;
تفریح و سرگرمی

فقط نابغه ها می تونن تو یه نگاه 906 را در بین اعداد 606 پیدا کنند!

آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906: آیا برای یک چالش واقعی آماده اید؟ چالشی که دقت و تمرکز شما را محک می زند.  ببینید آیا می توانید 906 را در بین 606 ها در کمتر از 3 ثانیه پیدا کنید! مهارت های تصویری خود را امتحان کنید و ببینید چه اندازه، بادقت، متمرکز و تیزبین هستید!؟بازی امروز بسیاری را گیج کرده است و همین مسئله باعث شده است که برخی پس از چند ثانیه جستجو مدعی شوند که عدد 906 وجود ندارد.

از زمانی که آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906 در شبکه های اجتماعی منتشر شد، این چالش در کشورهای مختلف در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت. این یک بازی سرگرم کننده و سریع است که به تمرکز و سرعت نیاز دارد و برای اینکه نشان دهد چقدر حواس پرت تشریف دارید، عالی است. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906 همراه شوید.

شاید بپسندید:واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906

وظیفه شما در آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906 بسیار ساده است. در تصویر آزمون، مجموعه ای از حروف به شما ارائه شده است و و وظیفه شما این است که عدد 906را در سریع ترین زمان ممکن در میان آنها پیدا کنید. اما حواستان باشد که  فقط 3 ثانیه برای تکمیل چالش فرصت دارید! آیا می توانید رکورد را بشکنید؟ حتی بهتر است، دوستان خود را به چالش بکشید و ببینید چه کسی اول 906را پیدا می کند.

این آزمایش باید روی تصویر زیر انجام شود و نه روی تصویر بالای مقاله که فقط برای مصارف تصویری وجود دارد. پس برای چی منتظری؟ آماده، ثابت، برو! ببینید با چه سرعتی می توانید 906را در بین 606 ها پیدا کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن کدام درخت است که تا به حال کاشته نشده است!؟

آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

.

.

.

.

جالب خواهد بود: چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906

اگر یک بازی فکری تصویری مانند این به شما ارائه شد، باید تمرکز کنید و به دقت مشاهده کنید تا 906 را در بین 606 ها پیدا کنید. کلید حل هر چالش بصری این است که به دنبال الگوها باشید و سعی کنید آن را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید.آیا تاکنون موفق به یافتن 906 در بین 606 ها شده اید؟ زمان به پایان رسید. اکنون می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه چشات مشکلی نداره بگو کی روی مبل دراز کشیده است، زنه یا مَرده!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید نام یک بیماری می شود!؟

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906:   بازی های مشاهده راهی عالی برای تقویت مهارت های مشاهده شما هستند. آن‌ها از شما می‌خواهند که به محیط اطراف خود توجه زیادی داشته باشید، چه برای تشخیص چیزی خاص و چه تفاوت‌های کوچک در یک صحنه. با تمرین، می توانید تمرکز خود را تیز کنید و در هر موقعیتی در توجه و به خاطر سپردن جزئیات بهتر شوید. در تصویر زیر عدد 906 علامتگذاری شده است.

یکی از این سه زن به تازگی از همسرش جدا شده، اون کدومیکی هست!؟

آزمون با شناسایی عدد 906

امیدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی عدد 906 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: دختری در آخرین تولدش ده ساله بود و در روز تولد بعدی دوازده ساله خواهد شد. چه طور ممکنه!؟

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بفهمی به لحاظ روحی چه جور آدمی هستی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

شاید برایتان جالب باشد

 اگه تو 20 ثانیه، پروانه رنگی را در بین گلها پیدا کنی بینایی و تمرکزت عالیه!

صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

چیستان: آن چیست که برخی حیوانات در دهان و بعضی در دم دارند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا