;
تفریح و سرگرمی

رنگ مورد علاقه ات، چه چیزی از شخصیت شما را افشا می کند!

تست شخصیت براساس رنگ ها: همه ما انتخاب ها و ترجیح های شخصی خود را داریم. در واقع این انتخاب مربوط به نوع ویژگی ماست. هر انسانی همین گونه است. سلیقه افراد براساس انتخاب های آنان شکل می گیرد. در زمینه رنگ هم همین گونه است. هر کسی ممکن است ممکن به رنگ خاصی علاقه داشته باشد. تست شخصیت براساس رنگ ها به ارتباط میان رنگ و شخصیت افراد پرداخته است. تا پایان مطلب تست شخصیت براساس رنگ ها با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: با جابجایی یک چوب کبریت معادله 8-2=1 را اصلاح کن!

تست شخصیت براساس رنگ ها

همانگونه که اشاره شد، تمایلات افراد با یکدیگر همواره متفاوت است. در زمینه رنگ نیز همیشه همین گونه بوده است.  شما بیشتر به کدام رنگ علاقه دارید؟ بیایید کشف کنیم که رنگ مورد علاقه شما چه چیزی را در مورد تیپ شخصیتی شما نشان می دهند. آیا می دانستید که رنگ مورد علاقه شما نیز می تواند نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت شما داشته باشد؟

تعیین شخصیت یک فرد با استفاده از رنگ مورد علاقه خود یک تمرین استاندارد برای شناخت شخصیت شما است. دانشمندان دریافته‌اند که رنگ انتخابی شما بر همه چیز از شغل انتخابی گرفته تا نگرش تأثیر می‌گذارد. رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند چیزهای زیادی در مورد اینکه قرار بود ما چگونه باشیم بگوید؟ بنابراین بیایید کشف کنیم که رنگ واقعی مورد علاقه شما در مورد شخصیت شما چه می گوید. رنگی که نمایانگر انتخاب شماست، نقشی حیاتی در تعیین درونی‌ترین ویژگی های شما دارد..

شاید بپسندید:تست قدرت دید: فقط کسایی که چشم عقابی دارند، می‌تونند پلنگ برفی را پیدا کنند!

تست شخصیت براساس رنگ ها

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل ریش گرو گذاشتن !

تفسیر تست شخصیت براساس رنگ ها

رنگ ابزاری ارتباطی قدرتمند است که می‌تواند برای نشان دادن عمل، تأثیر خلق و خو و حتی تأثیر بر واکنش‌های فیزیولوژیکی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از رنگ‌ها با افزایش فشار خون، افزایش متابولیسم و فشار چشم همراه است؛ بنابراین همیشه این پرسش مطرح است که رنگ‌ها دقیقاً چگونه در این زمینه عمل می‌کنند؟ و چگونه بر خلق و خو و رفتار انسان تأثیر می‌گذارند؟ مطالعات و آزمایش‌های مختلف، بینش بیشتری در مورد شخصیت افراد بر اساس روان‌شناسی رنگ به ما داده است. در ادامه به مهمترین رنگ ها و شخصیت افراد اشاره می شود.

احتمالاً بپسندید: در یک نگاه معادله 5+6=0 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی واقعاً معلم خوبی نیست!؟

رنگ قرمز

قرمز یک انتخاب رنگ جسورانه است که با هیجان، اشتیاق، خطر، هیجان، انرژی و عمل همراه است. ممکن است متوجه شوید که برخی از برندها از رنگ قرمز برای دکمه‌های «تماس برای اقدام» استفاده می‌کنند. «اکنون سفارش دهید»، «اکنون خرید کنید» و غیره. این به این دلیل است که قرمز رنگی تند است که می تواند احساسات قوی را برانگیزد و شما را به خرید تشویق کند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ قرمز:

پر هیجان و جویای هیجانات جدید. عاشق ماجراجویی هستند و دائم به فکر خلق ماجراجویی های جدیداند.

علاقمندان به این رنگ می توانند کمی تکانشی باشند.

می توانند به عنوان فردی ترسناک هم تلقی شوند.

شاید بپسندید:کی لباس خانم معلم را کثیف کرده!؟

رنگ نارنجی

نارنجی اغلب نماینده خلاقیت، شادی، آزادی، موفقیت و تعادلی است که همه آن ها را با هم جمع می کند. بازاریابان ممکن است از این رنگ برای جلب توجه شما برای عناوینی همچون یادداشت مهم و … در وب سایت خود استفاده کنند. بسیاری از “هشدارها” نارنجی هستند تا توجه شما را جلب کنند.  اما نارنجی تقریباً به اندازه قرمز پررنگ و فریبنده نیست.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ نارنجی:

این افراد دارای انرژی مفرح و فراوانی هستند که مردم آن را تحسین می کنند.

این افراد بسیار اجتماعی هستند. شاید بتوان گفتتیپ شخصیتی برونگرا هستند.

عاشق گفتگوهای عمیق هستند و از آن لذت می برند.

بسیار خندان و بشاش هستند. خنده خود را به دیگران تسری می دهند.

دوست دارند در مهمانی ها یا رویدادها نقش میزبان را بازی کنند.

در رابطه با کار و بهره وری، این افراد دوست دارند، مستقیماً وارد کار شده و با موفقیت خود را اثبات کنند.

رنگ زرد

شادی، مثبت اندیشی و آفتاب گرم تابستان همان چیزی است که زرد ما را به یاد آن می اندازد. برندها ممکن است از رنگ زرد در لوگوی خود استفاده کنند تا با دیدن محصولاتشان احساس خوشحالی کنید. بسیاری از نمادهای «ارسال رایگان» در وب‌سایت‌ها ممکن است به رنگ زرد باشند تا شما را به چیزهای شاد و مثبت جذب کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ زرد:

این افراد دارای روحیه مثبت هستند. دیگران را نیز به داشتن روحیه مثبت دعوت می کنند.

نسبت به مسائل بسیار خوشبین هستند. به طوری گاهی اطرافیان خود را عصبانی می کنند.

این افراد نیز بسیار خنده رو و بشش هستند.

علاقه به ماجرا جویی دارند، اما میزان آن به اندازه افراد علاقمند به رنگ قرمز نیست.

این افراد برای اطرافیان خود منبع آرامش هستند. با کلام و گفتار و رفتار خود می توانند هر کسی را ارام کنند.

لبخندهای این افراد به هر کسی ممکن است منتقل شود. بسیاری وقت ها این افراد خود معتقدند که دارای ویروس خنده هستند.

رنگ آبی

رنگ آبی به معنی پایدار بودن، هماهنگ بودن، صلح آمیز و قابل اعتماد بودن است. برندهایی که می خواهند به دلیل دوام، استحکام یا قابلیت اطمینان خود شناخته شده باشند، از رنگ آبی در لوگوی خود استفاده می کنند. بسیاری از شرکت‌های کامپیوتری محبوب (دل و اچ‌پی) و وب‌سایت‌ها (فیس‌بوک، توییتر، و …) به‌خاطر آرم‌های عمدتاً آبی و سفیدشان شناخته می‌شوند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ آبی:

این افراد بسیار قابل اعتمادند. به همین علت بسیاری از افراد علاقمند به گفتگو و خواستن طرح و ایده برای رفع مشکللاتشان از این افراد هستند.

در رفتار خود بسیار متین هستند. هیچ چیزی نمی تواند وضعیت نرمال و عادی آن ها را به راحتی بهم بریزد.

نسبت به اطرافیان و دوستان خود دلسوز هستند. همیشه می خواهند بهترین ها را برای نزدیکان خود فراهم کنند.

صلح آمیز و وفاداری و قوی بودن نیز از دیگر شاخصه ها و ویژگی های افراد لاقمند به رنگ ابی است.

در رابطه با بهره وری، این افراد دوست دارند، بهترین راه برای انجام یک کار را برنامه ریزی کرده و سپس در صورتی که در حین انجام کار با مشکل مواجه شوند، خود را با شرایط جدید وفق داده و مشکل را حل کنند.

رنگ سبز

دو مورد از چیزهایی که دنیا را به دور خود می چرخاند با رنگ سبز مرتبط است: طبیعت و پول. رنگ سبز می تواند نشان دهنده رشد، باروری، سلامتی، ثروت، تندرستی یا سخاوت باشد. سبز همچنین می تواند با مفاهیم منفی مانند حسادت نیز همراه باشد.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به  رنگ سبز:

افراد علاقمند به رنگ سبز دوست دارند که همواره در هر کاری بهترین باشند.

این افراد علاقه زیادی به نصیحت کردن دیگران دارد.

علاقمندی به نصیحت دیگران باعث می شود که او دوست داشته باشد به دیگران کمک کند.

از فضای باز لذت می برد و تعادل را در زندگی مهم می داند

در رابطه با بهره وری، دوست دارد قبل از غواصی شرایط را تجزیه و تحلیل کند. او یک حلال مشکل هست و می تواند راه های خلاقانه ای برای فکر کردن خارج از چارچوب پیدا کنید.

رنگ بنفش

بنفش می تواند به سلطنت، قدرت، امتیاز، خرد و معنویت مرتبط باشد. به همین دلیل است که وب‌سایت‌ها و برندها Hallmark، Yahoo از رنگ بنفش استفاده می‌کنند یا بنفش را با لحن گرم‌تری ترکیب می‌کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ بنفش:

این افراد بسیار زودباور هستند.

میل به داشتن یک هویت مستقل دارند. این امر گاهی به تضاد در درون گروههایی که او حضور دارد می انجامد.

چیزهای منحصر به فرد را دوست دارد و می خواهد از همه چیز متمایز باشد.

رقص با یک نوع موسیقی که هیچ کس دیگری دوست ندارد آن را بشنود.

رنگ صورتی

صورتی اغلب با زنانگی، بازیگوشی و عشق همراه است، اما صورتی نیز می تواند به عنوان رنگی نابالغ تلقی شود. شما متوجه رنگ صورتی زیادی در بسته بندی اسباب بازی های کودک یا مارک هایی خواهید شد که نشان دهنده سرگرمی است. برندها رنگ صورتی را به معنای چیزی زیبا، سرگرم کننده، بازیگوش و …به تصویر کشیده و استفاده می کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به  رنگ صورتی:

این افراد می توانند به راحتی اطرافیان خود را با داستان ها و همچنین رفتارهای خود سرگرم کنند.

تا اندازه زیادی بازیگوش هستند و ممکن است در زمینه انجام کار، مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند.

این افراد تا اندازه ای نیز ساده هستند و همین سادگی باعث سواستفاده شدن می شود.

این افراد از بیان کردن احساسات خود نمی ترسند و به راحتی آن را بر زبان می آورند.

عشق و خانواده برای این افراد بسیار مهم است

رنگ سفید

رنگ سفید اغلب با خلوص همراه است. در فرهنگ های مختلف ممکن است از، رنگ سفید برای لباس عروس و نیز پرستاران بیمارستان ها استفاده شود. این رنگ اغلب به معنای پاکی، پاکیزگی و نظم است. برندها اغلب رنگ سفید را اضافه می کنند یا از رنگ سفید استفاده می کنند تا رنگ های شدیدتر (مانند قرمز) را جبران کنند.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ سفید:

ایرن افراد دارای شخصیتی آرام، صلح جو هستند.

سادگی این افراد زبانزد است. به طوری که برخی افراد این سادگی را با حماقت یکی در نظر می گیرند.

این افرادعاشق نظم هستند و همیشه محیط اطرافشان تمیز و منظم است.

رنگ مشکی

رنگ سیاه می تواند به معنای چیزهای مختلفی باشد: جسارت، منحصر به فرد بودن، رمز و راز، دسیسه و قدرت. اما همچنین می تواند به معنای ناراحتی، تاریکی، غم، درد یا اندوه باشد. رنگ سیاه با مرگ و سوگواری همراه است، اما می تواند با قدرت، تجمل و شدت نیز همراه باشد.

ویژگی های شخصیتی افراد علاقمند به رنگ سیاه:

این افراد بسیار ریسک پذیر هستند.

شاید گاهی اوقات هم کمی تکانشی باشند.

این افراد در همه امور جدی هستند. کمتر این افراد را شاد و خندان می بینید.

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس رنگ ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کی می خواسته با ریختن رنگ روی عروس خانم، مراسم رو بهم بریزه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چشمات مثل عقاب باشه تو 7 ثانیه تفاوت های دو تصویر اژدها را پیدا می کنی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت چالب و شنیدنی دختر زیبا و خواستگار پیر!

چشات تیز باشه در 10 ثانیه تفاوت های دو تصویر ماهی رنگی را پیدا می کنی!

در یک نگاه اشتباه تصویر را پیدا کن | خیلی ها موفق نشدند!

 معما: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا