;
تفریح و سرگرمی

اگه اشتباه تصویر رو پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه: برای شناسایی اشتباهات و جزئیات یک تصویر باید ذهنی متمرکز و توانایی دیدی عالی داشته باشید. جزئی نگری به معنای قدرت توانائیهای شناختی شماست وبرای تقویت این توانائی ها شما نیاز دارید به صورت مرتب و مستمر سطح توانائیهای خود را تمرین داده و مانع از رکود آنها شوید. اما چه چیز برای رشد مهارت های شناختی مفید است؟

به باور محققان مغز و ذهن همچون جسم برای بهبود عملکرد و کارآیی خود نیازمندترین و ورزش روزانه است. انواع بازی های فکری، ورزش مناسبی برای مغز هستند. شما با کمک سوالات و معماهای تصویری چشمک میتوانید به خوبی یک تمرین عالی برای ذهن و مغز خود داشته است. کافی است هر روز با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبر چشمک همراه باشید. امروز نیز با آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه با شما همراه هستیم.

شاید بپسندید: فقط باهوشا تو یه نگاه اشکال این تصویر زیبا را پیدا می کنند!

آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه

این معمای تصویری که تحت عنوان آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه در مجله خبری چشمک منتشر شده است و اثبات کنید واقعا یک نکته سنج و تیزبین هستید. تنها 16 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده، آزمون را حل کنند.  تلاش کنید شما نیز آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه را امتحان و در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کنید.

شما بهترین و جذاب ترین معماها و پازل های تصویری را می توانید در مجله خبری چشمک مشاهده کنید. این معماها برای نابغه ها بسیار آسان هستند و می توانند در یک نگاه حل کنند. در تصویر آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه، با تصویری از آدمهایی روبرو هستید که در صف صندوق یک فروشگاه ایستاده اند. در نگاه اول همه چیز طبیعی به نشر می رشد، اما اگر خوب نگاه کنید اشتباه فاحشی را در تصویر می بینید.

یک نگاه تیزبین در همان نگاه اول این اشتباه را شناسایی می کند! آیا شما نیز تیزبین هستید؟ با چشمک و آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت مرد و مار و روباه | حکایت مردی که مار را نجات داد و گرفتار شد!

آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  داستان شنیدنی آرزوی دختر فقیر | فاش شدن آرزوی دختر و اعتراف پادشاه

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شاه عیاس و پِهِن اسب| درسی که شاه عباس به چاپلوس های دربار داد!

پاسخ آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه

آزمونی که در شرف حل آن بودید، نیاز به توجه و تمرکز زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم در محیط ارامی قرار بگیرید. زمان به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید این پرونده پیچیده را در زمان مشخص شده حل کنید. اگر نه، نگران نباشید، پاسخ را در زیر به اشتراک خواهیم گذاشت. اما بهتر است قبل از دیدن پایخ به بالا برگشته و بیشتر تصویر آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه را بررسی کنید.

شاید بپسندید: یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: با جابجایی 2 تا چوب کبریت 3 تا مثلث ایجاد کن | خیلی ها شکست خوردن!

پاسخ آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه: از خرید افراد دیگر مشخص است که ما با صندوق یک سوپرمارکت روبرو هستیم. لذا غیر طبیعی است که کسی اینجا بیاید و پول پیتزا را در صندوق حساب کنید. در صورتی که این سوپرمارکت یک پیتزایی هم داشته باشد، معمول این است که افراد همزمان با سفارش، هزینه سفارش را تحویل صندوق داده و سپس پیتزای خود را دریافت می کنند.

شاید بپسندید: با جابجایی 2 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

پاسخ آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه

امیدوارم از آزمون تصویری اشتباه در فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست هوش: کدومیکی به همسرش خیانت کرده!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه ضریب هوشی خود را بیازمائید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چشات مثل شاهین تیزه اگه 3 تا اختلاف دو تصویر سگ قهوه ای را پیدا کنی!

حکایت جالب و شنیدنی عهد شب زفاف!

کدام تصویر مراسم خواستگاری واقعی است!؟

یکی از چترها را انتخاب کن تا متوجه بشی که ذاتاً آدم تک رو هستی یا علاقمند کار تیمی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا