;
تفریح و سرگرمی

اگه عاشق نشدی،فکر کردی که چرا تا حالا عاشق نشدی!؟|تو تصویر اول چی دیدی تا بفهمی واقعاً چرا!؟

تست شخصیت دلیل عاشق نشدن: هر کدام از ما برای داشتن و ایجاد یک رابطه عاطفی نیازمند برخی قابلیت ها و شهامت ها هستیم. لذا طبیعی است که ترس ها و کابوس هایی در مورد قرار ملاقات و رابطه عاشقانه خود داریم. ممکن است همین کابوس ها و ترس ها و انواع آن سبب شود که شما هیچگاه عاشق نشوید. بسته به شخصیت شما، ترسناک ترین کابوس شما با توجه به شخصی که دوستش دارید، بسیار متفاوت خواهد بود. اما برای داشتن یک رابطه موفق باید کابوس ها را شناخت. تست شخصیت دلیل عاشق نشدن به شما کمک خواهد کرد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت دلیل عاشق نشدن همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

عاشق شدن

چیزهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که باعث می شود عاشق شدن، زیباترین و بهترین رویا برای هر کسی باشد. اما در این میان برای عاشق شدن، قطعا سختی ها و مشکلاتی وجود دارد. در واقع، اگر کسی از شما بخواهد که مهمترین کابوس و مشکل شما برای تبدیل کردن یک ملاقات به روابط طولانی مدت و عاشقانه را بگوید، ممکن است کمی برایتان مشکل باشد.

احتمالاً بپسندید: نکته سنجی خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه خیلی پولداره، اثبات کن!

صبح‌های بارانی یا برفی شنبه، وقتی اتوبوس تان را از دست می‌دهید و چای را روی پیراهن‌تان می‌ریزید و وقتی فرد خاصی را پیدا می‌کنید، هر کدام از این موارد در نوع خود می تواند بی نظیر و جالب باشد. اما قدرت عاشق شدن چقدر می‌تواند خاص، عجیب و غریب باشد!؟ عشق زمانی اتفاق می‌افتد که ما اصلاً انتظارش را نداریم، و وقتی به ما ضربه می‌زند، می‌تواند مانند یک نیروی مطلق طبیعت احساس شود و ما را دگرگون کند.

به این ترتیب رویاهای عشق می توانند خیلی سریع به ترسناک ترین کابوس ها تبدیل شوند. عشق نیروی جادویی نیست که زمان را متوقف کند و بنابراین وقتی عاشق می شوید زندگی برای شما متوقف نمی شود. درک این موضوع، و همچنین این واقعیت که حتی عاشقانه‌ترین رابطه‌ها با سهم نسبتاً کافی از تجربیات کابوس‌آمیز همراه می‌شوند، می‌تواند بین یک عشق شکوفا که برای همیشه ادامه دارد و یک جدایی ویرانگر تفاوت ایجاد کند. اما آیا شما می دانید مهمترین کابوس هایی که می تواند عاشقانه شما را بهم بریزد چیست؟

با کمک تست شخصیت دلیل عاشق نشدن می توانید بفهمید. کافی است به تصویر تست شخصیت دلیل عاشق نشدن خوب نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: گل مورد علاقه ات را انتخاب کند تا بگم روابط عاشقانه ات چه جوری بوده و چه جوری میشه!؟

تست شخصیت دلیل عاشق نشدن

د ر این میان اگر مطمئن نیستید کابوس شما در مورد عاشق شدن چیست و می خواهید بدانید، جای درستی هستید. تست شخصیت دلیل عاشق نشدن طراحی شده است تا به شما کمک کند آن را به راحتی بفهمید و دانستن نیمی از کار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاه کنید و ابتدا چیزی را که می بینید یادداشت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر مطب:کدومیکی اشتباه فاحش تو لباس پوشیدن داره!؟ بگی آخر تیزبینایی!

تست شخصیت دلیل عاشق نشدن

احتمالاً بپسندید: چالش بینایی جوراب زمستونی که با بقیه ست نیست را پیدا کن! 3 ثانیه زمان داری

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی آرایشگر تازه وارد:کدوم یکی از این دو تا، از الفبای آرایشگری حتی الفش را هم بلد نیست!؟

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: تیزبین واقعی می‌تونه تو یه نگاه تفاوت های دو تصویر مادر و کودک و پرستار را پیدا کنه!

پاسخ تست شخصیت دلیل عاشق نشدن

برای دیدن تفاسیر کافی است به پایین صفحه را بروید تا بفهمید تصویری در ابتدا دیدید چه چیزی درباره عشق و عاشقی شما می گوید؟ سخن در مورد عمیق‌ترین کابوس‌های شما در مورد عاشق شدن و داشتن روابط طولانی‌مدت . به این ترتیب اگر در ابتدا ……….دیدید؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی توپ فوتبال: تیزبین باشی تو 5 ثانیه توپ فوتبال را بین پانداها پیدا می کنی! توپ کجاست؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید:این مرد خوش تیپ، همسر کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

 

 

 

شاید بپسندید: با چالش بینایی حروف Q اثبات کنید چشمان تیزبینی دارید!| چند حرف Q در تصویر وجود دارد!؟

دیدن زن

دیدن زن

اگر اول زنی را در تصویر تست شخصیت دلیل عاشق نشدن دیدید، باید گفت که کابوس مخفی شما در مورد عاشق شدن، از دست دادن خواب است.

شما نمی توانید به خودتان کمک کنید، در واقع شما فردی هستید که همیشه خواب را بسیار جدی گرفته اید. شما خیلی خوشحال می شوید که غرق عشق شوید، اما خیلی سریع شروع به نگرانی می کنید که باید بین عشق و خواب یکی را انتخاب کنید. لذا ممکن است نگران شوید که خواب برنده شود!

کمی استراحت کنید و آرام باشید. مطمئناً خواب مهم است، اما اجازه ندهید که رابطه شما را خراب کند! مطمئن باشید که هر دوی شما در مقطعی باید بخوابید. نباید بی خوابی بر روی روابط شما تأثیر بگذارد. عشق و خواب هر دو مهم است.

احتمالاً بپسندید:فقط تیزبینا می تونند تو 3 ثانیه گربه ناقلا را میون این همه جغد شاخدار پیدا کنند!

دیدن سربازان سواره

دیدن سربازان سواره

اگر ابتدا سربازان سواره را در تصویر تست شخصیت دلیل عاشق نشدن دیدید، می توان گفت که کابوس مخفی شما در مورد عاشق شدن این است که نتوانید ظاهرتان را حفظ کنید.

وقتی عاشق می‌شوید، باید بدانید که شریک زندگی‌تان به خاطر نتراشیدن موهای زاید یا دوش نرفتن شما را رها نمی‌کند، اما خود را موظف می‌دانید که حداقل در طول روز یک زن یا مرد بی عیب و نقص باشید. اشکالی ندارد که گاهی خود را ناامید کنید. به خودتان اعتماد کنید. اگر چنین احساسی دارید و از تغییر ظاهر خود می ترسید، بهتر است آن را رها کنید. وقتی عشق فرا برسد آدم ها با تمام وجود همدیگر را می پذیرند.

احتمالاً بپسندید:قابل توجه باهوشا، خیلی زرنگی پس بگو چه کسی از خطر کوسه ها جان سالم به در می بره!؟

دیدن اسب

تست شخصیت دلیل عاشق نشدن

اگر اول اسب را در تست شخصیت دلیل عاشق نشدن دیدید، باید گفت که کابوس پنهانی شما در مورد عاشق شدن، نگرانی از طرد شدن است.

شما هیچگاه نمی خواهید خود را کاملا در شور و اشتیاق رها کنید. چرا که بدلیل تجربه های قبلی هراس دارید. شما نمی‌توانید به تمام دفعاتی که قبلاً عاشق شده‌اید فکر نکنید، مواقعی که نتیجه نداده‌اید و در عوض آسیب دیده و طرد شده‌اید. همه ما مقدار مشخصی از توشه عاطفی را با خود حمل می کنیم. تمام تلاش خود را بکنید تا افکار گذشته، شما را از خوشبختی باز ندارند. همه ما این افکار را داریم. نکته کلیدی این است که اجازه دهیم آنها در ما جاری شوند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی، سریع بگو شوهر این خانم خوشکله کدوم یکی از این مردای خوش تیپه!

دیدن سربازان در پس زمینه

تست شخصیت دلیل عاشق نشدن

اگر ابتدا سربازان را در پس زمینه تصویر تست شخصیت دلیل عاشق نشدن دیدید، باید گفت که کابوس مخفی شما در مورد عاشق شدن، فیلم بازی کردن است.

دومین باری که تصمیم می گیرید عاشق شوید، تمام تظاهرهایتان را کنار می گذارید. وقتی عاشق می شوید مشکلی ندارید که خود را آسیب پذیر کنید، هر بار که این کار را انجام می دهید، خود به خود همان انتظار را دارید. گاهی احساس می کنید که افراد کمی در عاشق شدن صادق هستند و خیلی ها در حال فیلم بازی کردن هستند.

اگر می خواهید احساس عشقتان زنده بماند، باید بدانید که هرکس با سرعت خودش حرکت می کند. فقط به این دلیل که یک نفر خودش را متفاوت از چیزی که هست نشان می دهد، دلیلی نمی شود که او در حال فیلم بازی کردن است. شاید او تلاش می کند مطابق میل شما حرکت کند. باید به او وقت دهید تا خود واقعی خود را به شما نشان دهد.

شما می توانید تست شخصیت دلیل عاشق نشدن را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: فکر می کنی متخصص تو شناخت آدمایی، پس بگو که کدوم زن داره آماده میشه برا دعوا کردن!؟

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: یه کوه رو انتخاب کن تا از نقاط قوت‌ات باخبر شی!؟|نقاط قوتی که دونستنش سبب پیشرفت تو زندگی میشه!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی: اگر تصویر مخفی موجود در این توهم نوری را ببینید، بینایی اتون مشکلی نداره!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون شناخت فریبکار:یکی از این بزرگوارا برای فرار از کار تظاهر می کنه مشکل داره، اما کدومیکی!؟

کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

اگه نکته سنج و دقیقی، بگو که کدوم یکی از این دو زن و شوهر میخان از هم طلاق بگیرن!؟

شما کدومیک از این دو دختر را نجات میدی!؟ | پاسخی که میدی نشون میده چه اندازه آدم عمیقی هستی!

تو تصویر اول چی دیدی، بگو تا بهت بگم تو دوستی چه جوری آدمی هستی!؟ رفیق بازی یا خائن!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا