;
آرایش و زیباییدنیای مد

ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

ترفندهای آرایشی جوان کننده: حتما شنیده اید که همه می گویند سن یک عدد است. واقعا هم همین طور است. مهم حفظ جوانی و شادابی است. برخی خانم ها را شاید دیده باشید که سن زیادی دارند اما چنان پوست و موی زیبا و شادابی دارند که گویا او هنوز در اوج جوانی خود قرار دارد. واقعا راز این خانم های سن بالا با ظاهر جوان چیست؟

واقعیت این است که این خانم ها به پوست و موی خود به خوبی می رسند و از آن مراقبت می کنند. مهم تر این که آن ها ترفندهای آرایشی را به خوبی می دانند تا صورت خود را جوان و شاداب نشان دهند. در مطلب امروز دنیای مد، ما با شما این ترفندهای آرایشی جالب و ساده را در میان می گذاریم تا در سن بالا هم جوان و جذاب به نظر برسید و از سن تان سال ها کم کنید.

بیشتر بخوانید:‌ آرایش صورت و چشم مخصوص پوست گندمی و برنزه + ۴ ترفند حرفه ای

با این ۱۲ ترفند آرایشی خانم های سن بالا ۲۰ سال جوان تر شوید

۱.حتما از پرایمر استفاده کنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، پرایمر سطح پوست را صاف و یکدست می کند و باعث ماندگاری بیشتر آرایش می شود. به علاوه می توانید از انواع پرایمر های رنگی به عنوان کرم پودر و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

۲.از کرم پودرهای سبک استفاده کنید

هرگز از کرم پودرهای سنگین یا پنکک های سنگین استفاده نکنید، زیرا شبیه کسانی می شوید که یک ماسک غیرطبیعی روی صورت شان گذاشتند. به جای آن سعی کنید که کرم پودرهای سبک را به کار بگیرید که ظاهری طبیعی تر را برای شما ایجاد می کند.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

ترفندهای آرایشی جوان کننده

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

۳.براش کرم پودر را فراموش نکنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، کرم پودر را با دست روی صورت تان نزنید. همچنین برای استفاده از اسفنج آرایشی می توانید از براش استفاده کنید که باعث می شوند پوشانندگی بهتری داشته باشد و همچنین نتایج آن را در طولانی مدت تر احساس کنید.

۴. کانسیلر را فراموش نکنید

اگر بجای پنکیک از کرم پودر استفاده می کنید، پس کانسیلر را بعد از کرم پودر فراموش نکنید. کانسیلر را باید قبل از کرم پودر استفاده کنید اما زمانی که کرم پودر می زنید، دقیقاً متوجه می شوید که کجای پوست نیاز به کانسیلر دارد و در نتیجه در استفاده از لوازم آرایش زیاده روی نمی کنید و همه چیز طبیعی تر به نظر می رسد.

شاید بپسندید: ماندگاری بالای بوی عطر: چگونه عطر بزنیم تا بوش ماندگار بشه؟ + ۱۰ ترفند جالب

ترفند آرایشی جوان کننده

۵.کانسیلر را در محل صحیح استفاده کنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، کانسیلر را باید در بالای گونه استفاده کنید، نه این که آن را دقیقاً زیر چشم بزنید. انجام این کار باعث می شود که نور به بالای گونه ها بتابد و هرگونه تیرگی را در زیر چشم پنهان کند. دقیقا صاف جلوی آینه بایستید.

چانه خود را در آینه ببینید و کم کم به سمت بالا بیایید. انجام این کار باعث می شود که بالای گونه ها را بهتر پیدا کنید و بدانید که دقیقا لکه های تیره کجا هستند و کانسیلر را کجا استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

۶.از کانسیلر های تیره تر استفاده کنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، هنگامی که می خواهید لکه های حاصل از پیری را بپوشانید، سعی کنید که رنگ های تیره تر کانسیلر را استفاده کنید. زیرا اگر از کانسیلر بیش از حد روشن روی این لک ها استفاده کنید، نتیجه کار طبیعی به نظر نمی رسد.

ترفندهای آرایشی جوان کننده

۷.رنگ های کانسیلر را برای پوشانندگی پیگمنتیشن ترکیب کنید

بعد از این که کرم پودر مورد علاقه خود را استفاده کردید، ترکیبی از رنگ ها را از پالت کانسیلر انتخاب کرده و برای ایجاد یک تناژ پوست طبیعی از آن ها استفاده کنید. فقط آن را در قسمت هایی بزنید که نیاز به پوشانندگی بیشتر دارد.

۸.ابرو های خود را طبیعی درست کنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، ابرو های خود را با براش به سمت پایین شانه کنید. یک خط روشن در بالای خط ابرو بکشید و سپس با براش، ابرو ها را به سمت بالا شانه کنید. با این روش ابروهای تان طبیعی و زیبا می شود.

۹.از سایه های کرم پودری استفاده کنید

این سایه ها مدت زمان بیشتری روی پلک شما دوام می آورند. مراقب باشید که سایه را بیش از حد فراتر از انتهای چشم نیاورید. زیرا باعث خسته نشان دادن صورت می شود. از رنگ های طبیعی استفاده کنید یا حتی می توانید چند رنگ را با یکدیگر ترکیب کرده و رنگ های مکمل را به کار بگیرید.

احتمالاً بپسندید: اشتباهات آرایشی: ۹ اشتباه آرایشی که سن تان را زیاد و صورت تان را پیر نشان می دهد!

۱۰.از ریمل صحیح استفاده کنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، از آنجایی که می خواهید مژه های پرپشتی داشته باشید و خیلی به دنبال فر کردن یا بلند کردن مژه نیستید، بنابراین باید از ریمل های استفاده کنید که مژه های تان را ضخیم تر و پرپشت تر نشان دهد.

ترفندهای آرایشی جوان کننده

۱۱.رژگونه را کمی پایین تر بزنید

می توانید از رژگونه کرمی هم استفاده کنید، به شرطی که از یک براش کمک بگیرید و آن را روی سیب گونه های تان بزنید. کمی لبخند بزنید تا محل صحیح را پیدا کنید. شاید سیب گونه ها پایین تر از آن چیزی است که فکر می کنید اما این تکنیک باعث می شود که درست ترین ناحیه را پیدا کنید و چین و چروک ها کمتر نشان داده شود و بیشتر توجهات به سمت چشمان شما برود.

۱۲.لب های خود را زیبا کنید

ترفندهای آرایشی جوان کننده، اول از همه مقداری هایلایتر بالای لب بزنید سپس یک خط لب طبیعی با مداد بکشید. خط لب بیشتر باید به سمت گوشه خارجی متمایز باشد تا این که به سمت داخل بیاید. انجام این کار باعث می شود که لب های شما بزرگ تر و حجیم تر نشان داده شود و آرایش لبت مدت زمان طولانی تری باقی بماند.

بیشتر بخوانید:‌ اشتباهات آرایش صورت: این ۵ اشتباه آرایشی سن شما را زیاد نشان می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا