;
خانواده و زناشوییزندگی

جدایی از شوهر: این ۷  نشانه خبر بدی برای مردان دارد!

جدایی از شوهر: برخلاف تصور مردان گاهی ممکن است رابطه زناشویی به جایی برسد که زن تصمیم می گیرد تا برای همیشه همسرش را ترک کند. او دیگر به شما  و زندگی مشترک تان علاقه ای ندارد و تصمیم گرفته شما را ترک کند. ممکن است او در ابتدا چیزی به زبان نیاورد و منتظر فرصتی برای ترک این رابطه باشد. با این حال رفتارهای او نشان دهنده خبر بدی است.

شما می توانید با دقت به تغییر اخلاق و رفتار های او متوجه شوید که قرار است اتفاق بدی بیفتد. با درک این نشانه ها می توانید به موقع زندگی مشترک تان را نجات دهید. بنابراین در بخش خانواده و زناشویی، به نشانه های که همسر شما می خواهد شما را ترک کند، پرداخته شده است. توصیه می شود این ۷ نشانه را جدی بگیرید و برای نجات زندگی مشترک خود تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه رابطه پایداری داشته باشیم؟ + ۷ شاه کلید رابطه پایدار

۱.او بیشتر سکوت می کند

جدایی از شوهر, زمانی که همسر شما می خواهد شما را ترک کند، دیگر مانند سابق سرحال و پر حرف نیست. او بیشتر سکوت می کند. کم تر با شما حرف می زند و چیزی از شما نمی پرسد. برایش مهم نیست که دیر به خانه می آیید یا روزتان در محل کار چطور گذشته، یا این که خسته هستید یا نه. او در این موارد هیچ چیزی نمی گوید و هیچ چیزی از شما نمی پرسد.

جدایی از شوهر

۲.او برنامه های خودش را دارد

همسرتان  دیگر از شما نمی پرسد که کجا هستید یا کجا رفته بودید یا چرا او را با خود به برنامه های تفریحی نمی برید. اکنون او برنامه های خودش را با دوستان جدید ، خانواده و حتی همکاران خود دارد. سعی می کند به جای شما بیشتر با دوستان و همکاران خود وقت بگذراند و بیشتر با آن ها است.

بیشتر بخوانید: حقایق روانشناسی عشق و ازدواج که باید بدانید + ۸ حقیقت جالب!

۴.برای خود حریم خصوصی شدید تری وضع می کند

جدایی از شوهر, معمولا زمانی که همسر شما می خواهد شما را ترک کند، از حریم خصوصی خود جدی تر محافظت می کند. دیگر مثل قبل گوشی اش دم دست شما نیست یا جلوی شما به تماس هایش پاسخ نمی دهد یا به شما نمی گوید کجا می رود. بلکه رمز گوشی و حساب های کاربری اش را عوض می کند. پنهانی قرار ملاقات می گذارد و تلاش می کند زیاد جلوی دید شما نباشد.

۵.تمرکز بیش از حد روی ظاهر خود

جدایی از شوهر, او بیشتر از قبل به خودش می رسد. لباس های جدید و جذاب می خرد، بیشتر آرایش می کند و از رنگ های جذاب و شاد استفاده می کند. به خصوص زمانی که می خواهد بیرون برود درست مانند قبل از ازدواج به خودش می رسد و از عطرها و اکسیسوری های جذاب استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: زن و شوهر شاد و خوشبخت + ۱۱ تکنیک طلایی برای شادی بیشتر

۳.او دیگر از عشق حرف نمی زند

جدایی از شوهر, همسر شما ساکت و آرام به نظر می رسد و هیچ حرفی از عشق و علاقه اش نسبت به شما به زبان نمی آورد. رفتار او با شما بسیار معمولی شده، گویا شما یک آشنای معمولی او هستید و نه شریک زندگی اش. زنان معمولا دوست داشتن خود را همیشه به زبان می آورند اما زمانی که بخواهد همسرش را ترک کند، دیگر حسی ندارد تا از عشق خود حرف بزند. به علاوه او تلاش می کند حتی اگر در قلب خود، شما را هنوز دوست دارد، آن حس را پنهان کند و خود را بی تفاوت نشان دهد.

جدایی از شوهر

۶.رفتار او برای شما یک حس مبهم و اضطراب ایجاد می کند

جدایی از شوهر, زمانی که رفتار همسرتان را می بینید یک حس عجیب و مبهم پیدا می کنید. حسی که نگران تان می کند یا به شما می گوید گویا قرار است اتفاقی بیفتد. شما دقیقا این حس را درک می کنید و ولی نمی توانید توضیح دهید که قرار است چه اتفاق شومی بیفتد. این یک علامت هشدار جدی است که همسرتان قرار است شما را ترک کند.

۷.او شب ها تا دیر وقت بیدار است و مشغول به نظر می رسد

جدایی از شوهر, همسر شما دیگر مانند سابق با شما در یک زمان استراحت نمی کند. بلکه شب ها تا دیر وقت بیدار می ماند و مشغول کاری است. به نظر می رسد او کتاب می خواند یا با لبتابش مشغول است. اما این ظاهر قضیه است. واقعیت چیز دیگری است. او بیشتر در حال چت کردن یا حرف زدن با دوستانش است و تلاش می کند این رفتار ها را از شما پنهان کند.

بیشتر بخوانید: راز زوج های شاد: چگونه زندگی زناشویی شاد و پر هیجان داشته باشیم؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا