;
تفریح و سرگرمی

مهارت کارآگاهی داشته باشی فرد مشکوک به قتل رو شناسایی می کنی!

تست هوش تصویری شناخت قاتل: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری شناخت قاتل همراه باشید.

به باور سازنده تست هوش تصویری شناخت قاتل، تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر تست هوش تصویری شناخت قاتل مجله خبری چشمک پیروز شوید.

شاید بپسندید: فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

تست هوش تصویری شناخت قاتل

هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در تست هوش تصویری شناخت قاتل برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 18٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

در تست هوش تصویری شناخت قاتل، شما یک خانم و دو مرد را خواهید دید که برای خرید از یک مغازه فروش تنقلات در یک پارک جنگلی در صف ایستاده اند، اما یکی از آنها یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد از کشور خارج شود.

شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر تست هوش تصویری شناخت قاتل را تجزیه و تحلیل کنید.

شاید بپسندید: چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

تست هوش تصویری شناخت قاتل

شاید بپسندید:یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های تصویر دو پرنده، اثبات کن که توانائی های شناختی بالایی داری!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی عیادت کر از همسایه بیمار!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت قاتل

آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر تست هوش تصویری شناخت قاتل را بررسی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی موجود فضایی: موجود فضایی تصویر کیه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت قاتل: مرد اول از سمت راست قاتل است. او تلاش کرده با تغییر قیافه از چنگال پلیس فرار کند. لذا خود را به نابینایی زده است. در حالی که گوش همراه و کتابی که به همراه دارد، کاملا مشخص می کند که او نابینا نیست و فقط تلاش دارد با تغییر قیافه از چنگال پلیس فرار کند.

شاید بپسندید: تنها افراد با ضریب هوشی بالا، مربع های تصویر را شناسایی می کنند!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت قاتل

امیدوارم از تست هوش تصویری شناخت قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آزمون هوش: ارزش عددی بابانوئل و کاج و گوزن ها را در 10 ثانیه پیدا کن!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی: گوجه فرنگی را در مزرعه پیدا کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو زرنگ باشی بابای نوزاد رو شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگر چشات تیز مثل شاهین باشه، اشکال تصویر زوج خوش‌تیپ رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: 6 تفاوت تصویر دیگ جادویی را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر دخترک باغبان را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

 

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آدم عملگرا هستی یا محافظه کار و متفکر | این تست را انجام دهید تا متوجه شوید!

قصه عامیانه ارمنی: داستان بازرگان طماع و هیزم شکن فقیر!

معمای ریاضی چالشی که بیش از ۵۰ میلیون بار منتشر و ذهن هزاران نفر را درگیر کرد (+عکس)

کدومیکی از این خانم خوشکلای شبیه هم، همسر واقعی مرد تصویره!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا