;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6 :ثابت کنید که بهترین هستید و بر این چالش تصویری غلبه کنید که تنها 2 درصد از مردم موفق به یافتن پاسخ صحیح شدند. جرأت کنید بررسی کنید چقدر ماهر هستید.چالش های تصویری بهترین گزینه سرگرمی است که در شبکه های اجتماعی یافت می شود.بنابراین اگر به دنبال یک آزمون واقعی هستید، نمی توانید آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6 را که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد از دست بدهید.

آزمونی که امروز با آن روبرو می شوید، به صورت 100% ذهن شما را در جستجوی پاسخ صحیح تقویت می کند. از این پس به شما توصیه می کنیم که ذهن خود را پاک کنید و بهترین مهارت های خود را مانند چابکی، مهارت و سرعت را برای یافتن پاسخ صحیح آماده کنید. در زیر تصویری را مشاهده خواهید کرد که دارای اعداد بسیار زیادی است، اما ماموریت شما این است که تنها در 5 ثانیه عدد 6 را پیدا کنید. به نظر شما ساده است؟

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی سگ:اگردر 8 ثانیه سگ پنهان را پیدا کنی، چشم عقابی هستی!

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6

به خاطر داشته باشید که آمار نشان می دهد که 98٪ از افراد در اولین تلاش شکست خوردند، زیرا زمان کوتاه بود. اگر نمی خواهید یکی از بازنده ها باشید باید از تمام دقات و تمرکز خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا عدد “6” را پیدا کنید، پس آماده باشید تا چالش را انجام دهید. بعداً پاسخ چالش بصری را نشان خواهیم داد.

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای قطار: کدام مرد احتمالا تصادف می کند؟!

 

توصیه می کنیم خود را در مکانی به دور از هرگونه مزاحمت قرار دهید، زمان خود را برای جلوگیری از تقلب محاسبه کنید و مهم ترین چیز این است که بیشترین لذت را داشته باشید. آیا برای دیدن تصویر آماده هستید!؟ ثابت کنید که نابغه هستید و عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید.

شاید بپسندید: نابغه ای اگر در 7 ثانیه به سوالات هوش ریاضی جالب پاسخ بدی!

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی 4 حیوان:قدرت درک خود را آزمایش کنید و سعی کنید حیوانات پنهان را پیدا کنید!

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: از هر 5 نفر فقط 1 نفر حیوان پنهان شده را پیدا می کند!

.

پاسخ آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6

اگر آزمون را حل کرده باشید، باید به شما تبریک گفت. شما مهارت های فوق العاده ای دارید. همچنین امروز توانستید در زمانی که همه موفق به انجام آن نمی شوند، چالش را پاسخ دهید.

به یاد داشته باشید که تمرین باعث عالی می شود، و اگر می خواهید به انجام چالش های بیشتری ادامه دهید، نمی توانید تمام تست هایی را که مجله خبری چشمک برای شما در نظر گرفته است از دست بدهید. در اینجا ما راه حل را به شما نشان می دهیم.

شاید بپسندید: با تست شخصیت براساس تصاویر نقشه، محرک خشم خود را شناسایی کنید!

پاسخ تست

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت امضا: سبک امضای شما این ویژگی های شخصیتی را آشکار می کند

با ورزش مغز خود را تقویت کنید

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون هوش تصویری: چه کسی در این تصویر دزد است؟!

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

امیدوارم از آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6 امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی آهو: دیدن آهوهای مخفی تصویر در 10 ثانیه برای هر کسی ممکن نیست!

اگر تیزبینی، در تست قدرت بینایی مداد پنهان شده را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی چتر:کمک کنید تا در 10 ثانیه، زن بتواند چتر خود را پیدا کند؟

آزمون بینایی انسان و الاغ: الاغ کجاست؟

تست قدرت بینایی فنچ: برای دیدن فنچ در این تصویر نیاز به چشمان عقاب دارید!

تنها تیزبین‌ها در یک نگاه، 2 آهوی کوهی را در تصویر شناسایی می کنند!

تست بینایی لیوان: آیا می‌توانید در 15 ثانیه،لیوان را در میان پنگوئن‌ها پیدا کنید!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام. در جدول اصلی آزمون‌ پیدا کردن عدد ۶ متاسفانه طراح اشتباه کرده‌ اند و عدد ۶ در جدول ابتدایی مطرح شده‌ وجود ندارد و آن عدد ۶ که‌ در پاسخ ارائه کرده‌ اند عدد 0 صفر است‌. لطفا در طراحی سوال دقت‌ فرمایید. اعداد مندرج در جداول بعدی یا جدولی که‌ پاسخ را مشخص کرده با جدول آزمون‌ فرق دارد. کاشکی می‌شد تصویر را برایتان ارسال میکردم. با تشکر

    1. کاملا درست فرمودید. متاسفانه به دلیل قرار گرفتن در تصویر شاخص این اتفاق افتاده است. این مورد تصحیح می گردد. سپاس از همراهی شما و اینکه اشتباه پیش آمده را در کامنت اطلاع رسانی کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا