;
تفریح و سرگرمی

فقط یه باهوش نابغه میتونه تو 10 ثانیه این چالش ریاضی را حل کنه؟

آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته: هوش منطقی خود را امتحان کنید و این چالش ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید. تست‌های IQ مانند این معمای ریاضی برای اندازه‌گیری مهارت‌های تفکر منطقی، سرعت استدلال و موارد دیگر طراحی شده‌اند. از طریق این نوع آزمون است که می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد هوش و توانایی شناختی خود به دست آورید. با مجله خبری چشمک و یک چالش هوش ریاضی همراه شوید و تلاش کنید در 10 ثانیه معادله آخر را  در آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته حل کنید.

تست هوش امروز استثنایی است زیرا شما را به روشی منحصر به فرد به چالش می کشد. سطح آن به حدی است که میزان شکست در هنگام حل آن قابل توجه است. این برنامه برای آزمایش توانایی های فکری شما طراحی شده است و در عین حال به شما امکان می دهد خودتان را در برابر یک مشکل محرک اندازه گیری کنید. چالش ریاضی یک تمرین ساده با پیچیدگی جالب را به شما ارائه می دهد. شما هر روز می توانید خود را مورد ارزیابی قرار دهید و مغز خود را تمرین دهید.

شاید بپسندید: داستان خر مفت و زن زور، حکایتی شنیدنی و جالب!

آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته

برای حل آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته، 10 ثانیه فرصت دارید. برای موفقیت در این پازل ریاضی، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و کاملاً تمرکز کنید. این آزمایش نیاز به تمرکز زیادی دارد. پس از عوامل حواس پرتی دوری کنید. سپس اعداد را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. انواع عملیات را امتحان کنید که ممکن است به شما در یافتن پیوند بین آنها کمک کند. حل پازل های ریاضی از این نوع برای سلامت مغز شما ضروری است. این به کاهش فشار بر سلامت روان شما کمک می کند و ذهن شما را تیز نگه می دارد. علاوه بر این، حل این معما می تواند توانایی شما را در تفکر نیز افزایش دهد.

این یک پازل سخت است. شایان ذکر است که تنها 20 درصد از کاربران اینترنت نتیجه درست را یافته اند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر نابغه هستید، کمی استراحت کنید و سعی کنید راه حلی برای این چالش پیدا کنید. چگونه آن را انجام می دهید؟ شما یک تصویر دارید که شامل 3 معادله است که یکی از آنها حل نشده است. وظیفه شما یافتن پیوند منطقی سه معادله اول برای حل معادله سوم است. تنها 10 ثانیه برای حل آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته فرصت دارید.

شاید بپسندید: یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بگم آیا روی اطرافیانت تأثیرگذار هستی یا خیر!؟

آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:  اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: در کمتز از 10 ثانیه مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

جواب آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته

اگر پاسخ درست را پیدا کرده اید، به شما تبریک می گویم! این یک چالش ریاضی سخت است. به لطف هوش خود، موفق به حل آن شده اید. شما توانایی غلبه بر مشکلاتی را دارید که در زندگی روزمره شما ایجاد می شود. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، می توانید بیشتر تلاش کنید.

شاید بپسنددید: تست روان شناسی: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: هوش کارآگاهی داشته باشی، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!.

پاسخ: تبریک می‌گویم، شما دارای ضریب هوشی و مهارت‌های ریاضی قابل توجهی هستید. اگر این کار را نکرده اید، ناامید نشوید. ما مراحلی را که باید برای یافتن راه حل مناسب دنبال کنید، به شما ارائه خواهیم داد.

خط اول: 4 + 4 = 16

خط دوم: 5 + 5 = 20

خط سوم: 6 + 6 = 24

خط چهارم: 7 + 7 =؟

احتمالاً متوجه شده اید که هر نتیجه از منطقی پیروی می کند که در هر معادله تکرار می شود. در واقع هر نتیجه دو برابر نتیجه حاصل از هر جمع است. اگر متوجه این منطق نشده اید، نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد:

خط اول: 4 + 4 = 8، پس 8 + 8 = 16.

خط دوم: 5 + 5 = 10، پس 10 + 10 = 20.

خط سوم: 6 + 6 = 12، پس 12 + 12 = 24.

با پیروی از این منطق، مقدار آخرین معادله را خواهید یافت.

خط چهارم: 7 + 7 = 14، پس 14 + 14 = 28.

بنابراین نتیجه این معمای ریاضی 28 است.

شاید بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است که در اسمش یکی از اجزای چهره پنهان شده‌است!؟

پاسخ آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته

امیدوارم از آزمون ریاضی با دنباله اعداد تخته استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر دو درخت پاییزی را پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت زن زیبا و قاضی هوس باز!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: مثل هرکول پوآرو باهوش باشی خیلی راحت کودک ربا را شناسایی می کنی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

یکی از این 3 زن تظاهر می کند باردار است، کدامیکی است!؟

هوش خود را با پیدا کردن مجموع ارزش عددی میوه ها ارزیابی کن!

داستان ضرب المثل بز خری کردن!

یکی از سایه ها را در این تصویر انتخاب کن تا بهت بگم چه جور آدمی هستی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا