;
تفریح و سرگرمی

اگه مادر نوزاد رها شده را در یک نگاه شناسایی کنی، شایستگی استخدام شدن تو FBI رو داری!؟

آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز: شاید شما که اکنون این مطلب را می خوانید از جمله طرفداران و علاقمندان به حل سوالات معمایی تصویری هستید. معماها و سوالات هوش می توانند علیرغم درگیر کردن ذهن شما، به گونه ای شگفت انگیز شما را آرام کنند. علاوه بر اینکه توانائیهای شناختی شما را بهبود و توسعه می بخشند، بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت هستند. شما در معمای جدید امروز با یک سوال چالش برانگیز روبرو هستید.

شاید بتوان گفت که اکثر سوالات هوش چالش برانگیز هستند. اما وقتی برای پاسخ باید به دنبال نشانه باشید، کار شما تا اندازه زیادی سخت می شود. شما باید به دقت به تمام زوایای تصویر معمایی دقت کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید. از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (5 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که چالش برانگیز می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان وزیر باهوش پادشاه که از عالم آخرت زنده به نزد پادشاه بازگشت!

آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آیا می توانید آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز را که بارها و بارها در فضای مجازی همرسانی شده است را حل کنید. با دقت به تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز نگاه کنید.در کلاس درست یک نوزاد پیدا شده است. همه بدنبال یافتن مادر این نوزاد هستند. اما اینکه آن فرد کدام یکی است به نظر ساده نیست. باید شما تمام جزئیات را بررسی کنید. البته یادتان باشد شما زمان زیادی برای شناسایی مادر این نوزاد ندارید. اگر آماده باشید، تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید:معمای هوش: کی بچه گربه رو دزدیده !؟

آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز

شاید بپسندید: اگه پلنگ رو تو یک نگاه پیدا کردی چشات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز

امیدوارم پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. برای انجام این تست تنها کافی است که به جزئیات دقت کند. آیا مادر نوزاد را شناسایی کردید. اگر ناکنون در یافتن پاسخ عاجز هستید می توانید به بالا برگشته و برای 5 ثانیه دیگه به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

 

 

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز: احتمالا اکنون مادر نوزاد را پیدا کردید. به نوزاد خوب نگاه کنید. چه چیز متفاوتی در او می بینید؟ بله در پیشانی او یک خال سیاه وجود دارد و دقیقا در پیشانی زن خدمتکار هم شبیه همان خال وجود دارد. بر اساس این نشانه نوزاد کودک این زن است. زن سمت چپ کیفی را که درون آن یک شیشیه شیر بچه قرار دارد به عقب می کشد که بواسطه آن متهم نشود. شما چه فکر می کنید؟

شاید بپسندید: تمرکزت نمره‌اش 20 باشه تعداد اورانگوتان ها را در 10 ثانیه شناسایی می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر نوزاد روی میز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: چی باعث میشه به خود بنازی و مغرور بشی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که حرف بعدی تصویر چیه | فقط باهوشا متوجه میشن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشات تیز باشه سریع می فهمی کی پول رو برداشته!؟

یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم رویاپردازی یا یک واقع گرا !؟

داستان جالب و شنیدنی راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان!

چند تفاوت میان دو تصویر سگ خالخالی می بینی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا