;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیکی آدم فضایی هست!؟

آزمون شناسایی آدم فضایی: برخی از معماها وسوالات تصویری می توانند بسیار چالش برانگیز یاشند.از جمله این سوالات تصویری آزمون یا معمایی است که امروز توسط  مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است. پس از انتشار این معما در صفحه فیسبوک تنها عده کمی از شرکت کنندگان توانستند پاسخ درست این معما را ارائه دهند. برخی پاسخ این سوال را بسیار بدیهی به شمار آوردند و همین مسئله سبب خطای آنان شد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آدم فضایی همراه باشید. شما در این آزمون می بایست فردی را که یک انسان عادی نیست را شناسایی کنید. به واقع فردی که یک زامبی است.

به واقع این افراد، با دیدن تصویر آزمون شناسایی آدم فضایی، به این نتیجه رسیده بودند که اساساً این سوال تصویری بسیار ساده است. لذا نتوانستند در این سوال موفق عمل کنند. اگر آماده هستید شما نیز خود را بسنجید و تلاش کنید آزمون شناسایی آدم فضایی را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید. تنها نکته سنج ها و تیزبین می توانند این آزمون را در زمان مشخص شده حل کنند. پس این آزمون می تواند یک سنجش خوب برای سنجش توانائیهای فردی شما باشد.

شاید بپسندید: داستان خارکن و عشق دختر پادشاه : خاركنی كه عشقش دختر پادشاه رو، دوباره زنده كرد!

آزمون شناسایی آدم فضایی

سوال تصویری که امروز تحت عنوان آزمون شناسایی آدم فضایی در مجله خبری چشمک منتشر شده است، می تواند میزان توانائیهای شناختی و همچنین سطح درک، تحلیل و تفکر منطقی شما را مورد آزمایش قرار دهد. افراد بسیاری کمی که دارای نکته سنجی و تحلیل منطقی هستند می توانند این معما را در زمان 5 ثانیه ای حل کنند.

اگر می خواهید یکی از معدود افرادی باشید که در آزمون شناسایی آدم فضایی می گویند “من آن را انجام دادم” باید به تصویر دقت کنید. شما در تصویر آزمون شناسایی آدم فضایی شاهد حضور سه نفر هستید. یکی از این افراد کسی یک فرد عادی نیست. او توانسته است خود را یک آدم عادی جلوه دهد. اما افراد تیزبین می توانند با قدرت تحلیل و منطق خود او را به راحتی شناسایی کنند. اگر آماده هستید در آزمون شناسایی آدم فضایی حتماً شرکت کنید.

یک شخص تیزبین خواهد توانست که آدم فضایی را شناسایی کند. به نظر شما شخص آدم فضایی چه کسی است؟ 5 ثانیه زمان شما برای ارائه پاسخ از اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی ارزش عددی هر کاپ کیک را پیدا کن!

آزمون شناسایی آدم فضایی

 

شاید بپسندید: داستان هفت برادر و یک خواهر | دختر ناشناس در خانه هفت برادر!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی اسرار خانه داروغه نانجیب!

 

 

 

.

شاید بپسندید:آزمون هوش: ارزش عددی کدو تنبل و چوب دارچین را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی

فکر می کنید زمان شما بسیار محدود بود؟ هنوز برای ارائه پاسخ به وقت بیشتر نیاز دارید. اشکالی ندارد. شما 5 ثانیه دیگر فرصت دارید. پس تلاش کنید در تلاش دوم حتما این آزمون را پشت سر بگذارید.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سلف غذاخوری را در 10 ثانیه پیدا کن| بسیاری از افراد موفق نشدند!

 

 

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: قاتل و جانی خطرناک را در تصویر شناسایی کنید!؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی: زن اول از سمت چپ، آدم فضایی هست. به گوش او دقت کنید. همچنین نوع نگاهش به گوشی نشان می دهد که برای اولین بار با چنین وسیله ای برخورد کرده است. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید:یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بهت بگم نسبت به گذشته چه دیدی داری!؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی

احتمالا بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم فضایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:حکایت با کم عقل رفیق نشو!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت جالب کار خوبه خدا درستش کنه سلطان محمود خر کیه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه دیدی؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت دختر زیبای حاکم و سه خواستگار جوان!

تفاوت های میان دو تصویر دخترک را پیدا کنید!

تست هوش: کی ماهی گندیده را داخل کیف خانم مدیر گذاشته!؟

باهوش باشی میتونی بگی که جمله روی تخته رو کی نوشته!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا