;
تفریح و سرگرمی

مثل هرکول پوآرو باهوش باشی خیلی راحت کودک ربا را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی کودک ربا: بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها میتوانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی کودک ربا با وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 8 ثانیه ارزش عددی هر حیوان را پیدا کن!

آزمون شناسایی کودک ربا

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد.

به باور محققان، بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی،  آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناسایی آدم ربا شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها کودک ربا را شناسایی کنید.

همواره باید یادتان باشد که برای حل تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ دست پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: با شناسایی شیر کوهی که در کمین گوزنه، اثبات کن قدرت دیدت مثل شاهینه!

آزمون شناسایی کودک ربا

شاید بپسندید: آدم جاه طلبی یا قانع | برای پاسخ کافیه یکی از درختان تصویر را انتخاب کنی!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدوم خرس با بقیه فرق داره!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: بگو اول چی دیدی تا بهت بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!

پاسخ آزمون شناسایی کودک ربا

محمد شایسته در مجله خبری چشمک هر روز با مخاطبان خوب این وب سایت جدیدترین بازی ها و پازل تصویری را به اشتراک می گذارد. شما می توانید با کمک این بازی ها، ذهن و مغز خود را ورزش و تمرین دهید. امیدوارم تاکنون توانسته باشید پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. اگر به پاسخ دست نیافته اید، می توانید به بالا رفته و بار دیگر تصویر را مرور کنید.

شاید بپسندید: استخوان در جایی از تصویر پنهان است، آیا می توانید آن را پیدا کنید!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:  آیا فرد حساسی هستی؟ یک نماد را انتخاب کن تا تست بهت بگه!

پاسخ آزمون شناسایی کودک ربا: پاسخ کاملا در مقابل چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی به جیب کودک سمت راستی بیندازید. در جالی که کلاه او در جیبش قرار دارد، اما زن آدم ربا، کلاه دیگر را بر سر کودک می کشد. از سوی دیگر در تصویر چپ هوا پاییزی و سرد است و واقعا نیاز به کلاه ماسکی است. اما در تصویر دوم هوا گرم و بهاری مشاهده می شود با توجه به سبک لیاس افراد موجود در تصویر. لذا این نشانه نشان می دهد که زن در تصویر سمت راست یک آدم رباست.

پاسخ به همین سادگی بود و شما باید به نشانه دقت می کردید. آیا شما توانستید این چالش تصویری را حل کنید؟ به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟

شاید بپسندید:در 10 ثانیه تفاوت های تصویر ساحل و دخترک را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی کودک ربا

امیدوارم از آزمون شناسایی کودک ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی مرد حکیم و حاکم شهر!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:یکی از نقشه ها را انتخاب کن تا بهت بگم که آیا یک رهبر متولد شدی یا خیر؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی دست بالای دست بسیار است!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگر تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر دخترک را پیدا کردی، حتماً برا خودت اسپند دود کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اول چی دیدی تا بگم که کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدام زن از همسرش جدا شده است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط افرادی که چشمای تیز دارند، کدوهای هاووین متفاوت را پیدا می کنند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اولین چیزی که در تصویر می‌بینی، تعیین می‌کنه که یک رهبر هستی یا نه؟

حکایت ضرب المثل چوب توی آستین کردن!

چشات عقابی باشه در 10 ثانیه تفاوت های دو آووکادو را پیدا می کنی!

تست قدرت تمرکز: 10 ثانیه فرصت دارید تا تعداد کرگدن های تصویر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. نه خیر اشتباه میگین ، سمت چپی درسته چون اون توی جایی که هیچکس اون کودک رو نمیبینه داره پسر رو میدزده ولی اون سمت راستی همه به اون کودک توجه دارن و کسی نمیتونه اونو بدزده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

دکمه بازگشت به بالا