;
تفریح و سرگرمی

آیا جزو 17 درصد افراد تیزبین هستی که خیلی راحت در 4 ثانیه عدد چهار را پیدا می کنند!؟

چالش تصویری عدد 4: یکی از بخش های جذاب و پر طرفدار در شبکه های اجتماعی تصاویر معمایی و چالشی است. باید گفت که چالش های تصویری امروز توانسته اند بخش قابل توحهی از فضای سرگرمی شبکه های اجتماعی و وب سایت ها را به خود اختصاص دهند. در این چالش ها، قدرت بینایی، دقت، تمرکز افراد مورد سوال قرار می گیرد.به این ترتیب ذهن و مغز مجبور به فعالیت می گردد و از این رهگذر ضمن ورزش، زمینه را برای رشد توانائیهای شناختی فراهم می سازد.

افرادی که بینایی‌شان مشکل نداره، خیلی راحت چهره زن را در تصاویر مختلف این آزمون می‌بینند!+ 4 تصویر

در چالش تصویری امروز که با عنوان چالش تصویری عدد 4 در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، نیز شما با تصویری روبرو هستید که می توان یک تفاوت را در روند کلی تصویر مشاهده نمود. شما باید در کمتر از 5 ثانیه این تفاوت یا اختلاف را شناسایی کنید. با چالش تصویری عدد 4 با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

چالش تصویری عدد 4

پزشکان معتقدند که بخش قابل توجهی از مردم بدلیل نوع سبک زندگی، کمتر باعث عملکرد مثبت مغز می شوند. در این حالت کارایی مغز کاهش یافته و بعد از مدتی افراد با ضعف حافظه، فراموشی، عدم تمرکز و … روبرو می شوند. به باور پژوهشگران یک رژیم غذایی سالم به همراه خواب و ورزش کافی و نیز انجام فعالیت های فکری می تواند تا نود درصد از بیماری های مربوط به مغز همچون آلزایمر و فراموشی جلوگیری کند.

همتن طور که اشاره شد در چالش تصویری عدد 4 امروز، مغز شما به چالش کشیده می شود. مجبور می شود برای رمزگشایی چالش تصویری عدد 4، دقت و تمرکز بیشتری کند. برای انجام این ازمون کافی است چشمان خود را ببندید و بعد به تصویر نگاه کنید. به باور سازندگان این چالش، تنها 17٪ افراد در کمتر از 4 ثانیه قادر به حل این پازل تصویری هستند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر چالش تصویری عدد 4 نگاه کنید.

شاید بپسندید: چقدر تو دقیق و تیزبین هستی؟ پس اشکال تصویر کودکان رو تو 3 ثانیه پیدا کنید!

چالش تصویری عدد 4

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آیا چشمی مثل عقاب داری!؟| فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 

 

 

احتمالاً یپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

پاسخ چالش تصویری عدد 4

امیدوارم عدد چهار را در میان انبوه حروف انگلیسی پیدا کرده باشید.معمای تصویری امروز کمی مشکل بود، اما شما فقط باید به تصویر توجه کرده و از تمرکز و بینایی خود نهایت استفاده را ببرید. تنها در این صورت، به موفقیت در این چالش نزدیک خواهید شد. اگر هنوز به دنبال یافتن عدد 4 هستید ما فرصت دوباره را به شما خواهیم داد. می توانید با دقت بیشتر بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن قاتل: کدام زن همسرش رو به قنل رسونده است!؟

.

.

.

شاید بپسندید:  اگه نکته عجیب و غریب میز صبحونه را تشخیص دادی، حتماً برای خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

 

 

 

احتمالاً یپسندید: اگه هوش منطقی‌ات بالا باشه، راحت مادر پسر بچه عکس رو شناسایی می کنی! |خیلیا اشتباه جواب دادن!

پاسخ چالش تصویری عدد 4: هدف را دیدید؟ ما به شما سرنخ می دهیم: عدد پنهان در ستون دوم است. دیدید؟ اگر هنوز نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، در اینجا مکان دقیق شماره پنهان را به شما نشان می دهیم.

شاید بپسندید: همین که عکس رو دیدی، چی توجه ات رو جلب کرد؟| بگو تا بگم اصلاً اهل حساب و کتاب هستی یا نه!؟

پاسخ چالش عدد 4

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نوزاد دختر، به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان دختر است؟

تست روانشناسی از نظر زیگموند فروید چیست؟

خود زیگموند فروید که «پدر روانکاوی» به شمار می‌رود، در نامه‌ای خطاب به دوست برلینی‌اش ویلهلم فلیس، مورخ 3 سپتامبر 1897، در این باره اظهار داشت: «از زمانی که مطالعه ضمیر ناخودآگاه را شروع کردم، خودم را بسیار جالب دیدم». خود فروید در سمینار ژاک لاکان می‌گوید: «هر شوخی، در اعماق وجود، حقیقتی را پنهان می‌کند». ما درک می کنیم که بسیاری از اوقات یک لبخند چیزی را زیر آن پنهان می کند و به لطف تست های روانشناسی شما قادر خواهید بود آنچه را در درون خود پنهان کرده اید کشف کنید. شما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با انبوهی از تست های شخصیت شناسی مواجه خواهید شد. ما را دنبال کنید.

شاید بپسندید: بازیکن متفاوت را در میان بازیکنان بازی مرکب شناسایی کنید!|قدرت دیدت را اثبات کن!

امیدوارم از تست شخصیت براساس نوع برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:این مرد خوش تیپ، همسر کدوم یکی از این خانم خوشکلاست!؟ | فقط نکته سنجا درست جواب میدن!

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از افراد تصویر به تازگی گروگان گرفته شده است!؟ فقط باهوشا میتونن جواب درست بدن!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوش باشی سریع بگو کدومیکی از این سه نفر در ساعات آینده قرار عاشقانه دارد!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه، پس تفاوت های این تصویر زیبا را در 5 ثانیه پیدا کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

برایتان جالب خواهد بود

 اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این دو تا خانم عصبانی، همسر مایکله!؟

 فقط باهوشا و نکته سنج ها، تو یه نگاه میتونن بگن که اشکال اصلی تصویر ماهیگیر چیه!؟

کدوم یکی از این آدما از حرف زدن با شما خسته شده است!؟

یکی از این خانمای خوشکل یه جادوگر خبیث هست، قبل اینکه کسی رو گول بزنه پیداش کن!

یه اشتباه عجیب تو این تصویر نقاشی شده از ساحل هست که اگه تیزبین باشی در یک نگاه متوجه میشی!

بگو تو نگاه اول چی دیدی تا چیزایی درباره ات بگم که تا حالا خودت هم خبرنداشتی!

 یکی از این زنا با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنه اما تلاش می کنه به رو خودش نیاره، کدومه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا