;
تفریح و سرگرمی

یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بهت بگم نسبت به گذشته چه دیدی داری!؟

تست شخصیت متکی به درخت زیبا: نگرش خود را نسبت به گذشته کشف کنید. فقط کافی است که یک درخت را در تست شخصیت متکی به درخت زیبا انتخاب کنید! آیا کنجکاو هستید که بدانید چگونه با گذشته ارتباط دارید؟ وقت آن است که این تست شخصیتی جذاب را انجام دهید و بفهمید! درختی را انتخاب کنید و درباره خودتان بیشتر بدانید . تست شخصیت متکی به درخت زیبا سفر هیجان انگیز است که در انتظار شماست! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به درخت زیبا همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و سه خواستگار جوان!

تست شخصیت متکی به درخت زیبا

اگر در مورد خود و نحوه درک خود از جهان کنجکاو هستید، یک تست شخصیت می تواند راهی عالی برای بررسی نحوه تفکر و احساس شما باشد. درک نگرش شما نسبت به گذشته می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر و ایجاد روابط معنادارتر کمک کند. این تست شخصیت را انجام دهید تا با انتخاب یکی از سه درخت، بینش خود را نسبت به زندگی به دست آورید.

شاید بپسندید: تفاوت های میان دو تصویر دخترک را پیدا کنید!

تست شخصیت متکی به درخت زیبا

احتمالاً بپسندید: اشکال تصویر خانواده در صحنه برفی جنگلی چیست | پیدا کردن اشکال سخت است!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی اسرار خانه داروغه نانجیب!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سلف غذاخوری را در 10 ثانیه پیدا کن| بسیاری از افراد موفق نشدند!

پاسخ تست شخصیت متکی به درخت زیبا

با شرکت در این تست شخصیت، دریابید که چگونه نگرش تان نسبت به گذشته دیدگاه شما را نسبت به زندگی شکل می دهد. کافی است که یک درخت را در تست شخصیت متکی به درخت زیبا مجله خبری چشمک انتخاب کنید!

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی ارزش عددی هر کاپ کیک را پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: کی ماهی گندیده را داخل کیف خانم مدیر گذاشته!؟

تست شخصیت متکی به درخت زیبا

درخت A

افرادی که اولین تصویر از درخت را انتخاب می کنند، احتمالاً خوش بین هستند و نگرشی مثبت به گذشته داشته و همیشه از گذشته به نیکی یاد می کنند. آنها تمایل دارند فراز و نشیب های زندگی را با طرز فکری مثبت بپذیرند.

آنها ممکن است اشتباهات را به عنوان فرصت های یادگیری و گذشته را نه به عنوان چیزی برای شرمساری، بلکه به عنوان منبعی از قدرت در نظر بگیرند. آنها به احتمال زیاد ذهن باز و مایل به ریسک هستند. حتی زمانی که با مسائل دشوار روبرو می شوند، ممکن است امیدوار باشند که همه چیز در نهایت درست شود.

احتمالا بپسندید: حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

درخت B

افرادی که این تصویر از درخت را انتخاب می کنند ممکن است نگرش بازتابی نسبت به گذشته داشته باشند. آنها ممکن است زمان بگذارند تا به اشتباهات خود فکر کنند و از آنها درس بگیرند، اما زیاد روی آنها تمرکز نکنند. آنها احتمالاً در رویکرد خود به زندگی متفکر و درون نگر هستند.

این نوع از افراد برای تأمل در تجربیات خود زمان مصرف می کنند. این موضوع به آنها اجازه می دهد تا بینشی راهگشا در مورد رفتار و انگیزه های خود کسب کنند.

شاید بپسندید:آزمون هوش: ارزش عددی کدو تنبل و چوب دارچین را پیدا کنید!

درخت C

افرادی که درخت سوم را انتخاب می کنند ممکن است به آینده نگاه کنند. آنها ممکن است از درس های گذشته به عنوان راهنما برای تصمیم گیری های آینده خود استفاده کنند، در حالی که هنوز شجاعت و خوش بینی برای امتحان کردن چیزهای جدید را دارند. آنها ممکن است چالش ها را فرصتی برای رشد بدانند و تلاش کنند تا تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند.

این افراد نگرش امیدوارانه ای به آینده دارند زیرا معتقدند هر اتفاقی هم بیفتد، در نهایت همه چیز به نتیجه خواهد رسید. همیشه مهم است که به یاد داشته باشید از کجا آمده اید و از تجربیات گذشته خود درس بگیرید. امیدواریم این آزمون به شما کمک کرده باشد تا درک بهتری از اینکه گذشته چگونه بر حال شما تأثیر می‌گذارد و به اهمیت آن پی ببرید.

 

امیدوارم از تست شخصیت متکی به درخت زیبا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:حکایت با کم عقل رفیق نشو!

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت جالب کار خوبه خدا درستش کنه سلطان محمود خر کیه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

باهوش باشی میتونی بگی که جمله روی تخته رو کی نوشته!؟

حکایت شنیدنی زنان بیشتر مکارند یا مردان!

با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

تست هوش: با 3 عدد چوب کبریت یک عدد 6 بسازید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفده =

دکمه بازگشت به بالا