;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این خانم خوشکلا به نسبت دیگری پولدارتره!؟

آزمون تشخیص زن ثروتمندتر: امروز شما این فرصت را دارید که میزان نکته سنجی و هوش خود را در کنار مهارتها و توانائیهای شناختی خود را به خوبی محک بزنید. کدام زن تصویر ثروتمندتر است؟ شما اگر بتوانید بر این چالش تصویری شگفت انگیز غلبه کنید، دارای نکته سنجی، دقت و تمرکز بسیار عالی و بهره هوش بالا هستید. اما ناگفته نماند که برای انجام این چالش تصویری تنها 3 ثانیه وقت دارید. لذا برای انجام این چالش، لازم است ثانیه شمار را آماده کنید و آزمون تشخیص زن ثروتمندتر را انجام دهید. آیا می توانید آن را در زمان مشخص حل کنید؟

زمان پاک کردن ذهن و اثبات اینکه شما یک نابغه واقعی هستید فرا رسیده است. جرات حل این چالش تصویری را داشته باشید که به دلیل پیچیدگی بالا شما را در دردسر واقعی قرار می دهد. فکر می کنید بتوانید از پس آن بربیایید؟ باید بدانید که حل این چالش ذهنی و تصویری توسط 95 درصد از کاربران با شکست مواجه شد. اگر می خواهید بین خود و افراد دیگر تفاوت ایجاد کنید، آماده شوید. با مجله خبری چشمک و آزمون تشخیص زن ثروتمندتر همراه شوید.

شاید بپسندید: علت تعجب کردن خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

آزمون تشخیص زن ثروتمندتر

در نظر داشته باشید که این تست تصویری نیاز به تمرکز بالایی دارد، بنابراین به دستورالعمل هایی که به شما خواهیم داد توجه کنید. در زیر تصویری را مشاهده می کنید که دو زن در آن حضور دارند. سوالی که آزمون تشخیص زن ثروتمندتر از شما می پرسد، شناسایی زن ثروتمندتر است. ببینید که کدامیک از تمکن مالی بهتری برخوردار هستند.یکی از این زنان واقعا ثروتمند واقعی است. شما باید او را در معمای تشخیص زن ثروتمندتر پیدا کنید.

برای پیچیده تر کردن این چالش تصویری، شما فقط 3 ثانیه فرصت خواهید داشت، می دانیم که زمان بسیار کوتاه است، اما تنها از این طریق می توانید سطح توانایی شناختی خود را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون تشخیص زن ثروتمندتر نگاه کنید.

شاید بپسندید:قرار باشه یکی از  این 5 میوه رو انتخاب کنی، کدومه!؟ | چقدر  میتونی احساسات بقیه رو درک کنی!؟

آزمون تشخیص زن ثروتمندتر

جالب خواهد بود: کی جمله روی تخته رو درباره خانم معلم نوشته!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: قدرت تفکر خود را با پیدا کردن مقدار عددی اشکال هندسی ارزیابی کنید!

 

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل صد رحمت به دزد سرِ گردنه!

پاسخ آزمون تشخیص زن ثروتمندتر

زمان 3 ثانیه که برای رمزگشایی آزمون تشخیص زن ثروتمندتر در نظر گرفته شده بود، به پایان رسید. باید گفت که برای انجام این آزمون باید از سطح منطق خود به نحو احسن استفاده کنید. می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

جالب خواهد بود: با خنده دارترین جوک های غضنفر ساعت ها بخندید و شاد باشید!

.

.

.

جالب خواهد بود: نکته تصویر اتاق بیمار را پیدا کن! | فقط تیزبینا و نابغه ها متوجه میشن!

 

 

 

.

شاید بپسندید: چشات عقابی باشه، چهار تا شیر که دارن گاو میش ها را دید می زنند می بینی!

پاسخ آزمون تشخیص زن ثروتمندتر: زن سمت راست ثروتمندتر است. این زن تلاش می کند از تمام لحظات زندگی خود برای دیدن سرزمین ها و مکان های جدید بیشتر دیدن کند و حسابی زندگی را زندگی کند. رفتن به مسافرت و برنامه ریزی برای آن هزینه زیادی نیاز دارد. امروز مسافرت رفتن هم به کالایی تبدیل شده است که تنها ثروتمندان می توانند آن را انجام می دهند. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این مسافرا، پالتوی مهماندار هواپیما رو دزدیده!؟

تشخیص زن ثروتمندتر

امیدواریم از آزمون تشخیص زن ثروتمندتر استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: کدومیکی از افراد حاضر تو قبرستون، زنده نیست!؟ | تیزبینی و نکته سنجی خودت رو اثبات کن!

 

 

 

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: فقط یه تیزبین میتونه تو 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جالب خواهد بود: حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

3 اختلاف میان دو تا گراز دربایی را پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط نابغه ها می تونن تو یه نگاه 906 را در بین اعداد 606 پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:چیستان: آن چیست که برخی حیوانات در دهان و بعضی در دم دارند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:بابای دختر بچه، کدومیکی از این آقایون خوش تیپه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان جالب: در گوش و چشم هست ولی در دهان نیست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

شاید برایتان جالب باشد

 اگه دقت و بینایی ات خوب باشه تو 10 ثانیه 3 تا اختلاف بین دو منظره رو پیدا می کنی!

داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ!

یه منظره رو انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

چیستان: چون چهارده ساله شود بالغ شود/ چون به سی رسد بچه شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا