;
تفریح و سرگرمی

اگر نمی دونی شخصیت منطقی داری یا تخیلی، حتما این تست شخصیت را انجام بده!

تست شخصیت منطق گرایی: آیا جرات دارید اعماق روان خود را کاوش کنید؟ تست شخصیت منطق گرایی را انجام دهید تا ماهیت واقعی خود را کشف کنید! با کمک این تست می توانید جنبه های پنهان شخصیت خود را کشف کرده و بدین ترتیب تعیین کنید که آیا یک واقع گرا هستید یا یک ایده آلیست رویایی. پس اگر آماده هستید با مجله خبری خبری چشمک همراه شده و یکی از تصاویر تست شخصیت منطق گرایی را انتخاب کنید. تصویری که در نگاه اول به سمت آن جذب شدید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی عیادت کر از همسایه بیمار!

تست شخصیت منطق گرایی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا دیدگاه شما مبتنی بر واقعیت است یا اینکه تمایل بیشتری به دیدگاه های آرمان گرایانه دارد؟ نحوه درک شما از دنیای اطراف بازتاب مستقیم شخصیت شماست. چه یک واقع‌گرا باشید که واقعیت‌های خشن زندگی را تصدیق می‌کند، چه ایده‌آلیستی که به پتانسیل کمال اعتقاد دارد، شخصیت شما از طریق ترجیحات شما می‌درخشد.

اینجاست که تست شخصیت منحصر به فرد ما وارد عمل می شود. زیاد به آن فکر نکنید، فقط اجازه دهید ضمیر ناخودآگاهتان، شما را راهنمایی کند.

شاید بپسندید: مهارت کارآگاهی داشته باشی فرد مشکوک به قتل رو شناسایی می کنی!

تست شخصیت منطق گرایی

شاید بپسندید:یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های تصویر دو پرنده، اثبات کن که توانائی های شناختی بالایی داری!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت بین دو تصویر رو نهنگ رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

پاسخ تست شخصیت منطق گرایی

شما سه منظره را مشاهده خواهید کرد که از 1 تا 3 شماره گذاری شده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی را که برایتان جذاب تر است انتخاب کنید. منظره ای که انتخاب می کنید جنبه مهمی از شخصیت شما را آشکار می کند و به یک سوال اساسی پاسخ می دهد: آیا بیشتر طرفدار واقع گرایی هستید یا ایده آلیسم؟ مجله خبری چشمک را با تست شخصیت منطق گرایی همراهی کرده و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل فلک همیشه به کام یکی نمی گردد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

تست شخصیت منطق گرایی

منظره 1

اگر اولین منظره را انتخاب کرده اید، یک واقع گرا هستید. شما بسیار عملی، مستدل هستید و درک روشنی از جهان دارید. شما می دانید که زندگی همیشه آفتاب و رنگین کمان نیست، اما این شما را منصرف نمی کند.

در عوض، با آماده شدن برای چالش های احتمالی، از این دانش به نفع خود استفاده می کنید. شما به راحتی تحت تاثیر رویاهای غیر واقعی قرار نمی گیرید و در عوض روی اهداف قابل دستیابی تمرکز می کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی موجود فضایی: موجود فضایی تصویر کیه!؟

منظره 2

اگر به منظره دوم کشیده شده اید، یک ایده آلیست هستید. شما به خوبی ذات مردم و دنیا اعتقاد دارید. شما نگرش مثبتی به زندگی دارید و اغلب بهترین ها را در افراد و موقعیت ها می بینید، حتی زمانی که دیگران این کار را نمی کنند.

شما رویاهای بزرگ و انتظارات بالایی دارید، اما این به این معنی است که اگر واقعیت انتظارات شما را برآورده نکند، ممکن است ناامید شوید.

منظره 3

اگر چشم انداز سوم توجه شما را به خود جلب کرده است، شما ترکیبی متعادل از یک واقع گرا و یک ایده آلیست هستید. شما واقعیت های سخت زندگی را درک می کنید، اما همچنین امیدوار هستید که اوضاع بهتر شود. شما سازگار، انعطاف پذیر هستید و می توانید چیزها را از دیدگاه های مختلف ببینید.

این رویکرد متعادل به شما این امکان را می دهد که در فراز و نشیب های زندگی با مهربانی و متانت حرکت کنید. به یاد داشته باشید، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، و هیچ ویژگی شخصیتی ذاتا «بهتر» یا «بدتر» از دیگری نیست. چه رئالیست باشید، چه ایده آلیست، یا ترکیبی از هر دو، دیدگاه منحصر به فرد شما همان چیزی است که شما را تبدیل به شما می کند!

امیدوارم از تست شخصیت منطق گرایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آزمون هوش: ارزش عددی بابانوئل و کاج و گوزن ها را در 10 ثانیه پیدا کن!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی: گوجه فرنگی را در مزرعه پیدا کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه مثل هرکول پوآرو زرنگ باشی بابای نوزاد رو شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه ریاضی می تواند با جابجایی 2 چوب کبریت معادله 81-51=67 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: 6 تفاوت تصویر دیگ جادویی را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر دخترک باغبان را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

 

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

تنها افراد با ضریب هوشی بالا، مربع های تصویر را شناسایی می کنند!

آدم عملگرا هستی یا محافظه کار و متفکر | این تست را انجام دهید تا متوجه شوید!

قصه عامیانه ارمنی: داستان بازرگان طماع و هیزم شکن فقیر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا