;
تفریح و سرگرمی

فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه اشکال این قرار عاشقانه را تشخیص بده!

آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه: طراح این آزمون معتقد است که تنها در صورتی شما می توانید خود را باهوش خطاب کنید که بتوانید اشکال قرار عاشقانه را در 3 ثانیه شناسایی کنید.آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه، حتی باهوش ترین ذهن ها را نیز درگیر کرده است. تنها زمانی می توانید خود را باهوش بنامید که بتوانید در عرض 3 ثانیه اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه همراه شوید.

باید بدانید که بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند! به همین دلیل بخش تفریح و سرگرمی چشمک، بار دیگر با یک بازی فکری تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه با شماست.

شاید بپسندید:اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه

در تصویر آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه شما با یک تصویر جالب از یک رستوران روبرو هستید. یک پسر و دختر جوان مشغول غذا خوردن هستند. احتمالا این یک قرار عاشقانه است. شما در نگاه اول، هیچ اشکالی در تصویر نمی بینید، اما اگر نگاهی تیزبین و دقیق داشته باشید، متوجه خواهید شد که یک اشتباه یا اشکال اساسی در تصویر دیده می شود. آیا شما می توانید این اشتباه را در کمتر از 3 ثانیه شناسایی کنید. عملکرد شما در این ازمون نشان دهند سطح بالای تیزبینی، دقت و تمرکز شماست. با آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه و مجله خبری چشمک همراه شوید.

اگر می خواهید خود و یا اطرافیان خود را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید در جای درستی قرار گرفته اید. ما اکنون تصویر آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه را برای شما به اشتراک می گذاریم. یادتان باشد برای رمزگشایی و حل آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوب باشه، ایکی ثانیه میتونی با اضافه کردن یه چوب کبریت معادله رو درست کنی!

آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه

احتمالاً بپسندید:کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیزی که نظرتو جلب میکنه، مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات رو روشن میکنه!|تستو انجام بده تا شگفت زده شی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:احساست رو چه جوری ابراز می کنی؟ | یه دسته گل را انتخاب کن تا بفهمی چه جور عاشق دل خسته ای!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه

زمان شما به پاین رسیده است.آیا هنوز پازل مغزی که تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کرده اید؟اگر بله، پس تبریک می گویم. اگر نه، نگران نباشید؟ ما راه حل را در تصویر مشخص می کنیم. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر را بررسی کنید.

شاید بپسندید: کدامیک از این خانم های دزد تازه کار تشریف دارن و احتمالاً اولین بارش هست که دزدی می کنه!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون تمرکز با شناسایی عدد 822: فقط نابغه ها تو یه نگاه 822 را در بین BZZ ها پیدا می کنند!

 

 

 

 

شاید بپسندید: تست هوش چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه: به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید. شما اشتباه را در این تصویر خواهید دید. پسر جوان تلاش می کند سوپ خودش رو با چوب غذاخوری(چاپستیک) بخورد.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشه، اما اگه میخای بدونی استعداد چه شغلی رو داری فقط بگو سمت کدوم پل جذب شدی!؟

شناسایی اشکال قرار عاشقانه

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بگم اصلا آدم احساسی و رمانتیک هستی یا نه!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال قرار عاشقانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چابکی ذهنی و نبوغ ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و تصحیح معادله، اثبات کن!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی تو این تصویر تضاهر می کنه که پولداره، اون کیه!؟| پسره است یا آقا و خانمه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اجتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این چهار زن واقعا باردار هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این دو تا مرد جوون تو خونه مجردی و تنها زندگی می کنه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ماستمالی کردن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از این گل ها را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی سبب قدرت شماست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تو تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم رویاپردازی یا عاقل!؟ نتیجه شگفت زده‌ات می کنه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناخت مرد عاشق:کدومیکی از این سه جوون، باید سریعتر خودشو به یک قرار عاشقانه برسونه!؟

حکایت فوت کوزه گری است!

ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟ اگه تا به حال نمیدونی، کافیه یکی از مهره های شطرنج رو انتخاب کنی!

یه اشتباه کوچیک تو مزرعه این دختر و پسر خوشکل هست، اون چیه!؟

فکر می کنی خیلی باهوشی، پس بگو کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

شاید بپسندید: کدومیکی احتمال زمین خوردنش زیاده، مرد کور یا خانم خانه دار!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =

دکمه بازگشت به بالا