;
تفریح و سرگرمی

آقاهه یا خانومه کدومیکی احتمال داره به بچه آسیب برسونه!؟

آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک: کافی است به شبکه های اجتماعی توجه کنید. در هر کدام از این شبکه ها بخش سرگرمی و بازی های فکری بیشترین آنها، بیشترین طرفدار را دارند. اگر به محبوب ترین معمای شبکه های اجتماعی توجه کنید، می توانید حجم طرفداران این بازی های فکری را متوجه خواهید شد.

به واقع می توان گفت که این بازی ها از دو جهت اهمیت دارند. می توانند لحظاتی شاد را برای شما فراهم کنند. همچنین می توانند در رشد مهارت های شناختی شما نقش داشته باشند. به باور کارشناسان حوزه سلامت برای سلامت مغز نیاز است که این عضو مهم بدن به صورت مرتب و منظم، روزانه تمرین ورزشی داشته باشد. توجه و تمرکز به بازی های فکری بهترین ورزش برای مغز به شمار می روند. چشمک این زمینه را برای شما فراهم نموده است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک همراه باشید.

شاید بپسندید:کدام زن مادر کودک است: زن خون آشام یا زن فضایی!؟

آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک

انجام پازل های تصویری در هر زمانی از روز عالی هستند، زیرا مهارت ها و توانائی ها را به حد معمول رشد می دهد. با توجه به این موضوع، یکی دیگر از چالش برانگیزترین آزمون های فکری را برای شما در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک فراهم نموده است. شما برای شناسایی و حل این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط بر روی آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک تمرکز کنید. تنها 18٪ از تمام افرادی که آن را امتحان کردند، موفق شدند آن را با موفقیت حل کنند.

در تصویر می توانید کودکی را در میان دو نفر ببینید که ظاهراً یکی مادرش و دیگری پدرش است. با این حال، یکی از آنها یک فریبکار است. ممکن است جان او توسط یکی از این دو در خطر قرار باشد. آیا می توانید در عرض 5 ثانیه آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک را حل کنید.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  داستان شنیدنی آرزوی دختر فقیر | فاش شدن آرزوی دختر و اعتراف پادشاه

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانید 4 اشکال تصویر را در یک نگاه شناسایی کنید | خیلی ها موفق نمی شوند!

پاسخ آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک

فکر می کنید آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک برای شما چگونه است؟ اگر موفق شدید آزمون را رمزگشایی کنید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر شک دارید و از پاسخ خود مطمئن نیستید، می توانید به بالا برگشته و جزئیات را بیشتر بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

پاسخ: اگر دقت کنید متوجه می شوید که چشمان پدر قرمز است که نشان می دهد او خون آشام است و مادر تیغه ای چوبی دارد تا بتواند از پسرش در برابر مرد خون آشام دفاع کند. همچنین بر فرض اینکه مرد پدر این کودک نباشد و خون آشام نباشد، ممکن است قصد داشته باشد که کودک را برباید. اما رنگ چشم کودک و زن سبز رنگ است و حالات زن نیز نشان می دهد که او مادر کودک است.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: پروانه در کجاست!؟

پاسخ آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک

امیدوارم از آزمون شناخت آدم خطرناک برای کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ابر انتخابی تان نشان می دهد که آیا انعطاف پذیری یا سرسخت؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه ضریب هوشی خود را بیازمائید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

اگه اشتباه تصویر رو پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

فقط باهوشا تو یه نگاه اشکال این تصویر زیبا را پیدا می کنند!

حکایت مرد و مار و روباه | حکایت مردی که مار را نجات داد و گرفتار شد!

با جابجایی 2 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا