;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی داره راست میگه، آیا این زنه واقعاً مرد هست و خودش رو شبیه خانمای باردار درست کرده!؟

کدومیکی داره راست میگه: آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون کدومیکی داره راست میگه امتحان کنید. آیا فرد متهم شده واقعاً یک مرد است!؟ آزمون امروز از جمله آزمون هایی است که تنها 25 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند در زمان تعیین شده، آن را حل کنند. به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس است، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند.

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

پس فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون کدومیکی داره راست میگه بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟  پس اگر “کارآگاه” خوبی هستید، می توانید این معمای تصویری جالب را که با عنوان آزمون کدومیکی داره راست میگه، در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است را حل کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون کدومیکی داره راست میگه همراه باشید.

شاید بپسندید: آخر کارآگاها هستی اگه تو یه نگاه بفهی کدوم بچه، عامل مرگ زن تصویر هست!؟

آزمون کدومیکی داره راست میگه

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

احتمالاً بپسندید:معمای سنجش ضریب هوش: اگه هوش کارآگاهی ات بالا باشه، داستان ترسناک تصویر را پیدا می کنی!

اگر اغراق نباشد، آزمون کدومیکی داره راست میگه آنقدر چالشی است که تنها 25 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون کدومیکی داره راست میگه باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون کدومیکی داره راست میگه را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون کدومیکی داره راست میگه تعدادی از خانم های باردار روبرو هستید که گویا در یک مراسم خاص که برای خانم های باردار برگزار شده، حضور دارند. در این میان گفتگوی میان تعدادی از این زنان با یک زن دیگر رخ داده است. سه زن یک زن دیگر را محاصره کرده و او را یک دروغگو خطاب می کنند. آنها این فرد را متهم کرده اند که باردار نیست و اصلاً یک مرد است که برای اینکه در این مراسم شرکت کند خود را به شکل زنان باردار درآورده است. به نظر شما آیا این اظهارات درست است؟ آیا این فرد متهم شده واقعا یک مرد است؟

شما 5 ثانیه فرصت دارید به این سوال پاسخ دهید. تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: فکر می کنی نابغه ریاضی هستی، پس سریع این معادله را حل کن!| 70 درصد غلط جواب دادند!

کدومیکی داره راست میگه

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دزد بانک، تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر پیدا کند!

.

.

.

احتمالاً بپسندید:قدرت دید و تمرکزت عالی باشه، خیلی راحت موش زبل را میون ارواح پیدا می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:یکی از این زنا با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنه اما تلاش می کنه به رو خودش نیاره، کدومه!؟

پاسخ آزمون کدومیکی داره راست میگه

احتمالا درجه سختی آزمون کدومیکی داره راست میگه، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

احتمالاً بپسندید:زبان بدن کدوم یکی از این مردا نشون می ده که اون از همه زنا فراریه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:  تست هوش مادربزرگ دارک و خطری کیه!؟ علی از دست کدوم باید فلنگو ببنده!؟

 

 

 

شاید بپسندید: اگر هوش کارآگاهی داری در 5 ثانیه کسی که قصد کودک ربایی دارد را شناسایی کنید!

پاسخ کدومیکی داره راست میگه: همه زنان راست میگن. فرد متهم شده واقعاً یک زن نیست. او یک مرد است. به سیب گلوی او توجه کنید. هر چند او تلاش می کند با پایین نگاه داشتن سر خود آن را مخفی نگه دارد. اما زنان تیزبین این مهمانی به آسانی این مردان دروغگو را شناسایی کردند.

شاید بپسندید: بگو همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!

پاسخ کی داره راست میگه

احتمالاً بپسندید: قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

امیدوارم از کدومیکی داره راست میگه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: نکته سنجی خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه خیلی پولداره، اثبات کن!

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: یه کوه رو انتخاب کن تا از نقاط قوت‌ات باخبر شی!؟|نقاط قوتی که دونستنش سبب پیشرفت تو زندگی میشه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالا بپسندید:قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این دو تا یه آتش نشان واقعی نیس!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: بچه ای که موش رو تو غذا خوری رها کرده شناسایی کن!| برا تیزبینا 3 ثانیه طول می کشه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:چیزی که تو نگاه اول می بینی، کلیت شخصیت ات رو روشن می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

 قابل توجه چشم عقابی ها: با پیدا کردن گل واقعی تصویر، میزان دقت و بینایی خود را اثبات کنید!

تست بینایی: اگر تصویر مخفی موجود در این توهم نوری را ببینید، بینایی اتون مشکلی نداره!

یه پرنده دریایی وحشی تو تصویر پنهون شده، فقط یه چشم عقابی میتونه ببینتش!

گل مورد علاقه ات را انتخاب کن تا بگم روابط عاشقانه ات چه جوری بوده و چه جوری میشه!؟

تیزبین واقعی می‌تونه تو یه نگاه تفاوت های دو تصویر مادر و کودک و پرستار را پیدا کنه!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

    1. چه دلیل مزخرفی !

      به نازک بودن دست ها و انگشتاش دقت کن… حتی بعضی از زن ها هم سیب گلو دارن پس این یک دلیل خوبی نیست + اگه به ابرو ها هم کار دارید باید بگم که

      … قیافه های زیادی وجود داره و دوما اگه به خانوم های دیگه هم نگاه کنی میبینی رنگ مو هاشون با ابرو یکسان نیست !

    1. راست میگه من پسرم من تو ناحیه‌ی پایین گردنم استخوانیی به شکل اونا دارم
      البته دخترا هم دارن ولی خط بین ممه هاشون معلوم نیست در نتیجه اون مرده

  1. واقعا دیگه آخر مسخره بازیه، تا حالا چندبار از این مزخرفات دیدم ولی چیزی نگفتم.ایندفعه دیگه نتونستم چیزی نگم چون یقین دارم نویسنده هیچی نمیفهمه.. تفاوت تصویر در اینه که زنهایی که واقعا باردار هستن معمولا با کوچکترین تنش که پیش میاد ناخودآگاه دستشون برای حفاظت از بچه روی شکمشون میره ولی این آقا اصلا توجهی به این قضیه نداره

  2. زن حامله لباس راحتی میپوشه زن دوم از راست دامن رو کشیده و مراعات حامله بدنشو نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا