;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون شناخت زن باردار امتحان کنید. آزمونی که تنها 25 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس است، می توانند آن را در یک نگاه رمزگشایی کند. پس بهتر است خود و توانائیهای خود را با آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد مورد آزمایش قرار دهید و تلاش کنید در یک نگاه زنی را که واقعا باردار نیست، اما تظاره به بارداری می کند را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: با چالش بینایی حروف Q اثبات کنید چشمان تیزبینی دارید!| چند حرف Q در تصویر وجود دارد!؟

به واقع شما با کمک انواع و اقسام بازی های فکری می توانید، توانائیها و مهارت های منطقی و شناختی خود را مورد ارزیابی قرار دهید. پس اگز فکر می کنید از سطح بالای مهارت ها برخوردار هستید باید بتوانید آزمون شناخت زن باردار و آزمون های مشابه را در زمان تعیین شده حل کنید. بواقع کارآگاه بودن لازمه اش داشتن تمرکز و دقت بالا و چشمانی تیزبین همچون عقاب است. شما با کمک این آزمون ها می توانید بررسی کنید که آیا توانائی کارآکاه بودن را دارید یا خیر!؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر مطب:کدومیکی اشتباه فاحش تو لباس پوشیدن داره!؟ بگی آخر تیزبینایی!

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

احتمالاً بپسندید: نکته سنجی خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه خیلی پولداره، اثبات کن!

اگر اغراق نباشد،آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد در تصویر باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد با سه زن که به نظر می رسد باردار هستند، روبرو هستید. حداقل ظاهر آن ها این مسئله را در نگاه اول اثبات می کند. اما در واقع یکی باردار نیست. کدام یکی باردار نیست؟ اگر در یک نگاه این زن را شناسایی کنید یک نابغه اید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی توپ فوتبال: تیزبین باشی تو 5 ثانیه توپ فوتبال را بین پانداها پیدا می کنی! توپ کجاست؟

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد

احتمالاً بپسندید:قابل توجه باهوشا، خیلی زرنگی پس بگو چه کسی از خطر کوسه ها جان سالم به در می بره!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید:این مرد خوش تیپ، همسر کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی، سریع بگو شوهر این خانم خوشکله کدوم یکی از این مردای خوش تیپه!

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد

احتمالا درجه سختی آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

احتمالاً بپسندید:فقط تیزبینا می تونند تو 3 ثانیه گربه ناقلا را میون این همه جغد شاخدار پیدا کنند!

.

.

.

شاید بپسندید: کمک آزمون شناسایی چوب بر آماتور: کدامیک از این دو چوب بر، کارش رو خوب بلد نیست و آماتوره!؟

پاسخ آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد: زن سمت راست باردار نیست. اگر چه او تلاش کرده است کسی چیزی نفهمد، اما حواسش نیست که گوشه بالش از زیر لباس او خارج شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فریبکار:یکی از این بزرگوارا برای فرار از کار تظاهر می کنه مشکل داره، اما کدومیکی!؟

پاسخ آزمون زن باردار مراسم تولد

شاید بپسندید: اگه عاشق نشدی،فکر کردی که چرا تا حالا عاشق نشدی!؟|تو تصویر اول چی دیدی تا بفهمی واقعاً چرا!؟

شما می توانید آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون جنون خون اشامی کدوم زوج زده بالا و سر دیوانگی مسابقه گذاشتن!

 

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگه بتونی جوجه های کرکی جغد شاخدار را تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: همین که عکس رو دیدی، چی توجه ات رو جلب کرد؟| بگو تا بگم اصلاً اهل حساب و کتاب هستی یا نه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:چقدر تو دقیق و تیزبین هستی؟ پس اشکال تصویر کودکان رو تو 3 ثانیه پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی: اگر تصویر مخفی موجود در این توهم نوری را ببینید، بینایی اتون مشکلی نداره!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد:کدوم یکی از این دو تا، از الفبای آرایشگری حتی الفش را هم بلد نیست!؟

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

اگه نکته سنج و دقیقی، بگو که کدوم یکی از این دو زن و شوهر میخان از هم طلاق بگیرن!؟

شما کدومیک از این دو دختر را نجات میدی!؟ | پاسخی که میدی نشون میده چه اندازه آدم عمیقی هستی!

تو تصویر اول چی دیدی، بگو تا بهت بگم تو دوستی چه جوری آدمی هستی!؟ رفیق بازی یا خائن!؟

معمای شیشه شکسته و سرقت الماس: الماس را کی دزدیده؟تست هوشی که FBI از حل آن عاجر است!

شناسایی راننده ناشی: کدوم راننده ناشیه و رستوران رو بهم ریخته!؟| از کی باید خسارت گرفت!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا