;
تفریح و سرگرمی

احساست رو چه جوری ابراز می کنی؟ | یه دسته گل را انتخاب کن تا بفهمی چه جور عاشق دل خسته ای!؟

تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل: آیا آماده ای تا بفهمی چه نوع عاشقی هستی؟ این تست سرگرم کننده و آموزنده را انجام دهید تا راز اینکه چه نوع عاشقی هستید را کشف کنید. کشف کنید که چگونه عشق خود را ابراز می کنید، چه از طریق گل رز، لاله یا گل های مروارید باشد. دسته گلی که مجذوب آن شدید را انتخاب کنید تا ببینید که شما چگونه به روابط عاشقانه متصل می شوید!

شاید بپسندید: فقط یه تیزبین واقعی میتونه تو یه نگاه اشکال این قرار عاشقانه را تشخیص بده!

تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل

آیا فکر کردید که واقعا چگونه ابراز علاقه می کنید و چه نوع عاشقی هستید؟ به عبارت دیگر آیا می خواهید بدانید چگونه احساسات خود را بیان می کنید؟ این تست شخصیت را انجام دهید و متوجه شوید!دسته گلی که انتخاب می کنید چیزهای زیادی در مورد شخصیت و رویکرد شما به عشق به ما می گوید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل همراه شوید.

شاید بپسندید:اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل

شاید بپسندید: کدامیک از این خانم های دزد تازه کار تشریف دارن و احتمالاً اولین بارش هست که دزدی می کنه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بگم اصلا آدم احساسی و رمانتیک هستی یا نه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

تفسیر تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل

این تست برای کمک به شما طراحی شده است که روش های مختلف ابراز عشق را بشناسید و به شما بینشی در مورد نوع عاشقی که هستید ارائه دهد. بنابراین، چند دقیقه وقت بگذارید تا جنبه رمانتیک خود را کشف کنید!

شاید بپسندید: چیزی که نظرتو جلب میکنه، مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات رو روشن میکنه!|تستو انجام بده تا شگفت زده شی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوب باشه، ایکی ثانیه میتونی با اضافه کردن یه چوب کبریت معادله رو درست کنی!

تست وابسته به گزینش دسته گل

دسته گل A – عاشق پرشور را نشان می دهد

افرادی که دسته گل A را در تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل انتخاب می کنند، قلب و روح پرشوری دارند. آنها از آن دسته عاشقانی هستند که حرکات بزرگی انجام می دهند، مانند ارسال یک دسته گل عاشقانه به عنوان سورپرایز یا برنامه ریزی برای یک فرار عاشقانه.

آنها نسبت به عشق خود سخاوتمند هستند و همیشه تلاش می کنند تا شریک زندگی خود را مورد قدردانی و خاص بودن قرار دهند. اشتیاق آنها مسری است و باعث می شود که شرکایشان احساس سرزندگی و الهام بیشتری داشته باشند.

شاید بپسندید: تست هوش چند وجهی: نام کودک ششم، چگونه با نام کودکان دیگر این خانواده مرتبط است؟

دسته گل B – معشوقه دلسوز را نشان می دهد

کسانی که دسته گل B را در تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل انتخاب می کنند، توانایی ذاتی دارند که نشان دهند به اعمال متفکرانه اهمیت می دهند.

آنها اغلب شریک زندگی خود را با نشانه های کوچک محبت، مانند گل، کارت، یا حتی یک غذای خانگی خاص غافلگیر می کنند.این افراد زندگی می کنند تا بیان کنند که چقدر به شریک زندگی خود اهمیت می دهند و برای ایجاد احساس دوست داشتن در آنها تلاش می کنند.

احتمالاً بپسندید: چابکی ذهنی و نبوغ ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و تصحیح معادله، اثبات کن!

دسته گل C – معشوقه قابل اعتماد را نشان می دهد

افرادی که دسته گل C را در تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل انتخاب می کنند، بیش از هر چیز به قابلیت اطمینان اهمیت می دهند. آنها تعهدات را جدی می گیرند و همیشه سعی می کنند تمام تلاش خود را برای عمل به وعده ها و تحقق انتظارات انجام دهند.

می توان بر روی  این افراد بارها و بارها در روابط حساب کرد، زیرا قابل اعتماد هستند. در عشق نیز، این افراد شرکای قابل اعتمادی هستند که وفاداری آنها هرگز مورد تردید نیست.

احتمالاً بپسندید: آزمون تمرکز با شناسایی عدد 822: فقط نابغه ها تو یه نگاه 822 را در بین BZZ ها پیدا می کنند!

دسته گل D – عاشق محافظ را آشکار می کند

کسانی که دسته گل D را در تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل انتخاب می کنند، به شدت از عزیزان خود محافظت می کنند. آنها از آن دسته افرادی هستند که برای اطمینان از امنیت و خوشبختی شریک زندگی خود، صرف نظر از هزینه، تمام تلاش خود را می کنند.

در روابط، این افراد نقش محافظ را بر عهده می گیرند و مطمئن می شوند که هیچ اتفاق بدی برای فردی که دوستشان دارند، نمی افتد.

احتمالاً بپسندید: تیزبین باشی تو 5 ثانیه صورتک خوک را میان صورت آدمک های تصویر پیدا می کنی! صورتک خوک کجاست؟

دسته گل E – معشوقه وفادار را نشان می دهد

افرادی که دسته گل E را در تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل انتخاب می کنند همیشه وفادار هستند. آنها نیازهای شریک زندگی خود را بر نیازهای خود ترجیح می دهند و هرگز از تعهد خود چشم پوشی نمی کنند.

این نوع عاشق در کنار شریک زندگی خود می ایستد و هرگز تسلیم نمی شود و علیرغم مشکلاتی که ممکن است در برابر آنها وجود داشته باشد، تسلیم نمی شوند. وفاداری آنها تزلزل ناپذیر است و آنها را به شرکای ارزشمندی تبدیل می کند.

احتمالاً بپسندید: ریاضی ات خوبه، پس این معادله رو تو 10 ثانیه حل کن!

امیدوارم از تست شخصیت وابسته به گزینش دسته گل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:فکر می کنی خیلی باهوشی، پس بگو کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی تو این تصویر تضاهر می کنه که پولداره، اون کیه!؟| پسره است یا آقا و خانمه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اجتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این چهار زن واقعا باردار هست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم یکی از این دو تا مرد جوون تو خونه مجردی و تنها زندگی می کنه!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:فقط باهوشا میتونن مردی که دو تا معشوقه داره رو پیدا کنن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از این گل ها را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی سبب قدرت شماست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تو تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم رویاپردازی یا عاقل!؟ نتیجه شگفت زده‌ات می کنه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

شاید برایتان جالب باشد

شاید عجیب باشه، اما اگه میخای بدونی استعداد چه شغلی رو داری فقط بگو سمت کدوم پل جذب شدی!؟

آزمون شناخت مرد عاشق:کدومیکی از این سه جوون، باید سریعتر خودشو به یک قرار عاشقانه برسونه!؟

حکایت فوت کوزه گری است!

ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟ اگه تا به حال نمیدونی، کافیه یکی از مهره های شطرنج رو انتخاب کنی!

شاید بپسندید: کدومیکی احتمال زمین خوردنش زیاده، مرد کور یا خانم خانه دار!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا