;
تفریح و سرگرمی

کدوم یکی از این دو تا مرد جوون تو خونه مجردی و تنها زندگی می کنه!؟

آزمون شناسایی مرد تنها: در این آزمون جدید بخش سرگرمی چشمک شرکت کنید و مهارت ها و دانش خود را به چالش بکشید. شما در آزمون شناسایی مرد تنها خواهید فهمید که کدامیک از این دو مرد تنهاست و در خانه ای که در آن زندگی می کند جز خودش کسی دیگری زندگی نمی کند. شما برای پاسخگویی به این آزمون نیازمند این هستید که از تمام توانائیها و مهارت های شناختی خود استفاده کنید. با آزمون شناسایی مرد تنها و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شما در این معما و آزمون می توانید اثبات کنید که تا چه اندازه می توانید دقت و تمرکز دارید و به اسانی چالش ها و آزمون ها را پاسخ دهید.با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل زبان خوش، مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد!

آزمون شناسایی مرد تنها

با کمک آزمون شناسایی مرد تنها، مهارت های خود را آزمایش کنید. به باور سازنده این آزمون، بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش پاسخ درست این ازمون را ارائه دهند. برای ارائه پاسخ مناسب، نیاز است که به صورت کامل به عکس و جزئیات تصویر دقت کنید. از میان 387 شرکت کننده این آزمون در یکی از مدارس متوسطه استرالیا، تنها 71 نفر توانستند در زمان 8 ثانیه ای پاسخ درست این معما را ارائه دهند. 110 نفر نیز در تلاش دوم توانستند پاسخ آزمون شناسایی مرد تنها را بدست آورند.

پس موفقیت در آزمون شناسایی مرد تنها کمی سخت و پیچیده است، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تمام مهارت های خود را متمرکز کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پاسخ صحیح را بدهید. اماده ای؟ پس تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم. چه کسی تنها است؟

شاید بپسندید:آدم جاه طلب هستی یا آرام و بی خیال، میخای مطمئن بفهمی این تستو انجام بده!

آزمون شناسایی مرد تنها

شاید بپسندید: هوش ریاضی ات خوب باشه، ایکی ثانیه میتونی با جابجایی یه چوب کبریت معادله رو درست کنی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا آدم مستقل و آزاد اندیشی!؟| کافیه یه پروانه رو انتخاب کنی تا بفهمی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه تفاوت تصویر کمک به پیرزن سمت چپ و راست را تشخیص بده!

پاسخ آزمون شناسایی مرد تنها

اگر می خواهید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید، باید هر سرنخی را که تصویر به شما می دهد تجزیه و تحلیل کنید. شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا بفهمید کدام یک از این دو جوان تنها و در خانه مجردی زندگی می کند.زمان به پایان رسیده است!

امیدواریم توانسته باشید به پاسخ رسیده باشید. حل این ماموریت به این راحتی نبود، زیرا باید تجزیه و تحلیل می کردید. ایا پاسخ را پیدا کردید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید و زمان بیشتری نیاز دارید، این امکان وجود دارد. 10 ثانیه دیگر فرصت اضافه از همین حالا شروع شد.

احتمالاً بپسندید:اگه میخای بدونی در مقابل سختی ها چقدر قوی هستی، میتونی یه کلید انتخاب کنی تا بفهمی!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کی دروغ میگه: آیا مرده واقعاً به همسرش خیانت کرده!؟

 

 

 

شاید بپسندید: چه کسی خون آشام نیست!؟| افراد باهوش در یک نگاه متوجه میشن!

پاسخ آزمون شناسایی مرد تنها: باید به تعداد مسواک های موجود در لیوان دقت می کردید. مرد سمت راست در حال مسواک زدن است. در عین حال یک مسواک دیگر نیز در لیوان وجود دارد. احتمالا او متاهل است و به همراه همسرش در خانه زندگی می کند. اما مرد سمت چپ مجرد و تنهاست!

شاید بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت: با حرکت دادن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

شناسایی مرد تنها

شاید بپسندید: کدومیکی از این رنگا رو می پسندی!؟| یکی را انتخاب کن تا بفهمی چی تو رو با بقیه متفاوت می کنه!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی مرد تنها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دو برادر واقعی: تیز و زبل باشی، دو برادر واقعی را بین 3 تا جوون خوش تیپ پیدا می کنی!

 

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: شوهر این خانم پرمدعا، کدومیکی از این 3 آقای شیرین عقل هست!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: آیا می توانید ارزش عددی پروانه و سنجاقک را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل چوب توی آستین کردن !

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: چیزی که تو نگاه اول تو تصویر دیدی رو ببین تفسیرش چیه!؟ شگفت زده میشی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل برو کشکتو بساب!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:یکی از این خانم خوشکلا همسر آقای رئیسه، فقط باهوشا میتونن تو یه نگاه تشخیص‌اش بدن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آنچه که ابتدا در تصویر تشخیص میدی نشون میده چقدر اعتماد به نفس داری!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: 5 تا تفاوت بین این دو تا سنجاب بامزه وجود داره | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر دخترک زیبا:کدامیک از این دو زن، مادر این دختر نوجوان زیباست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی متوفی در سینما: کدومیکی از افراد حاضر در سالن سینما فوت کرده است!؟

شاید برایتان جالب باشد

3 تا تفاوت تو تصویر دخترک خندان هست، که فقط افراد باهوش متوجه میشن!| خیلی تیزی اونا را پیدا کن!

یه گل رو که بهش علاقه داری از بین تصاویر انتخاب کن، بعد تفسیرش رو بخون تا شگفت زده بشی!

 اشتباهات مزرعه ذرت را پیدا کن!| فقط نابغه ها میتونن تو 10 ثانیه همه اش رو پیدا کنن!

یکی از این 3 دانش آموز حاضر در کلاس، انسان نیست!؟ کدومیکی هست، چرا!؟

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن کله سگی که با بقیه متفاوته تیزی ات رو امتحان کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا