;
تفریح و سرگرمی

یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص: چقدر پیگیر و سرسخت هستید؟ یکی از این 3 گل را انتخاب کنید تا متوجه شوید. با شرکت در تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص، دریابید که آیا از آن دسته هستید که هرگز عقب نمی نشینید و تحت فشار قرار نمی گیرید یا اینکه همه چیز را به حال خودش رها می کنی و بی خیال هستی!؟ فقط با یک انتخاب ساده از یکی از سه گل صورتی، سفید یا قرمز، ما به روان شما می پردازیم و بینشی در مورد سطح پشتکار شما ارائه می دهیم.

اگر برای کشف شخصیت واقعی خود آماده اید با تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه اشتباه تصویر رو پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص

آیا کنجکاو هستید که بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ آیا آماده رویارویی با درونی ترین افکار و احساسات خود هستید؟ اگر چنین است، تست شخصیت می تواند بهترین راه برای درک بهتر شخصیت شما باشد. همان طور که اشاره شد با شرکت در تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص ، بینشی در مورد ویژگی های شخصی خود به دست خواهید آورد.

شاید بپسندید: فقط باهوشا تو یه نگاه اشکال این تصویر زیبا را پیدا می کنند!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص

شاید بپسندید: تست قدرت دید: پروانه در کجاست!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  داستان شنیدنی آرزوی دختر فقیر | فاش شدن آرزوی دختر و اعتراف پادشاه

تفسیر تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص

آیا از ماندن تحت فشارها خودداری می کنید یا وقتی تحت فشار قرار می گیرید متلاشی می شوید؟ بگذارید گل های زیبا حقیقت شما را افشا کند. در میان گل ها انتخاب خود را انجام دهید و چیز جدیدی در مورد خود کشف کنید.

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت مرد و مار و روباه | حکایت مردی که مار را نجات داد و گرفتار شد!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص

گل صورتی

گل کاملیا صورتی نمادی از استقامت و عزم شدید است. کسانی که به آن گرایش دارند اغلب برای زندگی دارای شور و حرارت هستند و اجازه نمی دهند موانع آنها را از مسیرشان باز دارد.

برایتان جالب خواهد بود: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص

شما دارای روحیه تسلیم ناپذیر هستید. شما موانع را به عنوان فرصت‌هایی برای رشد در نظر می‌گیرید و روی اهداف خود ثابت می‌مانید، از اشتباهات خود درس می‌گیرید و هر بار قوی‌تر بازمی‌گردید. شما مظهر ضرب المثل “هفت بار بیفتید، هشت بار برمی خیزید.”

شاید بپسندید: حکایت شاه عیاس و پِهِن اسب| درسی که شاه عباس به چاپلوس های دربار داد!

گل سفید

کاملیا سفید نمادی از خلوص، صداقت و احترام است، هم نشان دهنده آرامش و هم قدرت است. اگر این انتخاب شماست، شکل ظریفی از پشتکار دارید که هم انعطاف پذیر و هم استراتژیک است.

تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص

شما با آرامش و خردمندی به سناریوها نزدیک می‌شوید، و به طرز ماهرانه‌ای با مشکلات متعدد بدون از دست دادن تصویر بزرگ‌تر دستکاری می‌کنید. شجاعت در رگهایت می زند.

شما نه در کوری عجله می کنید و نه از انجام کارهای دلهره آور دوری می کنید. در عوض، شما با صبر و حوصله مسیر خود را ترسیم می کنید و به طور موثر شرایط خصمانه را به سنگ پله تبدیل می کنید.

گل قرمز

در زبان گل ها، کاملیای قرمز به معنای عشق، اشتیاق و جاه طلبی بی امان است. اگر این شکوفه آتشین توجه شما را به خود جلب کرد، شما با یک روح تسلیم ناپذیر مشخص می شوید.

گل قرمز

شما با عطش دستیابی می سوزید و موانع را فقط به صورت ضربه هایی روی رادار خود می بینید. مسلح به اراده ای آهنین و طرز فکری استوار، شما مظهر پشتکار و فداکاری هستید.

شما بی وقفه اهداف خود را دنبال می کنید و تمام مراحل سفر خود را با غیرت و سرسختی همراه می کنید و تا زمانی که چشم انداز شما محقق نشود در هیچ کاری توقف نمی کنید.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب گل خاص استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدومیکی به همسرش خیانت کرده!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه ضریب هوشی خود را بیازمائید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

با جابجایی 2 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

چشات مثل شاهین تیزه اگه 3 تا اختلاف دو تصویر سگ قهوه ای را پیدا کنی!

حکایت جالب و شنیدنی عهد شب زفاف!

کدام تصویر مراسم خواستگاری واقعی است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا