;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: کدامیک از پرستارها یک زن نیست!؟

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی: برای ارائه پاسخ به معماهای تصویری شما باید از نهایت دقت، توجه و تمرکز خود استفاده کنید. به باور محققان توجه به بازی های فکری می تواند زمینه خوبی را برای ورزش مغز شما را فراهم کند. بر همین اساس سوالات هوش و تست ها و پازل ها می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند. مجله خبری چشمک با عنایت به این موضوع، هر روز به ارائه جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری و اشتراک آن با مخاطبانش می پردازد.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

امروز نیز یک معمای تصویری جالب دیگر را برای شما آماده کرده ایم. در این معمای تصویری نیز به مانند معماهای مشابه باید شما بدنیال یک مسئله متفاوت باشید. برای غلبه بر معما باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. جزئی ترین موارد را بررسی کنید و زوایای مختلف را بررسی کنید. این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که سوالات معمایی زمان محدودی دارند. برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی نیز تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی والدین کودک:باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

برای انجام این آزمون نیز همانطور که در بالا اشاره شد باید تمرکز کنید. به عکس با دقت نگاه کنید. توضیحاتی که در عنوان سوال یا معما داده شده است را دقیقا بخوانید و سپس با تجزیه و تحلیل توضیحات و جزئیات عکس به پاسخ دست پیدا کنید. یادتان باشد ارائه پاسخ درست منوط به استفاده حداکثری شما از مهارت های شناختی تان می باشد.

در تصویر آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی شما با یک صحنه کاملا طبیعی روبرو هستید. در گوشه ای پارک دوکودک به همراه پرستارهای خود در حال بازی هستند. همه چیز نرمال به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت و توجه کنید متوحه خواهید شد که یک اشکال بزرگ در این تصویر وجود دارد. یکی از دو پرستار واقعا زن نیست. او به خاطر یافتن شغل خود را به شکل یک زن در آورده است.

شما می توانید این مسئله را با پیدا کردن یک نشانه کوتاه اثبات کنید. اما یافتن این نشانه نیازمند دقت و توجه است. آیا شما توانستید در کمتر از 5 ثانیه در آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی، مردی را که خود را به شکل پرستار کودک در آورده است را شناسایی کنید!؟

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات کدام مرد به دلیل علاقه به شغل، جذب یک زن نمی شود؟

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت: اولین تصویری که می بینید مشخص می کند که مهمترین رویاهای شما چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

پاسخ آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

اگر به قسمت از متن رسیده اید، احتمالا در زمان مشخص شده به پاسخ رسیده اید. اما می خواهید پاسخ خود را با پاسخ سازنده آن مقایسه کنید. اگر به پاسخ قطعی نرسیده اید می توانید چند ثانیه بیشتر جزئیات تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش زن باردار: کدام زن باردار است؟

.

.

.

اگر فکر می کنید پرستار بچه ای که شلوار پوشیده مرد است، پاسخ شما اشتباه است. حواستان باشد شلواری که دایه پوشیده است، شما را فریب ندهد. به پرستاری که بر روی نیمکت نشسته است دقت کنید. مشخص است گلاه گیس دارد و او در واقع یک مرد است.

شاید بپسندید: با توجه به جزئیات تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی همسر خیانتکار: چه کسی در حال خیانت به همسر خود است!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی زن فقیر: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی چندان مناسب ندارد!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی استفاده برده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

قابل توجه باهوشا: چوپان، گرگ و گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهید!

شناسایی پسر فقیر: یک نابغه می تواند در 5 ثانیه پسر فقیر را شناسایی کند!

آزمون شناسایی زن عاشق: کدام زن عاشق شده و در یک رابطه عاطفی قرار دارد!؟

براساس شواهد موجود تصویر، چه کسی ممکن است مرده باشد!؟

آزمون شناسایی شوهر:تیزبین‌ها در یک نگاه شوهر واقعی زن را شناسایی می‌کنند!

اگر باهوشی، بگو که کدامیک از دختران تصویر، دختر این زن است!

آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا