;
تفریح و سرگرمی

یه اشتباه کوچیک تو مزرعه این دختر و پسر خوشکل هست، اون چیه!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه: طراح این آزمون معتقد است که تنها در صورتی شما می توانید خود را باهوش خطاب کنید که بتوانید اشتباه مزرعه دختر و پسر جوان را در 3 ثانیه شناسایی کنید. آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه، حتی باهوش ترین ذهن ها را نیز درگیر کرده است. تنها زمانی می توانید خود را باهوش بنامید که بتوانید در عرض 3 ثانیه اشتباه را در این تصویر تشخیص دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه همراه شوید.

باید بدانید که بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند! به همین دلیل بخش تفریح و سرگرمی چشمک، بار دیگر با یک بازی فکری تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه با شماست.

شاید بپسندید:پازل ریاضی با چوب کبریت: با اضافه کردن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه

در تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه شما با یک تصویر جالب از یک مزرعه روبرو هستید. یک پسر و دختران جوان و خوش تیپ مشغول کار کردن هستند. هوا بهاری است. همه جا سرسبز است و گل های بهاری در همه جا هستند. در نگاه اول، هیچ اشکالی در تصویر وجود ندارد، اما اگر نگاهی تیزبین و دقیق داشته باشید، متوجه خواهید شد که یک اشتباه یا اشکال اساسی در تصویر دیده می شود. آیا شما می توانید این اشتباه را در کمتر از 3 ثانیه شناسایی کنید. عملکرد شما در این ازمون نشان دهند سطح بالای تیزبینی، دقت و تمرکز شماست. با آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه و مجله خبری چشمک همراه شوید.

اگر می خواهید خود و یا اطرافیان خود را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید در جای درستی قرار گرفته اید. ما اکنون تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه را برای شما به اشتراک می گذاریم. یادتان باشد برای رمزگشایی و حل آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید:خشم‌ات رو چه جوری کنترل می کنی!؟ کافیه یه رودخونه رو انتخاب کنی!

آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه

شاید بپسندید: آزمون شناخت مرد عاشق:کدومیکی از این سه جوون، باید سریعتر خودشو به یک قرار عاشقانه برسونه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیزی که نظرتو جلب میکنه، مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات رو روشن میکنه!|تستو انجام بده تا شگفت زده شی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه زبل و تیزی، تفاوت های دو تصویر سمور آبی بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه

زمان شما به پاین رسیده است.آیا هنوز پازل مغزی که تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کرده اید؟اگر بله، پس تبریک می گویم. اگر نه، نگران نباشید؟ ما راه حل را در تصویر مشخص می کنیم. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این خانما، همسر واقعی ریچارد است!؟

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی عدد 626: اگه تیزبین باشی سریعاً عدد 626 رو میون اعداد پیدا می کنی!

 

 

 

شاید بپسندید:ذهن تحلیلی داری یا خلاق!؟ اگه تا به حال نمیدونی، کافیه یکی از مهره های شطرنج رو انتخاب کنی!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه: به تصویر علامتگذاری شده دقت کنید. شما اشتباه را در این تصویر خواهید دید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو فک دریایی، اثبات کن که دقت‌ات عالیه!

شناسایی اشکال تصویر مزرعه

احتمالاً بپسندید: آزمون تمرکز با شناسایی عدد 822: فقط نابغه ها تو یه نگاه 822 را در بین BZZ ها پیدا می کنند!

امیدواریم از آزمون شناسایی اشکال تصویر مزرعه استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی تا بگم اصلا آدم احساسی و رمانتیک هستی یا نه!؟

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اجتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیکی از این چهار زن واقعا باردار هست!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل ماستمالی کردن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:نقطه ضعف و قوت‌ات چیه،به خصوص اگه با انتقاد روبرو بشی!|یکی از لکه های جوهر رو انتخاب کن تا بفهمی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:فکر می کنی خیلی باهوشی، پس بگو کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: محافظه کاری یا منتقد، کافیه بگی همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل زبان خوش، مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت وابسته به فهم: وقتی یه اتفاق غیرقابل توضیح برات میوفته، چیکار می کنی!؟

شاید برایتان جالب باشد

معمای شناسایی اشتباه تصویر اداره: اگه نبوغ کارآگاهی داری، اشتباهات این اداره و کارمنداش را پیدا کن!

حکایت تب کرد و مُرد!

کدوم ویژگی ات تو رو متفاوت کرده، اگه خبر نداری کافیه بگی تو تصویر اول چی نظرت رو جلب کرد!؟

اگر فکر می کنی خیلی باهوشی، 1 دونه چوب کبریت را حرکت بده و یک مربع بساز!

یکی از این گل ها را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی سبب قدرت شماست!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا