;
تفریح و سرگرمی

اگه مثل هرکول پوآرو زرنگ باشی بابای نوزاد رو شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی بابای نوزاد: در معمای تصویری امروز شما باید بتوانید پدر نوزاد را شناسایی کنید. در یک فستیوال سالانه و مسابقه بررسی توانایی شناختی افراد، نوزادی و سه مرد حضور دارند و از شرکت کنندگان خواسته شد تا نوزاد را شناسایی کنند. پدر نوزاد چه کسی است؟ حل و رمزگشایی این معمای تصویری برای افراد باهوش در عرض 3 ثانیه امکان پذیر است.

معماها و سوالات تصویری از جمله بازی های فکری هستید که شما برای حل آن نیازمند هستید که نشانه های موجود در عکس را دنبال کنید. باید بدانید که حل برخی از آزمون ها نیازمند هوش و منطق نیستند و برای حل آنها نیازمند تیزبینی و دقت است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی بابای نوزاد همراه باشید.

همانطور که اشاره شد در آزمون شناسایی پدر نوزاد در عرض چند ثانیه پدر نوزاد را پیدا کنید و مهارت های ذهنی خود را نشان دهید. آیا علاقمند به این هستید که مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید.  به هر صورت همین مسئله سبب شده است که معماها و پازل های تصویری و ذهنی به سرگرمی مورد علاقه هزاران کاربر اینترنتی تبدیل شده اند. این سووالات یک وسیله سرگرمی بسیار محبوب در شبکه های اجتماعی هستند. اگرچه آنها می توانند حواس شما را پرت کنند، اما به شما اجازه می دهند سطح تمرکز و ظرفیت ذهنی خود را بهبود بخشید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی مرد حکیم و حاکم شهر!

آزمون شناسایی بابای نوزاد

در اینجا تصویری وجود دارد که در آن باید بدانید که پدر نوزاد کدامیک از سه مرد تصویر است. در یک فستیوال سالانه از شرکت کنندگان خواسته شد تا پدر واقعی یک نوزاد را شناسایی کنند. به کسی که می توانست پدر نوزاد را در یک نگاه شناسایی کند جازه 100 دلاری داده می شد. این زن نیز یکی از شرکت کنندگان این مسابقه است. مردان تصویر هر کدام به نحوی تلاش می کنند که زن را دچار سردرگمی کنند. آیا شما می توانید پدر این نوزاد را شناسایی کرده و به زن کمک کنید. برای شکست دادن این معمای تصویری فقط 3 ثانیه فرصت دارید. آیا فکر می کنید برای ارائه پاسخ آماده اید؟

با دقت به تمام جزئیات آزمون شناسایی بابای نوزاد نگاه کنید و سعی کنید معمای بزرگی را که در آزمون شناسایی بابای نوزاد فرار دارد را رمزگشایی کنید. به یاد داشته باشید که زمان کوتاهی برای یافتن پاسخ صحیح دارید. موفق باشید.

شاید بپسندید:اگر خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

آزمون شناسایی بابای نوزاد

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: معادله را تو 10 ثانیه حل کن و ثابت که ریاضی ات عالیه!

پاسخ آزمون شناسایی بابای نوزاد

نحوه پاسخگویی شما به آزمون شناسایی پدر نوزاد چطور گذشت؟ اگر توانستید پاسخ صحیح را بیابید، شما یک نابغه هستید، زیرا 79٪ کسانی که سعی کردند آن را انجام دهند حتی نتوانستند به راه حل نزدیک شوند. اگر پاسخ را پیدا نکردید و زمان بیشتری برای جزئیات نیاز داشتید می توانید 3 ثانیه بیشتر دقت کنید.

شاید بپسندید:  کدام معلم وضع مالی اش خوب نیست!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت دو خواهر و پسر هوس باز: پسری که فقط عاشق زیبارویان بود

پاسخ آزمون شناسایی بابای نوزاد: مرد وسطی پدر کودک است. همانطور که در صورت سوال گفته شده است باید به دنبال یک نشانه می بودید. اگر دقت کنید رنگ موی نوزاد با مرد وسطی یکی است.

شاید بپسندید:عروسک را بین 3 تا نوزاد پیدا کن | خیلی ها موفق نشدن و نتونستن!

پاسخ آزمون شناسایی بابای نوزاد

امیدوارم از تست هوش تصویری با معادلات ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: چی باعث میشه به خود بنازی و مغرور بشی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که حرف بعدی تصویر چیه | فقط باهوشا متوجه میشن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه مادر نوزاد رها شده را در یک نگاه شناسایی کنی، شایستگی استخدام شدن تو FBI رو داری!؟

داستان وزیر باهوش پادشاه که از عالم آخرت زنده به نزد پادشاه بازگشت!

معمای هوش: کی بچه گربه رو دزدیده !؟

تمرکزت نمره‌اش 20 باشه تعداد اورانگوتان ها را در 10 ثانیه شناسایی می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا