;
تفریح و سرگرمی

قاتل و جانی خطرناک را در تصویر شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی فرد جانی: مجله خبری چشمک و محمد شایسته امروز نیز در بخش تفریح و سرگرمی این وب سایت با یک آزمون جدید تلاش می کند تا ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. به چالش کشیدن مغز می تواند عملکرد آن را افزایش دهد. به باور کارشناسان سلامت مغز برای حفظ سلامتی خود نیازمند ورزش منظم است. بازی های فکری حکم ورزش برای مغز را دارند و این عضو حیاتی بدن را مجبور به فعالیت مثبت می کنند. بر همین اساس بخش تفریح و سرگرمی چشمک لوازم ورزش مغز را برای شما فراهم نموده است.

شما با ورزش منظم مغز می توانید، در کنار افزایش دادن عملکرد آن، لحظات خوش و خوبی را در کنار دوستان و اطرافیان خود داشته باشید. آنها را به این چالش ها دعوت کنید و از آنها بخواهید تا خود را بیشتر مورد آزمایش قرار دهند. پس اگر حوصله دارید با آزمون شناسایی فرد جانی و مجله خبری چشمک همراه شوید و تلاش کنید فرد جانی تصویر را با کمک علائم و نشانه ها در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی آدم فضایی هست!؟

آزمون شناسایی فرد جانی

حواس خود را جمع کرده و ذهن خود را فعال کنید. شما با کمک این دو عامل می توانید به راحتی آزمون شناسایی فرد جانی را حل کنید و خود را به عنوان یک نابغه به اطرافیان خود معرفی کنید. بسیاری از سوالات تصویری علاوه بر تیزبینی به سطح مشخصی از تحلیل و ادراک شما نیازمند هستند. آزمون شناسایی فرد جانی نیز از جمله همین سوالات هوش تصویری است. پس با تمرکز کامل آزمون شناسایی فرد جانی را مورد بررسی قرار دهید.

پلیس تصویری از دو فرد را برای کارآموزان بخش جنایی اداره پلیس منتشر کرد و از هر کدام از  کارآموزان خواسته شد تا فرد جانی را شناسایی کنند. این افراد باید برای انتخاب خود دلیل مشخص و منطقی ارائه می نمودند. بسیاری از کارآموزان نتوانستند در 5 ثانیه اول، پاسخ مشخصی به این آزمون بدهند. اگر آماده هستید شما تصویر را ببینید و سپس تحلیل خود را ارائه دهید.

شاید بپسندید: داستان خارکن و عشق دختر پادشاه : خاركنی كه عشقش دختر پادشاه رو، دوباره زنده كرد!

آزمون شناسایی فرد جانی

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سلف غذاخوری را در 10 ثانیه پیدا کن| بسیاری از افراد موفق نشدند!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:حکایت با کم عقل رفیق نشو!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشمات مثل عقاب تیزه 5 تفاوت دو تصویر زن و هواپیما را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی فرد جانی

اگر به این قسمت از متن رسیدید احتمالا تاکنون پاسخ مشخصی به ذهنتان نرسیده است. پس شانس دوم را می توانید امتحان کنید. 5 ثانیه دیگر هم وقت دارید تا بیشتر فکر کنید و پاسخی به آزمون شناخت فرد جانی ارائه دهید.

شاید بپسندید: تست هوش: کدام یکی از این خانم خوشکلا وضعش مالی خوبی نداره!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان هفت برادر و یک خواهر | دختر ناشناس در خانه هفت برادر!

پاسخ آزمون شناسایی فرد جانی: بسیاری از افراد فرد سمت راستی را به عنوان جانی معرفی نمودند. آنها به تصویر جمجمه که بر روی تخته کشیده شده است اشاره کرده اند. اما کدام فرد جانی چنین کاری می کند؟ فرد جانی کسی است که تلاش می کند با قرار دادن تصاویر بامزه و … چهره اصلی خود را پنهان کند. پلیس اعلام می کند که این فرد تاکنون قتل های زیادی مرتکب شده است.

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی ارزش عددی هر کاپ کیک را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی فرد جانی

احتمالا بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد جانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی اسرار خانه داروغه نانجیب!

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت جالب کار خوبه خدا درستش کنه سلطان محمود خر کیه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه دیدی؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بهت بگم نسبت به گذشته چه دیدی داری!؟

حکایت دختر زیبای حاکم و سه خواستگار جوان!

تفاوت های میان دو تصویر دخترک را پیدا کنید!

تست هوش: کی ماهی گندیده را داخل کیف خانم مدیر گذاشته!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا