;
تفریح و سرگرمی

ماهیت واقعی خود را کشف کنید: درون گرا هستید یا برون گرا؟

تست شخصیت براساس انتخاب چادر: آیا مشتاق هستید که درباره شخصیت خود بیشتر بدانید؟ اگر چنین است، تست شخصیت براسس انتخاب چادر را انجام دهید! این تست سرگرم کننده و در عین حال روشنگر ممکن است جنبه هایی از شخصیت شما را که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته اید روشن کند. آیا برای کشف بیشتر در مورد خود آماده هستید؟ دنیای تست های شخصیت می تواند مکانی جذاب برای کشف باشد. با تست شخصیت براساس انتخاب چادر و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: افسانه آه دختر کوچک بازرگان!

تست شخصیت براساس انتخاب چادر

همه ما از وجود ارزیابی‌های روان‌شناختی آگاه هستیم، اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه یک انتخاب ساده، مانند انتخاب چادر، می‌تواند جنبه‌های عمیق شخصیت شما را آشکار کند؟ خوب، این دقیقاً همان چیزی است که این تست شخصیتی قصد دارد آشکار کند!

قبل از اینکه مستقیماً وارد تست شخصیت براساس انتخاب چادر شوید، این را به خاطر بسپارید: زیاد به آن فکر نکنید. به ناخودآگاه خود اجازه دهید صحبت کند، زیرا شخصیت واقعی شما را با دقت بیشتری منعکس می کند.

شاید بپسندید:فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 0+5=8 را تصحیح کند!

تست شخصیت براساس انتخاب چادر

برایتان جالب خواهد بود: چه کسی شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

احتنالاً بپسندید: شخصیت شناسی انگشتان دست: کدوم انگشت دستت بلندتره؟

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب چادر

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید در این تست شخصیت هیجان انگیز شرکت کنیم و بفهمیم که آیا درون گرا هستید یا برون گرا!؟ چادرت را انتخاب کن! ماهیت واقعی خود را با این تست شخصیتی کشف کنید.

شاید بپسندید: چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: افراد تصویر چه ارتباطی با هم دارند | افراد کمی پاسخ درست دادند!

تست شخصیت براساس انتخاب چادر

چادر 1

تبریک می گویم، شما چادر 1 را انتخاب کرده اید! این انتخاب نشان می دهد که شما احتمالا درونگرا هستید. شما برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید و از گذراندن زمان به تنهایی لذت می برید.

شما همچنین متفکر، درون نگر هستید و از غواصی عمیق در افکار خود لذت می برید. در حالی که برخی ممکن است این را منفی بدانند، اما در واقع یک نقطه قوت بزرگ است. توانایی شما برای انعکاس و تحلیل می تواند به بینش های عالی و راه حل های نوآورانه منجر شود!

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

چادر 2

اگر چادر 2 را انتخاب کردید، نشان می‌دهد که بیشتر برون‌گرا هستید. برونگراها اغلب پروانه های اجتماعی هستند و در جمع دیگران شکوفا می شوند.

احتمالاً دایره وسیعی از دوستان دارید و از شرکت در بحث های پر جنب و جوش لذت می برید. این می تواند یک شمشیر دو لبه باشد، زیرا ممکن است گاهی اوقات نیاز خود را به تنهایی نادیده بگیرید. با این حال، اجتماعی بودن و طبیعت برونگرای شما ویژگی هایی هستند که می توانند به مهارت های رهبری عالی منجر شوند!

چادر 3

اگر چادر 3 انتخاب شما بود، احتمالاً جایی در وسط طیف درونگرا-برونگرا قرار می گیرید. این افراد توانایی سازگاری با موقعیت های مختلف را دارند و هم در تنهایی و هم در جمع احساس راحتی می کنند. این گاهی اوقات می تواند منجر به سردرگمی در مورد شخصیت واقعی شما شود، اما این یک ویژگی سازگاری فوق العاده است.

شما می توانید در هر جایی قرار بگیرید، و شما را همه کاره و انعطاف پذیر می کند! به یاد داشته باشید، این تست شخصیت فقط یک راه سرگرم کننده برای به دست آوردن بینش در مورد شخصیت شما است.

شاید بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

امیدوارم از آزمون ریاضی تصویری یا تصحیح معادله استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:مجموع ارزش عددی پرندگان چند می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تا حالا از نزدیک دیده بودی که چه جوری مهره های تسبیح را نخ می کنند + فیلم

اگر ریاضی ات خوب باشه، پیدا کردن پاسخ این معادله برات راحته!

کدامیک عروس و داماد واقعی نیستند!؟

داستان چهل دروغ: چوپانی که با 40 دروغ داماد پادشاه شد!

کدامیک از افراد فروشگاه، مجرم فراری تحت تعقیب است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا