;
تفریح و سرگرمی

یکی از نقشه ها را انتخاب کن تا بهت بگم که آیا یک رهبر متولد شدی یا خیر؟

تست شخصیت براساس انتخاب نقشه: آیا آماده هستید تا سفری برای کشف خود آغاز کنید؟ چالش را دنبال کرده و تست شخصیت براساس انتخاب نقشه را انجام دهید. کافی است تا یکی از تصاویر موجود در تست شخصیت براساس انتخاب نقشه را انتخاب کنید.

برای انجام تست کافی است که تصویر یکی از نقشه ها را انتخاب کنید. عقب نمانید، اجازه دهید شهودتان شما را راهنمایی کند و ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار کند. جرات کن و خود واقعی خودت را بشناسی. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب نقشه همراه باشید.

شاید بپسندید: در صورتی که تمرکزت 20 باشه، تفاوت های دو تصویر فنجان کاپوچینو فانتزی را پیدا کنید!

تست شخصیت براساس انتخاب نقشه

نگاه کردن به اعماق شخصیت خود، کشف ویژگی های پنهان و درک تمایلات ذاتی شما می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. با این ارزیابی شخصیت، دقیقاً هدف ما ارائه آن است. این آزمون میانگین شخصیت شما نیست. این یک ابزار منحصر به فرد و متفکرانه طراحی شده است که از یک انتخاب تصویر ساده برای آشکار کردن جنبه های حیاتی روان شما استفاده می کند. تست شخصیت براساس انتخاب نقشه مجله خبری چشمک را انجام دهید و بفهمید که آیا ذاتاً یک رهبر زاده شدی یا خیر!؟

شاید بپسندید: اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

تست شخصیت براساس انتخاب نقشه

شاید بپسندید: اگر چشات تیز مثل شاهین باشه، اشکال تصویر زوج خوش‌تیپ رو پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب نقشه

چه یک رهبر باشید یا یک پیرو، یک برونگرا یا درونگرا، یک متفکر یا یک فرد عاطفی و احساساتی، این تست شخصیتی ماهیت واقعی شما را روشن می کند. بنابراین، بدون فکر کردن، یک نقشه را از تصویر ارائه شده در زیر انتخاب کنید. بگذارید ناخودآگاهتان شما را راهنمایی کند، زیرا اولین غریزه شما اغلب دقیق ترین است!

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان بهرام گور و کنیزکی به نام گل اندام!

تست شخصیت براساس انتخاب نقشه

نقشه 1

اگر نقشه 1 را انتخاب کرده اید، به احتمال زیاد یک رهبر زاده شده اید. شما یک توانایی طبیعی برای به عهده گرفتن مسئولیت، تصمیم گیری و هدایت دیگران به سمت یک هدف مشترک دارید.

با این حال، رهبر بودن بدون چالش نیست. ممکن است گاهی اوقات به‌عنوان فردی کنترل‌کننده یا غلبه‌گر دیده شوید. مهم است که مهارت های رهبری خود را با همدلی و درک متعادل کنید.

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

نقشه 2

انتخاب نقشه 2 نشان می دهد که شما بیشتر دنبال کننده هستید. این لزوماً یک ویژگی منفی نیست. فالوورها برای هر تیم یا سازمان موفقی ضروری هستند.

به عنوان یک پیرو، احتمالاً همکاری، حمایت کننده و یک بازیکن تیمی عالی خواهید بود. با این حال، ممکن است گاهی اوقات با اعتماد به نفس یا استقلال دست و پنجه نرم کنید. به یاد داشته باشید، هر فالوور پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر را دارد!

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

نقشه 3

اگر نقشه 3 انتخاب شما بود، احتمالاً یک متفکر مستقل هستید. این نشان می دهد که شما ترجیح می دهید مسیر خود را به جای دنبال کردن جمعیت تراشید. ممکن است ذاتاً درونگرا، متفکر و فلسفی باشید.

از جنبه منفی، ممکن است گاهی اوقات احساس کنید منزوی شده‌اید یا دچار سوء تفاهم شده‌اید.جهان بینی منحصر به فرد خود را در آغوش بگیرید و دیگران را به انجام همین کار تشویق کنید.

این تست شخصیت فقط یک راه سرگرم کننده و ساده برای کشف بیشتر در مورد خودتان است. ممکن است 100٪ دقیق نباشد، اما یک نقطه شروع عالی برای کاوش در خود است. امیدواریم از آن لذت برده باشید!اگر به نظر شما جالب و سرگرم کننده بود، فراموش نکنید که آن را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و دوستان خود را نیز برای شرکت در آزمون دعوت کنید. برای تست‌های شخصیتی هیجان‌انگیزتر و محتوای جذاب، مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب نقشه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آب حیات و بختک: حکایت طمع اسکندر برای جاودانگی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

افسانه آه دختر کوچک بازرگان!

فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 0+5=8 را تصحیح کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا