;
تفریح و سرگرمی

چیزی که نظرتو جلب میکنه، مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات رو روشن میکنه!|تستو انجام بده تا شگفت زده شی!

تست شخصیت وابسته به فهم نخست: تست های شخصیت می تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه تصمیم گیری شما باشد. با درک جنبه های مختلف شخصیت خود، می توانید درک کنید که چرا تصمیماتی را می گیرید. انجام تست شخصیت می تواند به شما کمک کند انگیزه های پنهان را کشف کنید، نقاط قوت و ضعف خود را بهتر درک کنید و به شما در تصمیم گیری بهتر در آینده کمک کند. چرا امروز وقت نگذارید تا در مورد خودتان بیشتر بدانید؟ با تست شخصیت وابسته به فهم نخست و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: دو تا چوب کبریت را جابجا کن تا یک معادله درست بدست آوری!| اگه تو 6 ثانیه این کارو کنی نابغه ریاضیاتی!

تست شخصیت وابسته به فهم نخست

آیا کنجکاو هستید که چگونه تصمیم می گیرید؟ آیا می خواهید بدانید که انتخاب های شما چه چیزی را در مورد شما آشکار می کند؟ انجام تست شخصیت وابسته به فهم نخست راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به شخصیت و رفتار خود است.

شاید بپسندید: 3 تا تفاوت بین تصویر گربه سمت چپ و راست هست که فقط یه تیزبین اونا را پیدا می کنه!

تست شخصیت وابسته به فهم نخست

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی خروسی که با بقیه متفاوته، پیدا کنی حتماً برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه اشکال این قرار عاشقانه را تشخیص بده!

تفسیر تست شخصیت وابسته به فهم نخست

تست شخصیت وابسته به فهم نخست به آنچه ابتدا می بینید و چگونگی تصمیم گیری شما در زندگی را نشان می دهد.این یک راه جالب و سرگرم کننده برای کشف شخصیت و درک بهتر خود است.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی عدد 626: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 626 رو میون اعداد پیدا می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: دقت و تمرکزت برای حل سوالات ریاضی خوبه، پس پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

تست وابسته به فهم نخست

کتاب: افراد منطقی

افرادی که اولین بار در تست شخصیت وابسته به فهم نخست،کتابی را دیدند، رویکردی منطقی به زندگی دارند. آنها متفکرانی تحلیل گر و دقیق هستند که دوست دارند قبل از اقدام، موقعیت ها را ارزیابی کنند. چنین افرادی واقعیت را بر احساسات ترجیح می دهند و اغلب برای تصمیم گیری به داده ها تکیه می کنند. این افراد برای حقیقت و دقت ارزش قائل هستند و می توانند نسبت به خود و دیگران کاملاً انتقادی باشند.

آنها معمولاً سازماندهی شده و هدف گرا هستند و به جزئیات توجه دارند. به طور کلی، آنها تمایل به حل مشکلات خوبی دارند و به خوبی در تیم کار می کنند.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی ریاضی ات خیلی خوبه، این معادله به ظاهر ساده رو تو 10 ثانیه حل کن!

جادوگر: افراد شهودی

افرادی که ابتدا یک جادوگر را در تست شخصیت وابسته به فهم نخست دیدند، تمایل زیادی به شهود دارند و به غرایز درونی خود برای هدایت آنها در زندگی تکیه می کنند. آن‌ها اغلب به دنبال معانی و الگوهای پنهان در محیط خود می‌گردند و می‌توانند سرنخ‌های ظریفی را که دیگران ممکن است از دست بدهند، بیابند. آنها متفکرانی خلاق هستند که ذهن شان به روی احتمالات جدید باز است و مایل به ریسک هستند.

این افراد غالباً افراد ارتباطی عالی هستند، قادر به خواندن بین خطوط و درک تفاوت های ظریف گفتگو هستند. آنها همچنین تمایل دارند که از نظر احساسی بیشتر از سایر افراد ابراز وجود کنند.

شاید بپسندید: تست هوش چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

زمین: افراد انعکاسی

افرادی که برای اولین بار زمین را در تست شخصیت وابسته به فهم نخست دیدند، معمولاً افرادی متفکر هستند. آنها زمان زیادی را صرف فکر کردن به دنیای اطراف خود می کنند و اینکه چگونه می توانند به بهترین شکل در آن جا بیفتند. تمایل به بصیرت و مشاهده دارند و به سرعت نشانه های اجتماعی را دریافت می کنند. این افراد معمولاً هوش هیجانی بالایی دارند که به آنها کمک می کند تا احساسات خود و دیگران را درک کنند.

آنها توانایی تفکر انتزاعی و در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف را در هنگام تصمیم گیری دارند.

احتمالاً بپسندید: هر کسی میگی من سخاوتمندم، شما چطور!؟ با انتخاب یه دونه از این دونات ها، همه چیز مشخص میشه!

درخت: افراد منفرد

افرادی که ابتدا درختی را در تست شخصیت وابسته به فهم نخست دیدند، معمولاً به استقلال خود را بیش از هر چیز دیگری ارزش می‌دهند. آنها ترجیح می دهند بدون اتکای بیش از حد به منابع خارجی یا توصیه های دیگران، تصمیمات خود را بگیرند. این افراد ممکن است از اطرافیان خود دور افتاده باشند اما در اعماق وجودشان عمیقاً به دنیای اطراف خود اهمیت می دهند.

آنها اعتقادات محکمی در مورد درست یا غلط بودن دارند و از دفاع از عقاید خود حتی زمانی که مخالف عقاید عمومی باشد نمی ترسند.

احتمالاً بپسندید: چابکی ذهنی و نبوغ ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و تصحیح معادله، اثبات کن!

گربه

افرادی که ابتدا گربه را در تست شخصیت وابسته به فهم نخست دیدند، اغلب بدون فکر عمل می کنند و رضایت فوری را به برنامه ریزی یا اهداف بلندمدت ترجیح می دهند.این افراد معمولاً اشتیاق زیادی دارند، اما ممکن است به دلیل عدم تمرکز یا تعهد با دنبال کردن برنامه ها مشکل داشته باشند.

آنها ممکن است خود به خود یا تکانشی به نظر برسند، اما مهم است که بدانیم این رفتار اغلب ناشی از نیاز اساسی به ارتباط یا تعلق است. این افراد همچنین ممکن است به دلیل اعتماد به نفس پایین در بیان آشکار خود مشکل داشته باشند.

شاید بپسندید: کدومیکی احتمال زمین خوردنش زیاده، مرد کور یا خانم خانه دار!؟

اقیانوس: مردم جمعی

افرادی که اولین بار اقیانوس را در تست شخصیت وابسته به فهم نخست دیدند، احتمالاً به جای موفقیت فردی، تحت تأثیر خدمات و تفکر جامعه هستند. این افراد اغلب زمانی که با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنند، پیشرفت می کنند.

آنها روابط را بر دارایی ها ترجیح می دهند و از بودن بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان مانند خانواده، مذهب، فرهنگ یا جامعه به عنوان یک کل لذت می برند. این افراد تمایل دارند افرادی حمایت کننده، پرورش دهنده و دلسوز با درک تجربه جمعی انسانی باشند.

احتمالاً بپسندید:فقط باهوشا میتونن مردی که دو تا معشوقه داره رو پیدا کنن!

امیدواریم از تست شخصیت وابسته به فهم نخست استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل آش نخورده دهن سوخته!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی تو این تصویر تضاهر می کنه که پولداره، اون کیه!؟| پسره است یا آقا و خانمه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آدم منطقی و تحلیل گر هستی یا خلاق!/ | یه پروانه رو انتخاب کن تا متوجه بشی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این دو تا مرد جوون تو خونه مجردی و تنها زندگی می کنه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از این گل ها را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی سبب قدرت شماست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:یکی از سه کودک تصویر پسر نیست و یک دختر بچه است، اما کدومیکیه!؟ فقط باهوشا متوجه میشن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مربع تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

شاید برایتان جالب باشد

کدوم ویژگی ات باعث میشه که اطرافیانت بهت حسادت کنند، کافیه یه پنجره رو انتخاب کنی تا بفهمی!؟

کدامیک از این خانم های دزد تازه کار تشریف دارن و احتمالاً اولین بارش هست که دزدی می کنه!؟

حکایت مرده شورت ببره که هر چه گنده تر می شی بدتر میشی!

کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا