;
تفریح و سرگرمی

دانش‌آموزی که قصد دارد در امتحان ادبیات تقلب کند را شناسایی کنید!

سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب: مشکلات بشر امروز به گرم شدن زمین و بحران های زیست محیطی ختم نمی شود. بیماری هایی که حاصل زندگی مدرن است، سلامتی او را تهدید می کند. کم تحرکی جسمس و ذهنی از جمله مشکلات جدیدی است که با آن روبروست و می تواند بر سلامت جسم و روح او تأثیر منفی بگذارد.

بر همین اساس کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که باید روزانه به صورت مرتب 20 دقیقه از زمان خود را صرف ورزش سبک و حرکات کششی کنیم. این مسئله سلامت جسم ما را تضمین می کند. اما برای سلامت ذهن چه باید کرد؟ انجام سوالات هوش، بازی های فکری و … می توانند در این زمینه کمک فراوانی کنند. مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین سوالات هوش معمایی این زمینه را فراهم کرده است. امروز نیز با سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب می توانید ذهن و مغز خود را به چالش بکشید.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: نتیجه عبارت آخر چند می شود!؟

سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب

همانگونه که در سطور بالا به آن اشاره شد،انجام منظم بازی های فکری می تواند در تمرین و ورزش مغز موثر باشند. شما برای پاسخگویی به سوالات تصویر معمایی نیازمند دقت و تمرکز هستید. بر همین اساس مغز شما وادار به فعالیت بیشتر می شود. لذا شما می توانید به صورت روزانه با حل سوالات هوش تصویری؛مغز خود را ورزش دهید. در این سوالات هوش زمان شما محدود است تا از این طریق مغز شما بیشتر تحریک شود.

در تصویر سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب، شما با یک کلاس درس مواجه هستید. در تصویر این آزمون، شما می توانید چند دانش آموز را مشاهده کنید. قرار است این دانش آموزان امتحان ادبیات داشته باشند. مشخص است که دانش آموزان توقع سوالات سخت را نداشته اند. همه نگران دیده می شوند. اما در این میان یکی از دانش آموزان در حال تقلب است. به نظر شما دانش آموز متقلب کدام یک از دانش آموزان است؟ با دقت به تصویر سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: کدامیک از فنجان ها، زودتر توسط قهوه پر می شود!؟

سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

پاسخ سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب

اگر پاسخ را پیدا نکردید به بالا برگردید و شانس خود را برای حل سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب امتحان کنید. اگر خسته شدید هم می توانید به پایین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

شاید بپسندید: چند مربع در تصویر وجود دارد | فقط 5 درصد افراد موفق به شناسایی تمام مربع ها شدند!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: چه کسی جمله را بر روی درب دفتر مدیر نوشته است!؟

به باور سازنده سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب، نزدیک به هشتاد درصد از پاسخ دهندگان بلافاصله دخترک شما را 2 را متقلب معرفی می کند. علت هم نوشته هایی که بر روی دستان او دیده می شود. اما اگر به صورت سوال دقت بیشتری می شد، متوجه می شدید که دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. همچنین باید گفت که فرمول های ریاضی که در دستان این کودک دیده نمی شود، بدرد امتحان ادبیات نمی خورند.

به نظر می رسد کودک شماره 4 در حال تقلب کردن است. به ورقه روی میز او نگاه کنید. نقاشی کشیده شده است و او در زیر میز در حال نوشتن تقلب بر روی ورقه امتحانی است! شما کدام دانش آموز را متقلب دیدید؟

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن گل متفاوت، قدرت تمرکز خود را ارزیابی کنید | فقط 5 درصد افراد موفق شدند!

پاسخ سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب

امیدوارم از سوال تصویری شناخت دانش آمور متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: چه اشکال یا اشکالاتی در تصویر کلینیک دامپزشکی دیده می شود!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن عصبانی همسر مرد است!؟

آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

 پاسخ صحیح عبارت 5+6×3-7×2=؟ را پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

با پیدا کردن گربه کاراکال تصویر اثبات کن که چشمان تیز مثل شاهین داری!

آزمون تمرکز: سگ هایی که با بقیه فرق دارن را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. اشتباهه دانش آموز شماره ۲ درحال تقلبه چون روی دستاش جواب رو نوشته من هرجا نگاه کردم زده بود دانش آمروز ۲ پس این اشتباهه

  2. استاد رو دستش نگاه کن فرمول فیزیک هست درحالی که امتحان ادبیات داره، جدای چی رو نوشته

  3. چی میگی حاجی مگه بلد نیستی مجبوری بذاریش تو سایت، چشمای کورتو باز کن رو دست اون دختره تقلب نوشته در ضمن هیچکی به برگش نگاه نمیکنه و گمراهن همه، فقط اینه که داره می نویسه

  4. شماره ۲ میخواد تقلب کنه اون فک کرده امتحان فیزیکی رو دستش فرمول فیزیک نوشته
    چرا شما مردم رو گمراه میکنید
    چهارشنبه استرس داره چون هیچی نخونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا