;
تفریح و سرگرمی

چه کسی شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

آزمون تصویری شناسایی مقصر: بسیاری از مواقع برای یادگیری یک شغل جدید لازم است، تمرینات درست داشت. کارآگاهان و افسران پلیس قابل از اینکه وارد فعالیت اصلی خود شوند، مورد امتحانات و آزمون های گوناگون قرار می گیرند. معماها و سوالات هوش فراوانی در اختیار آنها قرار می گیرد تا میزان زیرکی و هوش آنان سنجیده شود. سوالات و صحنه های شبه جرم ترتیب داده شده و از آنها خواسته می شود که آن را حل نمایند. مجله خبری چشمک، امروز نیز با یک ازمون خاص با شما همراه شده است. سوال یا آزمونی که می تواند شبیه یکی از همان سوالاتی باشد که به کارآموزان داده می شود. پس با دقت آزمون تصویری شناسایی مقصر را مورد توجه قرار دهید.

شما احساس می کنید که یک کارآگاه خبره هستید؟ بنابراین این رمز و رازی که در آزمون شناسایی مقصر نهفته است، ممکن است برای شما جالب باشد. برای فهمیدن راز آزمون تصویری شناسایی مقصر تا پایان آزمون با مجله خبری چشمک همراه شوید. تعداد زیادی از مردم برای حل این معما تلاش خواهند کرد، اما تنها یک ذهن خلاق و کارآگاهی می تواند در زمان مشخص شده (فقط نگاه اول) آزمون تصویری شناسایی مقصر را تحلیل و پاسخ دهد. برای یافتن پاسخ در زمان محدود باید به مهارت های خود تکیه کنید.

شاید بپسندید: داستان همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

آزمون تصویری شناسایی مقصر

آنچه که تحت عنوان آزمون تصویری شناسایی مقصر، نامگذاری شده است، تصویری جالب با شما به اشتراک گذاشته شده است. شیشه های یک ساختمان شکسته شده است و سه مظنون برای این کار وجود دارد. به نظر شما کدامیک از افراد زیر در شکستن شیشه ساختمان نقش دئاشته اند؟ به نظر شما کدامیکی شیشه ها را شکسته است؟ چرا؟

شما برای یافتن راه حل آزمون تصویری شناسایی مقصر، باید تمام جزئیات این تصویر را مرور کنید. باید تمرکز کنید، زیرا هر حواس پرتی می تواند به سرعت و به طور قطعی شما را از پاسخ دور کند.

شاید بپسندید: قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

آزمون تصویری شناسایی مقصر

احتمالاً بپسندید: در یک نگاه معادله 5+6=0 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مقصر

نمی دانسم که آیا توانسید در تلاش اول پاسخ آزمون شناسایی مقصر را پیدا کنید یا خیر!؟ اگر هنوز پاسخ ها را پیدا نکردید، می توانید بیشتر تلاش کنید. به بالا برگشته و تصویر را بیشتر بررسی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: بدون شک پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مقصر: روزنامه فروش یا کسی هر روز روزنامه ها را به سمت خانه ها پرتاب می کند، مقصر است. تعداد چند روزانه بسته بندی شده، وزن سنگینی ایجاد کرده و وقتی با شدت پرتاب می شود، می تواند حکم یک سنگ را پیدا کند. لذا پرتاب روزنامه ها عامل اصلی شکستن شیشه ها بودند. یک دسته روزنامه بسته بندی شده، کنار شیشه های شکسته شده دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول گربه را بین جغدها پیدا می کنی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مقصر

شما می توانید آزمون تصویری شناسایی مقصر را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کی می خواسته با ریختن رنگ روی عروس خانم، مراسم رو بهم بریزه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: کدوم دانش آموز از کلاس درس و معلم و مدرسه فراریه!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

رنگ مورد علاقه ات، چه چیزی از شخصیت شما را افشا می کند!

با جابجایی یک چوب کبریت معادله 8-2=1 را اصلاح کن!

تست قدرت دید: فقط کسایی که چشم عقابی دارند، می‌تونند پلنگ برفی را پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا