;
فیلم و سریال

ساناز کاشمری «عضو گروه موسیقی آریان» پس از 24 سال کجاست و چیکار می کنه!؟+عکس

بیوگرافی ساناز کاشمری: ساناز کاشمری هنرمند خوش‌سیمایی است که یکی از اعضای گروه مشهور و خاطره‌انگیز آریان بوده و در زمان شروع فعالیت این گروه تنها ۱۷ سال سن داشته‌است. اکنون پس از گذشت چندین سال، هنرمندان این گروه همچنان در میان مردم محبوب هستند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه موسیقی با عکس های جدید و بیوگرافی ساناز کاشمری همراه باشید.

عکس های جدید ساناز کاشمری

 

بیوگرافی ساناز کاشمری
ساناز کاشمری و پدرش

 

بیوگرافی ساناز کاشمری

 

 

 

سال قبل ساناز کاشمری به همراه علی پهلوانی برخی از آهنگ‌های گروه آریان را بازخوانی کرد که و ویدئوهایشان با بازخورد بسیار مثبتی در فضای مجازی رو به رو شد. عکس جدیدی از ساناز کاشمری در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته‌است. او در این عکس بلوز مشکی و پالتویی زغالی‌رنگ را با شال چهارخانه‌ای که از رنگ‌های ذغالی، طوسی و مشکی تشکیل شده، همراه کرده‌است. موهای زیبا و روشن او و آرایش طبیعی‌اش دیگر جزئیات جذاب این اوت‌فیتش محسوب می‌شوند.

نظرتان در مورد تصویر جدید این هنرمند بعد از گذشت 25 سال  چیست؟

بیوگرافی

آریان، یک گروه موسیقی پاپ ایرانی بود که کار خود را از نیمهٔ نخست سال ۱۳۷۸ با ۱۵ عضو آغاز کرد. این گروه تا اسفند ۱۳۹۳ فعالیت هنری داشت.

سحر و ساناز کاشمری در این گروه همخوان بودند.

ساناز کاشمری از دو خواهر فعال در گروه آریان د ر سریال «کلاه پهلوی» هم بازی کرده است .

گفتگوی ساناز کاشمری

بهترین سال های زندگی ما
من عضو کم سن و سال گروه بودم. وقتی وارد گروه شدم 17 ساله بودم و 15 سال از آن روزها گذشته است. می توان گفت که من با این گروه بزرگ شدم. به همین خاطر تعلق خاطر خاصی به آن دارم. البته به همان اندازه بچه های دیگر هم به آریان این تعلق خاطر را دارند. وقتی وارد آریان شدم در دوره پیش دانشگاهی تحصیل می کردم و حتی به خاطر تعدد کنسرت های گروه نتوانستم به مدرسه بروم و بعدا امتحان دادم. از این زاویه آریان نقش مهمی برای من داشت.
همان ساناز قدیمی
نمی توانم بگویم که حضور در آریان مسیر زندگی من را عوض کرد. من قبل از اینکه وارد گروه شوم تئاتر کار می کردم و حتی وقتی قرار بود روی صحنه برویم همه استرس داشتند اما من چون تجربه اجرا روی صحنه را داشتم راحت بودم. خیلی ها فکر می کنند من بعد از شهرت در آریان تغییر کرده ام اما واقعا این طور نیست. من در زندگی همیشه همین بودم. آن معروفیت اصلا باعث نشد راه من جدا شود یا مثلا دیدم نسبت به زندگی تغییر کند. من همانی هستم که بودم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

دکمه بازگشت به بالا