;
تفریح و سرگرمی

اگه پلنگ رو تو یک نگاه پیدا کردی چشات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت دید با پلنگ بیشه : از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت دید با پلنگ بیشه با پیدا کردن پلنگ بیشه که می شود او را به سختی در میان سنگریزه ها، علف های خشک و …. تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با پلنگ بیشه همراه باشید.

شاید بپسندید: تست تمرکز: تفاوت های دو تصویر سگ قهوه ای را در 10 ثانیه پیدا کن!

تست قدرت دید با پلنگ بیشه

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ ” که کاملاً در این عکس از تست قدرت دید با پلنگ بیشه، پنهان شده اند غیرممکن است. عکاسی 41 ساله، در عکاسی از پلنگ های بیشه در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های بیشه زار بسیار معروف است. یکی از عکس های او  در تست قدرت دید با پلنگ بیشه زار در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در یکی از مناطق حفاظت شده کنیا گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ »، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگی» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 18 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر تست قدرت دید با پلنگ بیشه را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: معادله را تو 10 ثانیه حل کن و ثابت که ریاضی ات عالیه!

تست قدرت دید با پلنگ بیشه

احتمالاً بپسندید: در یک نگاه معادله 5+6=0 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

پاسخ تست قدرت دید با پلنگ بیشه

آیا هنوز در جستجوی پلنگ تصویر هستید؟

احتمالاً بپسندید: حکایت دو خواهر و پسر هوس باز: پسری که فقط عاشق زیبارویان بود

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:افراد زیادی در رمزگشایی این دنباله عددی موفق نبوده اند!

پاسخ تست قدرت دید با پلنگ بیشه:به سمت راست و پائین تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو زرنگ باشی بابای نوزاد رو شناسایی می کنی!

پاسخ تست قدرت دید با پلنگ بیشه

استتار چیست؟

همانطور که اشاره گردید استتار، در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در وب سایت چشمک ما در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه خواهیم کرد.

انسان‌ها نیز در دفاع نظامی از این روش استفاده می‌کنند. به مجموعه اقداماتی که فرد یا افراد برای در امان ماندن خود یا تجهیزات‌شان از دید دشمن انجام می‌دهند، استتار گویند. بدیهی‌ست دشمن نمی‌تواند کسی را که نمی‌بیند یا نمی‌داند کجاست، هدف قرار دهد.

شاید بپسندید:  کدام معلم وضع مالی اش خوب نیست!؟

چرا جانوران از استتار استفاده می‌کنند؟

جانوران به علت‌های مختلفی از استتار استفاده می‌کنند.

رایج‌ترین علت استتار، رفع تهدید شکارچیان است؛ چنان‌که قورباغه ممکن است با پنهان شدن در لابه‌لای برگ‌ها، جان خود را در مقابل شکارچیان بزرگ‌تر (مثلاً پرنده‌ها) حفظ کند. اما این تنها کارکرد استتار نیست.

احتمالاً بپسندید: اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

استتار حیوانات

گاهی هم حیوانات شکارچی با استفاده از تکنیک استتار خود را از چشم شکار پنهان می‌کنند. پلنگی که خود را لابه‌لای بافت زمین و درختان در بیابان و جنگل پنهان می‌کند، به این شیوه می‌تواند خود را به شکار بسیار نزدیک کرده و در فرصت مناسب به او حمله کند.

از جمله کاربردهای دیگر استتار می‌توان به پنهان شدن از دید جنس مخالف اشاره کرد. برخی از حیوانات، در زمانی که میل به جفت‌گیری ندارند، با استتار می‌توانند خود را از چشم جنس مخالف پنهان کنند و از حملهٔ آن‌ها در امان بمانند.

امیدوارم از تست قدرت دید با پلنگ بیشه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان جالب و شنیدنی دختر تنها و پادشاه زیرک!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که حرف بعدی تصویر چیه | فقط باهوشا متوجه میشن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی مرد حکیم و حاکم شهر!

اگر خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

عروسک را بین 3 تا نوزاد پیدا کن | خیلی ها موفق نشدن و نتونستن!

اگه مادر نوزاد رها شده را در یک نگاه شناسایی کنی، شایستگی استخدام شدن تو FBI رو داری!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا