;
تفریح و سرگرمی

یکی از سایه ها را در این تصویر انتخاب کن تا بهت بگم چه جور آدمی هستی!

تست شخصیت متکی به انتخاب اول: چه جور آدمی هستی؟ یک چهره را انتخاب کنید و مکاشفه های باورنکردنی را کشف کنید! آیا تا به حال، تصویر بیرونی شما ظاهری مرموز را منعکس می کند که ممکن است ندانید. با شرکت در این تست که با عنوان تست شخصیت متکی به انتخاب اول در مجله خبری چشمک منتشر شده است، خود را بهتر خواهید شناخت. علاوه بر این، چیزهای جدیدی فراتر از آنچه قبلاً می دانید کشف خواهید کرد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب اول همراه شوید.

شاید بپسندید: کدومیکی سایه زنبور تصویره !؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

تست شخصیت متکی به انتخاب اول

این تست تصویری شامل انتخاب یکی از تصاویر سایه است. در نگاه اول، این تصویر هیچ رازی ندارد و هیچ چیز مرموزی را فاش نمی کند. اما همانطور که انتخاب می کنید، متوجه خواهید شد که هر گزینه یک مکاشفه جالب را ارائه می دهد. بنابراین، آیا توانستید اولین شکلی را که توجه شما را جلب کرد انتخاب کنید؟ پاسخ انتخاب خود در تست شخصیت متکی به انتخاب اول را در زیر بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید:تمرکزت را به چالش بکش: آیا می‌توانید 3 تفاوت تصویر گربه دانش آموز را پیدا کنید!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب اول

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل بز خری کردن!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسنددید: اگه پلنگ بیشه را در این تصویر پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب اول

در صورتی که انتخاب خود را در تست شخصیت متکی به انتخاب اول انجام دادید، می توانید به تفاسیر مراجعه کنید. تفسیر هر انتخاب در ذیل آمده است.

شاید بپسندید: در کمتز از 10 ثانیه مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: همسر مایکل کدوم یکی از این دو خانم عصبانی است!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب اول

تصویر 1

تصویر اول در تست شخصیت متکی به انتخاب اول، یک فرد منطقی و عملگرا را نشان می دهد. اگر تصویر اول را انتخاب کردید، از آن دسته افرادی هستید که چیزها را همانطور که هستند مشاهده می کنید. شما حاضر نیستید اجازه دهید قضاوت شما به قیمت ضرر دیگران تمام شود. به طور کلی بسیاری از افراد این دسته در زندگی موفق و در هر کاری موثر هستند.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

تصویر 2

این تصویر، یک کیفیت گوشه گیر و مستقل را در یک فرد نشان می دهد. اگر این تصویر را انتخاب کرده اید، از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند زندگی خود را کنترل کنند. اگر چه این فرد نزدیک شماست، اما وقتی شخصی به فضای شخصی شما حمله می کند از آن متنفر هستید. افرادی که به این دسته تعلق دارند بسیار با استعداد و درونگرا هستند.

تصویر 3

این تصویر در تست شخصیت متکی به انتخاب اول، رفتار شخصی را نشان می دهد که از چیزها و افراد اطراف خود صداقت می خواهد. اگر شما یکی از آنها هستید، به این معنی است که کمی خلاقیت دارید. هنر احتمالا یکی از علایق مورد علاقه شماست. شما همیشه خود را به روشی نوآورانه بیان می کنید.

شاید بپسندید:  اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

تصویر 4

اگر این تصویر آخر را انتخاب کرده اید، این انتخاب به این معنی است که شما فردی پر از حیا هستید. شما می توانید آرامش خود را حفظ کنید، در هر شرایطی. علاوه بر این، شما پس از انعکاس فروتنانه در مورد موقعیت های خاص زندگی خود واکنش نشان می دهید. این نیز نشان می دهد که شما هرگز تصمیمات عجولانه نمی گیرید. یک شخصیت غیرقابل انکار وقتی درگیری ها یا مشکلاتی وجود دارد.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط کسی مثل شرلوک هلمز میتونه تو یه نگاه گارسون اصلی رو پیدا کنه!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:هند رفتی و زولبیای خوشرنگ دیدی، نخور | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر دو درخت پاییزی را پیدا کنید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: مثل هرکول پوآرو باهوش باشی خیلی راحت کودک ربا را شناسایی می کنی!

 

 

شاید بپسندید

چیستان: کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

با پیدا کردن عدد بعدی تصویر، اثبات کن که نابغه ای!

حکایت ضرب المثل هرچه کنی به خود کنی

اگه باهوشی بگو، اشتباه تصویر فوتبالیست های خانم چیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا