;
تفریح و سرگرمی

تو تصویر اول چی دیدی، بگو تا بهت بگم تو دوستی چه جوری آدمی هستی!؟ رفیق بازی یا خائن!؟

تست شخصیت براساس اولین دید: داشتن داشتن یکی از بهترین سرمایه هایی است که هر کسی می تواند از داشتن آن مستفید شود. داشتن دوست خوب یکی از سرمایه های آدمی است و شما با کمک یکی دوست می توانید انسان کامل تری باشید. در تست شخصیت شناسی براساس اولین دید شما می توانید خودتان را در دوستی مورد شناسایی قرار دهید. آیا یک دوست خوبید یا اینکه در لحظات حساس دوستان خود را تنها می گذارید! اولین چیزی که در تصویر می بینید آن را برای شما آشکار می کند.

شاید بپسندید: معمای شیشه شکسته و سرقت الماس: الماس را کی دزدیده؟تست هوشی که FBI از حل آن عاجر است!

تست شخصیت براساس اولین دید

پساگر متمایل هستید خود را بهتر بشناسید حتماً با تست شخصیت براساس اولین دید همراه شوید.تست های شخصیت شناسی توانسته اند نظر بسیاری از افراد را در فیس بوک و اینستاگرام را به دست آورد، زیرا به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا ویژگی های پنهان شخصیت خود را در چند ثانیه بشناسند. به همین دلیل، ما شما را تشویق می کنیم که این تست تصویری جدید را نیز مورد توجه قرار دهید؟ به قول نویسنده مقاله آیا در دوستی یک فرد خیانتکار هستید یا خیر؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی راننده ناشی: کدوم راننده ناشیه و رستوران رو بهم ریخته!؟| از کی باید خسارت گرفت!؟

تست شخصیت براساس اولین دید

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته رو نوشته!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی توپ فوتبال: تیزبین باشی تو 5 ثانیه توپ فوتبال را بین پانداها پیدا می کنی! توپ کجاست؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: شما کدومیک از این دو دختر را نجات میدی!؟ | پاسخی که میدی نشون میده چه اندازه آدم عمیقی هستی!

پاسخ تست شخصیت براساس اولین دید

پویایی تست شخصیت شامل ذکر اولین چیزی است که در تصویر می بینید. به یاد داشته باشید که شما فقط یک فرصت برای پاسخ دادن دارید و حق تغییر نظرتان را ندارد. راحت باشید چون از 3، 2، 1 شروع می کنیم!

شاید بپسندید: فکر می کنی متخصص تو شناخت آدمایی، پس بگو که کدوم زن داره آماده میشه برا دعوا کردن!؟

 

 

 

احتمالاً بپسندید:بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل رو باز می کنه! خودت رو به چالش بکش!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اشکال تصویر مطب:کدومیکی اشتباه فاحش تو لباس پوشیدن داره!؟ بگی آخر تیزبینایی!

تصویر دو نفر با هم

تست شخصیت براساس اولین دید

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

اگر در تصویر تست شخصیت براساس اولین دید، تصویر دو فرد یا دو زن را مشاهده کردید باید گفت که شما همیشه به دنبال دوستیابی هستید، اما بسیار پیش می آید که دوستان را واقعا افراد نزدیک به خود نمی دانید. در نتیجه اگر مشکلی برایتان پیش بیاد، برای  رهایی از مشکل، بدتان نمی آید که اسرار دوستانتان را افشا کرده و آن را به دیگران بگویید یا به آنها صدمه بزنید. سعی کنید شخصیت خود را تغییر دهید زیرا ممکن است این گونه برای همیشه تنها بمانید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر: خانمه مادر کدوم یکی از این سه تا دختره! فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

دید اسکلت یا کالاور

دیدن اسکلت

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

ا: مردم معمولاً به شما اعتماد نمی کنند زیرا فکر می کنند شما فردی هستید که هیچ راز و سری از دیگری را نمی توانید در خود نگه دارید. اما برعکس است زیرا شما از آن دسته انسان هایی هستید که هرگز کشتی را ترک نمی کنید. همچنین، هرگز به کسانی که بیشتر دوستشان دارید خیانت نمی کنید.

اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این دو تا خانم عصبانی، همسر مایکله!؟

شما می توانید تست شخصیت براساس اولین دید را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه نکته سنج و دقیقی، بگو که کدوم یکی از این دو زن و شوهر میخان از هم طلاق بگیرن!؟

 

 

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگه بتونی جوجه های کرکی جغد شاخدار را تو تصویر تشخیص بدی، واقعاً چشای تیزی داری!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: درونگرا هستید یا برونگرا!؟| بگو همین که به تصویر نگاه کردی چی دیدی تا جوابو بگم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: همین که عکس رو دیدی، چی توجه ات رو جلب کرد؟| بگو تا بگم اصلاً اهل حساب و کتاب هستی یا نه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:چقدر تو دقیق و تیزبین هستی؟ پس اشکال تصویر کودکان رو تو 3 ثانیه پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی، سریع بگو شوهر این خانم خوشکله کدوم یکی از این مردای خوش تیپه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فریبکار:یکی از این بزرگوارا برای فرار از کار تظاهر می کنه مشکل داره، اما کدومیکی!؟

برایتان جالب خواهد بود

اگه عاشق نشدی،فکر کردی که چرا تا حالا عاشق نشدی!؟|تو تصویر اول چی دیدی تا بفهمی واقعاً چرا!؟

 تست شخصیت براساس شکل ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

به این دو عاشق دلداده کمک کنید کیف پولشون رو پیدا کنند تا آبروشون تو رستوران نره!؟

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

آزمون شناسایی اشکال تصویر استخر: چقدر تیزبینی؟ پس اشکال تصویر استخر رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

یه پرنده دریایی وحشی تو تصویر پنهون شده، فقط یه چشم عقابی میتونه ببینتش!

آزمون شناخت مادر کودک در حال بازی: نکته سنجا بگن کدوم خانمه مادر بچه است!؟

شناسایی ربات در خانه:با یک دلیل محکمه پسند اگه بگی ربات تصویر کدوم یکی هست،آخر باهوشایی!

کدوم یکی از این آدما از حرف زدن با شما خسته شده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =

دکمه بازگشت به بالا