;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این خانم های دزد تازه کار تشریف دارن و احتمالاً اولین بارش هست که دزدی می کنه!؟

معمای شناسایی دزد تازه کار: مجله خبری چشمک امروز نیز با یک آزمون جالب دیگر با شما همراه است. همه می دانیم همانطور که تست ها، پازل ها، جداول و دیگر انواع و اقسام بازی های فکریبه دلیل جنبه سرگرم کنندگی محبوبت فراوانی در فضای اینترنت پیدا کرده اند. ما می توانیم به آسانی با کمک این ازمون ها میزان توانایی ها و مهارت های شناختی خود را مورد سنجش قرار دهیم. لذا آزمون فکری امروز که با عنوان معمای شناسایی دزد تازه کار در بخش تفریح و سرگرمی چشمک ارائه شده است، یک تمرین ذهنی عالی برای مغز شماست.

شما برای رمزگشایی و حل معمای شناسایی دزد تازه کار در زمان محدود شده 3 ثانیه ای باید، از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. در این زمان محدود دزد تازه کار را شناسایی کنید. می توان گفت که شما برای حل این آزمون، علاوه بر اینکه باید جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید از سطح ادراک منطقی خودتان نیز به نحو احسن استفاده کنید. پس مغز خود را هر روز ورزش دهید و با چشمک همراه باشید.

معمای شناسایی دزد تازه کار

شاید در نگاه اول انجام و حل این آزمون چندان سخت نباشد. به واقع رسیدن به پاسخ در زمان 3 ثانیه ای بسیار مشکل است. بنابراین معمای شناسایی دزد تازه کار نیز همانند دیگر آزمون ها و تست های مختلف، درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد. شاید به همین علت باشد که این آزمون در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در تصویر معمای شناسایی دزد تازه کار شما با دو تصویر مختلف در یک قاب روبرو هستید. در هر دو تصویر سارقی تلاش دارد سرقت کند. اما کدام یک از آنها برای اولین بار است که دست به دزدی زده است؟ پس صحنه زیر را به تفصیل تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید مشخص کنید کدام یک از سارقان زن تازه کار هست، به دقت به همه احتمالات فکر کنید و معما را در کمتر از 3 ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

معمای شناسایی دزد تازه کار

احتمالاً بپسندید:دقت و تمرکزت برای حل سوالات ریاضی خوبه، پس پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون تمرکز با شناسایی عدد 822: فقط نابغه ها تو یه نگاه 822 را در بین BZZ ها پیدا می کنند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدوم ویژگی ات باعث میشه که اطرافیانت بهت حسادت کنند، کافیه یه پنجره رو انتخاب کنی تا بفهمی!؟

پاسخ معمای شناسایی دزد تازه کار

زمان شما به پایان رسید. می توان از زمان اضافه بعدی استفاده کنید. چشمان خود را کاملا باز کنید و اجازه ندهید چیزی از شما فرار کند، زیرا در هر یک از تصاویر می تواند سرنخی وجود داشته باشد که به راحتی شما را به مسیر اصلی هدایت کند. تمرکز کنید و با دقت تماشا کنید! .

شاید بپسندید: تست هوش چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بگم اصلا آدم احساسی و رمانتیک هستی یا نه!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: چیزی که نظرتو جلب میکنه، مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات رو روشن میکنه!|تستو انجام بده تا شگفت زده شی!

پاسخ معمای شناسایی دزد تازه کار: هر دو زن حامله بوده و در حال سرقت هستند. اما اگر خوب دقت می کردید متوجه می شدید که زن سمت راستی در حالی تلاش می کند که کیف زن را برباید که هیچ ماسکی به صورت ندارد. او احتمالاً سرقت های متعددی انجام داده است و به همین علت ترسی ندارد. اما زن سمت چپ یک ماسک به صورت زده است. او احتمالاً این مسئله را از طریق فیلم های هالیوود آموخته است. اما نوع سلاح گرفتنش بسیار ناشیانه است. دست او بر روی ماشه قرار ندارد. لذا احتمالاً این زن برای بار اول است که دست به دزدی و سرقت زده است.

شاید بپسندید:احساست رو چه جوری ابراز می کنی؟ | یه دسته گل را انتخاب کن تا بفهمی چه جور عاشق دل خسته ای!؟

شناسایی دزد تازه کار

احتمالاً بپسندید: چابکی ذهنی و نبوغ ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و تصحیح معادله، اثبات کن!

امیدوارم از معمای شناسایی دزد تازه کار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:فکر می کنی خیلی باهوشی، پس بگو کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل آش نخورده دهن سوخته!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی تو این تصویر تضاهر می کنه که پولداره، اون کیه!؟| پسره است یا آقا و خانمه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: آدم منطقی و تحلیل گر هستی یا خلاق!/ | یه پروانه رو انتخاب کن تا متوجه بشی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این دو تا مرد جوون تو خونه مجردی و تنها زندگی می کنه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:فقط باهوشا میتونن مردی که دو تا معشوقه داره رو پیدا کنن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از این گل ها را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی سبب قدرت شماست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تو تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم رویاپردازی یا عاقل!؟ نتیجه شگفت زده‌ات می کنه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

شاید برایتان جالب باشد

فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه اشکال این قرار عاشقانه را تشخیص بده!

اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

اگه ریاضی ات خوب باشه، ایکی ثانیه میتونی با اضافه کردن یه چوب کبریت معادله رو درست کنی!

شاید عجیب باشه، اما اگه میخای بدونی استعداد چه شغلی رو داری فقط بگو سمت کدوم پل جذب شدی!؟

شاید بپسندید: کدومیکی احتمال زمین خوردنش زیاده، مرد کور یا خانم خانه دار!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا