;
تفریح و سرگرمی

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها:با پیدا کردن تفاوتهای تصویر،تیزبینی خود را اثبات کنید !

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها: امروز با یک چالش تصویری بسیار گیج کننده با شما هستیم. میلیون ها کاربر در شبکه های اجتماعی اعتراف کرده اند که این معما به دلیل دشواری یافتن تفاوت ها بسیار پیچیده است. این تصویر تست تیزبینی با شناخت تفاوتها در ردیت بارها و بارها به اشتراک گذاشته شد. اما تنها عده کمی توانسته اند در مدت 15 ثانیه تمام تفاوت ها را شناسایی کنند. آیا شما یک تیزبین هستید!؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون بینایی انسان و الاغ: الاغ کجاست؟

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها

مجله خبری چشمک هر روز با اشتراک گذاری چندین بازی فکری فکری تلاش می کند علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان خود، مهارتهای شناختی آنها را به چالش بکشد. این بازی های فکری می توانند توانائیهای شناختی افراد را در قسمت دقت و تمرکز را گسترش دهند. تست تیزبینی با شناخت تفاوتها می تواند به خوبی شما را مورد آزمایش قرار دهد. زیرا وظیفه شما یافتن تفاوت بین دو تصویری است که در تست تیزبینی با شناخت تفاوتها به شما ارائه شده است.

پازل تصویری زیر توسط ماری هوریوچی ساخته شده و در پورتال ژاپنی Mainichi Shimbun به اشتراک گذاشته شد. در تصویر تست تیزبینی با شناخت تفاوتها، دو تصویر را مشاهده خواهید کرد که در آن متوجه یک زن آشپزخانه خواهید شد.از نظر ظاهری، هر دو یکسان به نظر می رسند، اما چند تفاوت جالب وجود دارد. به صورت کلی  6 تفاوت میان دو تصویر موجود است. شما باید آنها را در 15 ثانیه شناسایی کنید.

باید بدانید که بیش از 95 درصد موفق به یافتن همه نشده اند. اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

 

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت بینایی فنچ: برای دیدن فنچ در این تصویر نیاز به چشمان عقاب دارید!

تست تیزبینی با شناخت تفاوتها

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری گرگ:فقط افراد با شهود قوی همه گرگ ها را در این تصویر پیدا می کنند!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: 1 اشتباه وحشتناک در خانه روستایی را بیابید

.

پاسخ تست تیزبینی با شناخت تفاوتها

باید بدانید که برای موفقیت در این چالش پیچیده باید از تمام مهارت‌ها، عمدتاً چابکی ذهنی و تصویری خود استفاده کنید.آیا توانستید محل اختفای 6 تفاوت در تصاویر را پیدا کنید؟ خیلی خوب، ما درک می کنیم که بسیار پیچیده است. بنابراین، اگر همچنان به دنبال اشیاء مختلف هستید، نگران نباشید، زیرا برای یافتن پاسخ‌های صحیح فقط باید به پایین صفحه بروید.

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت بینایی چتر:کمک کنید تا در 10 ثانیه، زن بتواند چتر خود را پیدا کند؟

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت علت مجرد بودن چیست؟

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:  از هر 5 نفر فقط 1 نفر حیوان پنهان شده را پیدا می کند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید 3 جغد را در بین دانش آموزان پیدا کنید؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست تیزبینی با شناخت تفاوتها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی آهو: دیدن آهوهای مخفی تصویر در 10 ثانیه برای هر کسی ممکن نیست!

تنها یک نگاه تیزبین می‌تواند در تست قدرت بینایی قورباغه را پیدا کند!

تست شخصیت شناسی ماهیگیر: آیا خود را نوع دوست می دانید؟

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =

دکمه بازگشت به بالا