;
تفریح و سرگرمی

ضریب بالای هوشی ات رو با پیدا کردن زندانی بی گناه، اثبات کن!

تست هوش شناسایی زندانی بی گناه: تمام جزئیات تست هوش شناسایی زندانی بی گناه را بررسی کنید تا به این معما پاسخ دهید: چه کسی بی گناه است؟ 98 درصد شکست خورده اند. وقت آن رسیده است که ذهن کارآگاهی خودتون رو فعال کنید تا در این پرونده پیچیده به پلیس کمک کنید. صحنه را تجزیه و تحلیل کنید تا پازلی را بشکنید که به سرعت در پلتفرم‌های محبوبی مانند فیس‌بوک به‌سرعت منتشر شد.

جرأت این را دارید که خود و توانائی های خود  را با آزمون شناسایی زندانی بی گناه مورد سنجش قرار دهید. معما و آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان توانستند آن را رمزگشایی کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس هستند، می توانند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. با تست هوش شناسایی زندانی بی گناه و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:سه پزشک گفتند که بیل برادر آنها است،اما بیل می گوید که برادر ندارد! چگونه ممکن است!؟

تست هوش شناسایی زندانی بی گناه

فرصت را غنیمت شمرده و با کمک تست هوش شناسایی زندانی بی گناه بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با تست هوش شناسایی زندانی بی گناه، در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است را حل کنید. مجله خبری چشمک و تست هوش شناسایی زندانی بی گناه همراه باشید.

باید معمایی مرموز را حل کنید که حتی ماموران ویژه FBI هم نتوانستند بر آن غلبه کنند. به گفته شرکت کنندگان آن، تقریباً هیچ کس نتوانسته است آن را با موفقیت حل کند. شما می توانید در مجموع سه زن را مشاهده کنید که در زندان پلیس قرار دارند و در شرف انتقال به یک زندان با امنیت حداکثری هستند. با این حال، یکی از آنها بی گناه شناخته شده است: آیا می توانید او را شناسایی کنید؟ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا به او آزادی بدهید.

شاید بپسندید: آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

تست هوش شناسایی زندانی بی گناه

شاید بپسندید:چیستان: مردی سگ خود را از آن طرف رودخانه صدا می زند. سگ بدون استفاده از پل یا قایق از رودخانه عبور کند و خیس نشود. چطور امکان دارد؟

.

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: پلنگ برفی که در کمین بزهای کوهی است را پیدا کنید! | تیزبین باشی در یک نگاه موفق میشی!

 

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت عیادت ناشنوا از همسایه بیمار از داستان های مثنوی مولانا

پاسخ آزمون شناسایی زندانی بی گناه

شما انجام دادید؟ تایمر 0 را نشان می دهد! یعنی اینکه زمان شما به پایان رسیده است. فراموش نکنید که رعایت زمان مشخص شده ضروری است، زیرا تنها در این صورت می توانید توانایی خود را برای حل مشکلات آزمایش کنید. چطور گذشت؟ به یاد داشته باشید که 98٪ به طرز فجیعی شکست خوردند، آیا در مورد پاسخ خود مطمئن هستید؟ اجازه بدید ببینم.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد برای مرخصی از زندان بیرون آمده است!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: مجموع عددی ساندویج، پسرک و کفش را در معادله آخر پیدا کنی، آخر نابغه هایی!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: دوست تو داری تو کدوم مسیر پیاده روی کنی، به ما بگو تا بگیم چقدر جاه طلب و بلندپروازی!؟

پاسخ تست هوش شناسایی زندانی بی گناه  زن بی گناه همانی است که پیراهن آستین بلند سفید پوشیده است. چگونه می توانیم آن را تأیید کنیم؟ به دلیل واکنش ها: زن وسطی احساس گناه در چهره خود دارد، در حالی که دختر باردار می خواهد با اغوای پلیس آزاد شود. برخی به جنین در شکم زن به عتوان بی گناه اشاره کردند. اما در واقع این مسئله نمی تواند چندان منطقی باشد. زن اولی از سمت چپ به شدت خشمگین است، چرا که او کاری انجام نداده است.

شاید بپسندید: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

تست شناسایی زندانی بی گناه

امیدوارم از تست هوش شناسایی زندانی بی گناه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه زرافه ای که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: حکایات طنز از عبید زاکانی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه باهوشی تو یک نگاه، اشتباه تصویر دکترها را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقابه پس گور خر متفاوت را در تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

داستان زنان بیشتر مکارند یا مردان! | حکایتی شنیدنی و جالب

گاو بابانوئل کجاست!؟ | تو یه نگاه پیداش کنی آخر تیزبینا هستی!

چیستان: کدام سه عدد را در همدیگر جمع و یا ضرب کنیم، نتیجه یکسانی دارند؟

کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. زن اولی از سمت چپ… چون اون کاری انجام نداده و عصبانی هست. و اینقدر این زن به پلیس گفته که بی گناهه اما اونا حرفشو باور نکردن و عصبانی هست…، بس سلام نامه تمام 😝

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

دکمه بازگشت به بالا