;
تفریح و سرگرمی

آدم جاه طلبی یا قانع | برای پاسخ کافیه یکی از درختان تصویر را انتخاب کنی!

تست شخصیت جاه طلبی: تاکنون خود و ویژگی اصلی شخصیتی خودت را می دانی؟ آیا انسان قانعی هستی یا اینکه جاه طلب هستی؟ برای رسیدن به این پاسخ کافی است در تصویر تست شخصیت جاه طلبی، یک درخت را انتخاب کنید. انتخاب شما که براساس ضمیر ناخودآگاهتان شکل گرفته است، می تواند پاسخی درست به سوال شما ارائه دهد. پس با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک و تست شخصیت جاه طلبی همراه باشید. ما اطمینان داریم شما از نتیجه این تست شگفت زده می شوید.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از افراد تصویر مدیر یه شرکته!؟

تست شخصیت جاه طلبی

شرکت در این تست شخصیت منحصر به فرد، سرگرم کننده و روشنگر است و نگاهی اجمالی به عمیق ترین ویژگی های شخصیتی شما ارائه می دهد. خود را به چالش بکشید، ممکن است از آنچه کشف می کنید شگفت زده شوید! ما اغلب می شنویم که انتخاب های ما چیزهای زیادی را در مورد اینکه چه کسی هستیم نشان می دهد. این بار با تفسیر درختی که از تصویر زیر انتخاب کرده اید، آن را روشن کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل فلک همیشه به کام یکی نمی گردد!

تست شخصیت جاه طلبی

شاید بپسندید:یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی موجود فضایی: موجود فضایی تصویر کیه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست شخصیت جاه طلبی

این تست ساده و در عین حال آشکار ممکن است شما را با دقت خود شگفت زده کند. در انتخاب خود زیاد فکر نکنید. اجازه دهید ناخودآگاه شما را راهنمایی کند. به یاد داشته باشید، هیچ انتخاب درست یا نادرستی وجود ندارد، فقط بینشی از شخصیت شما وجود دارد. به سه درخت با شماره های 1، 2 و 3 نگاه کنید. یکی را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید.

هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که انتخاب شما در مورد شما چه چیزی را نشان می دهد و اینکه آیا شما جاه طلب هستید یا قانع!؟

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر نمی دونی شخصیت منطقی داری یا تخیلی، حتما این تست شخصیت را انجام بده!

تست شخصیت جاه طلبی

درخت 1

اگر درخت 1 را انتخاب کردید، احتمالاً یک رویاپرداز بلندپرواز هستید. شما برای زندگی خود چشم اندازی دارید و از تلاش برای رسیدن به آن نمی ترسید.

با این حال، جاه طلبی شما به این معنا نیست که راضی نیستید. شما فقط همیشه برای بیشتر داشتن تلاش می کنید؛ چه برای رشد شخصی، پیشرفت شغلی یا روابط غنی تر. شما می‌دانید که جاه‌طلبی و رضایت می‌توانند در کنار هم وجود داشته باشند و همیشه برای این تعادل تلاش می‌کنید.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این 3 نفر داره ادای یه نقاش رو در میاره!؟

درخت 2

درخت 2 را انتخاب کردید؟ اگر چنین است، احتمالاً یک واقع گرا راضی هستید. شما برای سادگی ارزش قائل هستید و از چیزهای کوچک لذت می برید. این بدان معنا نیست که شما فاقد جاه طلبی هستید، بلکه آرامش و رضایت را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهید.

شما درک می کنید که شادی همیشه از دستیابی به چیزهای بیشتر حاصل نمی شود، بلکه از قدردانی از آنچه در حال حاضر دارید حاصل می شود.

درخت 3

انتخاب درخت 3 نشان می دهد که شما یک خوش بین متعادل هستید. شما دوز سالمی از جاه طلبی و رضایت دارید. شما برای بیشتر تلاش می کنید، اما نه به قیمت آرامش خود. شما اهداف و رویاهایی دارید، اما برای سفر نیز ارزش قائل هستید و پیروزی های کوچک را در طول مسیر جشن می گیرید.

شما درک می کنید که زندگی ترکیبی از آرزوی بیشتر و راضی بودن به آنچه دارید است. این تست نگاهی اجمالی به شخصیت شما می دهد و به پاسخ به این سوال کمک می کند که آیا شما جاه طلب هستید یا قانع؟ بدون توجه به نتیجه، به یاد داشته باشید که هم جاه طلبی و هم رضایت، از ویژگی های ارزشمندی هستند که می توانند به یک زندگی رضایت بخش منجر شوند.

امیدوارم از تست شخصیت جاه طلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آزمون هوش: ارزش عددی بابانوئل و کاج و گوزن ها را در 10 ثانیه پیدا کن!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی: گوجه فرنگی را در مزرعه پیدا کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: معادله را تو 10 ثانیه حل کن و ثابت که ریاضی ات عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه ریاضی می تواند با جابجایی 2 چوب کبریت معادله 81-51=67 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: 6 تفاوت تصویر دیگ جادویی را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اول چی دیدی تا بگم که کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شنیدنی عیادت کر از همسایه بیمار!

مهارت کارآگاهی داشته باشی فرد مشکوک به قتل رو شناسایی می کنی!

فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا