;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات تیز باشه سریع می فهمی کی پول رو برداشته!؟

معمای کی پول مادر را برداشته: آنچه که در معمای کی پول مادر را برداشته شما باید به آن پاسخگو باشید، شناسایی فردی است که پول را برداشته است. یک خانواده چهار نفره برای خرید به یک فروشگاه اسباب بازی آمده اند، مادر خانواده به کیف دستی خود نگاه می کند و می بیند که هیچ پولی داخل آن نیست. دو فرزند این خانواده یکدیگر را متهم می کنند. به نظر شما چه کسی پول مادر را برداشته است. با مجله خبری چشمک و معمای کی پول مادر را برداشته همراه باشید.

باید بدانید که بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. لذا می بایست با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

پژوهشگران معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد.اکر تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. بر همین اساس معمای شناسایی دزد الماس گالری از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. پس با مجله خبری چشمک و معمای کی پول مادر را برداشته همراه باشید.

شاید بپسندید: یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم رویاپردازی یا یک واقع گرا !؟

معمای کی پول مادر را برداشته

سازنده و طراح معمای کی پول مادر را برداشته معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 19 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. به واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. بنابراین اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

باید گفت که تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند، قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. بر همین اساس ماموریت امروز آسان نخواهد بود، چرا که با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر معمای کی پول مادر را برداشته، یک خانواده چهار نفره برای خرید به یک فروشگاه اسباب بازی آمده اند، مادر خانواده به کیف دستی خود نگاه می کند و می بیند که هیچ پولی داخل آن نیست. دو فرزند این خانواده یکدیگر را متهم می کنند. به نظر شما چه کسی پول مادر را برداشته است. با مجله خبری چشمک و معمای کی پول مادر را برداشته همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان!

معمای کی پول مادر را برداشته

شاید بپسندید: تمرکزت نمره‌اش 20 باشه تعداد اورانگوتان ها را در 10 ثانیه شناسایی می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان مردی که از داروخانه دیب می خواست!

پاسخ معمای کی پول مادر را برداشته

زمان به پایان رسید. چطور گذشت؟ امیدواریم معمای کی پول مادر را برداشته را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده شبیه ازمون امروز، خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

احتمالاً بپسندید: اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

.

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: اگه پلنگ رو تو یک نگاه پیدا کردی چشات مثل عقاب تیزه!

پاسخ معمای کی پول مادر را برداشته: به دستان پدر خانواده دقت کنید. پول در دستان اوست. احتمالا زن یادش رفته که پول ها را به همسر خود داده است. به همین خاطر است که مرد تعجب کرده است که همسرش چقدر فراموشکاری دارد.

شاید بپسندید: چند تفاوت میان دو تصویر سگ خالخالی می بینی!؟

پاسخ معمای کی پول مادر را برداشته

امیدوارم از معمای کی پول مادر را برداشته استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد دقیق تو یه نگاه چهره های مخفی را شناسایی می کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت مرد بدبخت و بداقبال | داستان مردی که در بدشانسی مثل او نبود!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

چیستان: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ!؟

باهوشا بگن که کدوم زن، نوزاد زن زیر سرم رو دزدیده!؟

فقط باهوشا می‌تونند با جابجایی 2 چوب کبریت معادله 5+6=8 را اصلاح کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا