراد دقیق آهوی جنگلی را در تصویر پیدا می کنند!

سوال تصویری ریاضی جالب

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: الاغ مخفی تصویر کجاست؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

پاسخ سوال تصویری ریاضی جالب

اگر به این قسمت رسیده اید احتمالا توانسته اید پاسخ را پیدا کنید.تبریک می گویئم به شما. شما واقعا یک نابغه ریاضی هستید.بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:انتخاب نوع فنجون چای نشون میده که آدم پوست کلفتی یا خجالتی!؟

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ: شما پاسخ را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده ارزش عددی هر شی را پیدا کنید؟

شاید بپسندید:اگه فکر می کنی چشمات تیزه دو موش مخفی را در تصویر شیر پیدا کن!

جواب سوال تصویری ریاضی جالب

امیدوارم از تست قدرت بینایی با آهوی جنگلی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:تست هوش: گربه مال کی هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:تست قدرت دید: کرگدن را بین فیل ها شناسایی کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اشتباه منظره زیبا را در یک نگاه تشخیص بدی در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 حروف متفاوت را در میان Yها پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

اگر مداد مخفی را بین هویج ها پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهینه!

راست مغز هستید یا چپ مغز | در تصویر زن جوان دیدید یا پیرزن!؟

حکایت شنیدنی هم پیاز را خورد هم چوب را هم پول داد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا