;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیکی از خانمای تو فروشگاه واقعا باردار هست!؟

آزمون شناسایی زن باردار واقعی: آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خود را با آزمون شناسایی زن باردار واقعی امتحان کنید. چندین نفر در فروشگاهی حضور دارند. در نگاه اول همگی باردار به نظر می رسند، اما فقط یکی از این خانم ها باردار است. کدامیکی از زنان در آزمون شناسایی زن باردار واقعی امروز باردار است؟ آزمون امروز از جمله آزمون هایی است که تنها 25 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند در زمان تعیین شده، آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس است، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

پس فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی زن باردار واقعی بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ پس اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با عنوان آزمون شناسایی زن باردار واقعی، در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است را حل کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی زن باردار واقعی همراه باشید.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه ضریب هوشی خود را بیازمائید!

آزمون شناسایی زن باردار واقعی

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، آزمون شناسایی زن باردار واقعی آنقدر چالشی است که تنها 25 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی زن باردار واقعی باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناسایی زن باردار واقعی را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون شناسایی زن باردار واقعی تعدادی خانم در فروشگاه حضور دارند که گویا همگی باردار هستند. اما به واقع فقط یک نفر از این چند زن باردار هستند. به نظر شما کدان زن باردار است؟ شما 5 ثانیه فرصت دارید به این سوال پاسخ دهید. تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید:  آدم خوش بین هستی یا منطقی | برای یافتن پاسخ سوال یکی از نمادها را انتخاب کنید!

آزمون شناسایی زن باردار واقعی

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: انتخابتان در میان بوقلمون ها نشان می دهد که آیا آدم شکاک هستی یا خیر!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانید پرتره زن متفاوت را پیدا کنید!؟ 

.

.

.

شاید بپسندید:داستان جالب و شنیدنی هر که بد کند به خود کند!

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار واقعی

احتمالا درجه سختی آزمون شناسایی زن باردار واقعی، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل منطقی خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار واقعی: زن سمت چپ قطعا باردار نیست. در کیف او پاکت سیگار دیده می شود. زن دو از سمت چپ نیز کفش پاشنه بلند پوشیده که این امر نشان می دهد او هم باردار نیست. زن سوم از سمت چپ نیز بار زیادی حمل می کند که یک زن باردار این کار را نمی کند. به واقع زن اول از سمت راست باردار است. او کفش بدون پاشنه پوشیده،و با تعجب به زن های دیگر نگاه می کند. او فکر می کند بقیه زن ها هم باردار هستند و این گونه بدون توجه به وضعیت خود و جنین رفتار می کنند. شما چه فکر می کنید.

شاید بپسندید: حکایت دختر شوهر کش پادشاه چین که توسط درویش درمان شد | بخش اول

پاسخ آزمون شناسایی زن باردار واقعی

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

امیدواریم از آزمون شناسایی زن باردار واقعی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت تاجر و دامادش | تاجری که قصد داشت با کشتن دامادش سرنوشت را تغییر دهد!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست هوش: کدومیکی از این دو نفر برای مرخصی یه روزه از زندان بیرون اومده!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تست هوش: آیا مرد داخل هواپیما، زندانی فراری است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

جالب خواهد بود: یکی از تصاویر ماه را انتخاب کنید | انتخاب‌تان چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر یوزپلنگ در کمین غزال ها را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

کی می خواسته با ریختن رنگ روی عروس خانم، مراسم رو بهم بریزه!؟

داستان جالب و شنیدنی دختر تنها و پادشاه زیرک!

تست شخصیت: چی باعث میشه به خود بنازی و مغرور بشی!؟

فقط افراد دقیق تو یه نگاه چهره های مخفی را شناسایی می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا