;
تفریح و سرگرمی

چقدر تو دقیق و تیزبین هستی؟ پس اشکال تصویر کودکان رو تو 3 ثانیه پیدا کنید!

آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان: همانطور که می دانید بازی های فکری، پازل ها و تست ها از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. هر کدام از ما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانیم توانائیهای شناختی خود را محک بزنیم. بنابراین بازی فکری امروز که تحت عنوان آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان در مجله خبری چشمک ارائه شده است، یک تمرین ذهنی خوب برای مغز شما است. لذا باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا این پازل تصویری را حل کنید. اشکال تصویر کودکان چیست!؟

شاید بپسندید:  اگه نکته عجیب و غریب میز صبحونه را تشخیص دادی، حتماً برای خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

همانطور که می دانیم هیچ چیز مانند یک تست یا ازمون تصویری نمی تواند ما را مشغول و سرگرم کند. همچنین این پازل های تصویری در عین جذاب بودن می تواند به خوبی توانایی ها و مهارت های شناختی ما را به چالش بکشد. پازل ها و معماهای تصویری همانند آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان از جمله این آزمون هاست که شما را هم سرگرم و هم ذهن شما را درگیر خود می کند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان همراه شوید.

شاید بپسندید: همین که عکس رو دیدی، چی توجه ات رو جلب کرد؟| بگو تا بگم اصلاً اهل حساب و کتاب هستی یا نه!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان

حل و یافتن تفاوت در این دو تصویر شاید آسان به نظر برسد، اما پس از آنکه بخواهید آن را حل کنید متوجه می شوید که حل کردن آن چندان راحت نیست، اما وقتی که به هدف خود می رسیم احساس برتری خواهیم کرد، برتری در انجام آزمون ها و تست های مختلف. پازل یا چالش جدیدی که درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد، به مانند اکثریت قریب به اتفاق آزمون های تصویری در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در تصویرآزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان ماموریت شما مشخص است: شناسایی اشکال تصویر کودکان در حال پیتزا خوردن!

توانایی های شناختی و سطح دقت خود را با پیدا کردن اشکال تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان امتحان کنید. فقط باید یادتان باشد که برای ارائه پاسخ فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این دو تا خانم عصبانی، همسر مایکله!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان

احتمالاً بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

 

.

.

احتمالاً بپسندید:آیا جزو 17 درصد افراد تیزبین هستی که خیلی راحت در 4 ثانیه عدد چهار را پیدا می کنند!؟

.

.

.

شاید بپسندید: کمک آزمون شناسایی چوب بر آماتور: کدامیک از این دو چوب بر، کارش رو خوب بلد نیست و آماتوره!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان

آیا شما هنوز به دنبال پیدا کردن هستید؟ شاید پاسخ آنقدر آسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. تفاوتی وجود ندارد. اما شما به هدف اصلی این آزمون ها رسیده اید، یعنی دقت و تمرکز فراوان که می تواند مغز شما را مجبور به فعالیت کند. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر تمرکز و دقت کنید. 3 ثانیه دیگر فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

.

.

.

احتمالاً یپسندید: اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا و نکته سنج ها، تو یه نگاه میتونن بگن که اشکال اصلی تصویر ماهیگیر چیه!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان: اشکال در تصویر زیر علامتگذاری شده است. به تعداد کودکان و قطعات پیتزا که از جعبه برداشته شده است توجه کنید. 4 کودک که هر کدام یک  قطعه پیتزا گرفته اند، در تصویر مشاهده می شود. اما در جعبه، جای خالی سه قطعه پیتزا دیده می شود.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این آدما از حرف زدن با شما خسته شده است!؟

پاسخ آزمون اشکال تصویر کودکان

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوزاد دختر، به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان دختر است؟

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال تصویر کودکان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً یپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

افرادی که بینایی‌شان مشکل نداره، خیلی راحت چهره زن را در تصاویر مختلف این آزمون می‌بینند!+ 4 تصویر

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: بگو چه چیزی در تصویر نظرت رو جلب کرد تا بگم واقعاً در مواجه با دیگران آدم مهربانی هستید یا خیر!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه، پس تفاوت های این تصویر زیبا را در 5 ثانیه پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه خرس عروسکی رو تو این تصویر پیدا کردی،حتما بخاطر تیزبینی ات برا خودت اسپند دود کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید:معمای سنجش ضریب هوش: اگه هوش کارآگاهی ات بالا باشه، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!

یکی از این خانمای خوشکل یه جادوگر خبیث هست، قبل اینکه کسی رو گول بزنه پیداش کن!

بگو تو نگاه اول چی دیدی تا چیزایی درباره ات بگم که تا حالا خودت هم خبرنداشتی!

بازیکن متفاوت را در میان بازیکنان بازی مرکب شناسایی کنید!|قدرت دیدت را اثبات کن!

 یکی از این زنا با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنه اما تلاش می کنه به رو خودش نیاره، کدومه!؟

زبان بدن کدوم یکی از این مردا نشون می ده که اون از همه زنا فراریه!

قدرت دید و تمرکزت عالی باشه، خیلی راحت موش زبل را میون ارواح پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا