;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3 بیرون سریال + عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ: پارک مین یونگ (کره‌ای: 박민영؛ زادهٔ ۴ مارس ۱۹۸۶) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر بازی در درام تاریخی رسوایی سونگ کیون کوان به شهرت رسید و از آن پس در مجموعه‌های تلویزیونی شکارچی شهر (۲۰۱۱)، افتخار جین (۲۰۱۱)، دکتر جین (۲۰۱۲)، یک برگ نو (۲۰۱۴)، هیلر (۲۰۱۴–۲۰۱۵)، به یادآور (۲۰۱۵–۲۰۱۶)، ملکه هفت روزه (۲۰۱۷)، منشی کیم چشه؟ (۲۰۱۸)، زندگی خصوصی او (۲۰۱۹)، وقتی هوا خوبه (۲۰۲۰)، پیش‌بینی عشق و آب‌وهوا (۲۰۲۲) و عشق قراردادی (۲۰۲۲) ایفای نقش کرده‌است.

در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک تازه ترین عکس ها و بیوگرافی بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3 را مرور خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر نقش سنجرخان وزیری+عکس های خاص و متفاوتش بیرون سریال!

جالب خواهد بود: عکس های خاص از جشن تولد 38 سالگی ستاره سادات قطبی+عکس

بیوگرافی بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

پارک مین یانگ (Park Min-young) روز ۴ مارس ۱۹۸۶(۱۳ اسفند ۱۳۶۴) در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بدنیا آمد. به گفته خودش کودکی او معمولاً بی نظیر بوده و زندگی خوبی با خانواده اش داشته‌است. از زمان کودکی علاقه به فیلم‌ها و بازیگری داشته‌است.

او در مصاحبهٔ خود با Sports Chosun درسال ۲۰۱۳ اعتراف کرده‌است که در دبستان خودش را به اندازه کافی زیبا نمی‌دانسته‌است و از آنجا که دوست داشته یک بازیگر شود، می‌خواست بی نقص به نظر برسد.

شاید بپسندید: سرنوشت همسر امیرکبیر چه شد؟ | داستان زندگی غمناک عزت الدوله ملک نسا خانم !

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

وقتی مادرش این موضوع را احساس کرده‌است، در مورد یک جراحی احتمالی با او صحبت کرده که مین یانگ کوچک نیز با آن موافقت کرده‌است او در ادامه صحبت‌های خود در این مصاحبه عنوان کرده که عمل او تنها عمل پلک چشم بوده‌است که یک عمل رایج درکشور کره به‌شمار می‌رود و عمل بینی اش به خاطر انحراف آن بوده و یه عمل پزشکی محسوب می‌شود که هر دو را زمانی که دبیرستانی بوده انجام داده‌است؛ او در مصاحبه خود تنها یک عکس از قبل عمل خود نشان داده‌است و مابقی عکس‌هایی که منتشر شده‌اند توسط مین یانگ و کمپانی اش (Namoo Actors) تأیید نشده‌است.

بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگر خردسال سریال سه در چهار در آستانه 26 سالگی+عکس و بیوگرافی

زندگی عاشقانه

اولین موردی که وجود داشته؛ قرار گذاشتنش با لی مین هو (بازیگر و همبازیش درسریال شکارچی شهر) بوده. او و لی مین هو بعد از سریال «شکارچی شهر» با هم شروع به قرار گذاشتن کردن. اگرچه اونا مدتی بعد بهم زدن ولی هیچ کدوم به جز بیانیه‌های کمپانی هاشون دربارهٔ علت جداشدن شون چیزی نگفتن اونا دقیقاً قبل از مراسم اهدای جوایز با هم بهم زدن دلیل اصلی این که اونا جدا شدن این بود که اونا خیلی معروف بودن تا زمان‌های خصوصی شون مدیریت کنن.

همچنین شایعه شده بود که با همکارانش، پارک سئو جون و سونگ جونگ کی رابطه دارد، اما او این موضوع را رد کرده‌است. در حال حاضر او با کسی قرار نمیذاره چون برنامه کاری شلوغی دارد. او دوست دارد که عمیقاً عاشق شود و سپس ازدواج کند. صداقت و مسئول بودن همسر مورد علاقه اش براش مهم است، و باید ظاهر زیبایی توأم با تواضع و شوخ‌طبعی داشته باشه که تا به حال پیدا نکرده‌است.

احتمالا بپسندید: استایل و لباس سنتی عروس در کشورهای مختلف+ عکس های بخش اول

جالب خواهد بود: بیوگرافی کامل بیرجه آکالای بازیگر سرشناس ترکیه ای+عکس های جدید

بازیگر پرنسس ناک رنگ

شاید بپسندید: بازیگر نقش امپراتور سوکجونگ از بس خوش تیپه، باید رئیس جمهور کره می شد+عکس و بیوگرافی

تحصیلات

پارک مین یانگ مقطع دبیرستان در طرح مبادله دانش آموز راهی کشور آمریکا شد، او می‌گوید این فرصت عالی برای من جهت آشنایی با فرهنگ این کشور و زبان انگلیسی بود. اگرچه این سفر ترسناک بود، اما او تصمیم داشت از هر موقعیت دیگری در زندگی خود به دنبال مثبتش باشد و گفته که این و فرصت بزرگ برای رشد او به عنوان یک فرد می‌دانسته.

وقتی تحصیلات دبیرستانی خود را به پایان رساند و زمان تصمیم‌گیری برای انتخاب جریان دانشکده بود این مسیر را برای کل آینده او تعیین می‌کرد، پس تحصیلات تئاتر را انتخاب کرد و در فوریه ۲۰۱۳ از دانشگاه Dongguk(دونگوک) در سئول در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

داستان سریال جومونگ 3

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ به دست گوگوریو می‌باشد.

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

مشهور است که امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند. البته به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا در می‌آمد.

در هر صورت، این مسئله موجب ترس و هراس همه اقوام و امپراطوری‌های همسایه بود. به طوری که ناکرانگ را کشوری مقدس می‌پنداشتند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند. موهیول، امپراتور گوگوریو، که در فکر تسخیر ناکرانگ بود به همراه پسرش هودونگ، نقشه‌ای می‌چیند تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری هموار شود؛ پیش از این گوگوریو چند بار به خاک ناکرانگ تجاوز کرده بود اما هر بار به دلیل به صدا در آمدن طبل، نیروهای مدافع به موقع مانع از ورود مهاجمان می‌شدند.

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده سیاسی می‌شود. در این میان دختر دوم امپراطور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما علاقه اصلی هودونگ، دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.

شاید بپسندید: بتمن در کشورهای مختلف چه سبک پوششی دارد+عکس های جالب بخش اول

احتمالا بپسندید: تغییرات چهره بازیگر نقش امیر سریال سرزمین مادری+عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

درخواست هودونگ از لاهی، پاره کردن طبل مقدس است. طبلی که جا میونگ محافظ آن است. سرانجام طبل در حالی‌که ارتش گوگوریو پشت مرز آماده حمله است، توسط لاهی پاره می‌شود و….

عکس های بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

 

شاید بپسندید: عکس های ندیمه مهربون دونگی بیرون سریال+این واقعا اون نیست!

احتمالا بپسندید: عکس های جالب ملکه های سریال دونگی بیرون سریال+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: زنان یاغی و هفت‌ تیرکش در آمریکای قرن نوزده میلادی+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید:ساعت تحویل سال 1403 | 1403 سال نهنگ است یا اژدها!؟

شاید بپسندید: شادی مختاری با دکلره کردن موهایش، کاملا تغییر چهره داده است+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بازیگران زنی که با گذر زمان نه تنها پیر نشدند بلکه جذاب تر هم شدند+عکس

جالب خواهد بود: بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب در 37 سالگی +عکس و بیوگرافی

بیشتر بپسندید: علیرضا رئیسی بازیگر خردسال پاتال و آرزوهای کوچک پس از 33 سال+ عکس خودش و بچه اش!

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

جالب خواهد بود: شهره سلطانی با عکس بدون آرایش انگار یه آدم دیگه است+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال پایتخت ۷ در نوروز مشخص شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا