;
تفریح و سرگرمی

یکی از این سه زن به تازگی از همسرش جدا شده، اون کدومیکی هست!؟

آزمون شناخت زن مطلقه: یکی دیگر از آزمون هایی که می تواند برای هر کسی که علاقه به بازی های فکری دارد جالب باشد. در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون، تعداد زیادی از کاربران نظرات خود را مطرح کردند. این نظرات بیشتر پاسخ هایی است که کاربران به سوال آزمون شناخت زن مطلقه داده اند. نظرات نشان می دهد که تنها 31 درصد از افراد توانسته اند آزمون شناخت زن مطلقه را رمزگشایی کنند. پس شما هم عجله کرده و ببینید که آیا شما آنقدر باهوش هستید که بتوانید در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای آن را حل کنید.

طراح و سازنده آزمون شناخت زن مطلقه معتقد است که تنها باهوش ترین افراد توانسته اند در عرض 4 ثانیه بر این چالش غلبه کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر به دنبال بهبود سطح تمرکز و چابکی بصری خود هستید، بخش تفریح و سرگرمی با شماست، چرا که این وب سایت با ارائه جدیدترین و چالشی ترین معماها تلاش می کند که سطح مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت زن مطلقه همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه تو 20 ثانیه، پروانه رنگی را در بین گلها پیدا کنی بینایی و تمرکزت عالیه!

آزمون شناخت زن مطلقه

در این تمرین تصویری جدید که با عنوان آزمون شناخت زن مطلقه در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک منتشر شده است، سه زن حضور دارند. طراح آزمون این سوال را مطرح کرده است که یکی از این زنان مطلقه است. شما چگونه می توانید این زن را شناسایی کنید. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید تا پاسخ را در زمان تعیین شده بیابید.

ایا می توانید او را در این آزمون شناسایی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. ثابت کنید که شما یک متخصص قوی در حل پیچیده ترین چالش ها هستید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناخت زن مطلقه نگاه کنید. سعی می کنید زن مطلفه را در مدت زمان محدود 4 ثانیه پیدا کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که زمان شما محدود هستید.

شاید بپسندید: صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

آزمون شناخت زن مطلقه

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام کشور است که اگر حرف اولش را بردارید نام یک بیماری می شود!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

پاسخ آزمون شناخت زن مطلقه

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است بخشی از گروه افرادی باشید که نتوانسته اند بر آزمون شناخت زن مطلقه غلبه کنند، اما نگران نباشید، ما پاسخ را در پایان متن برای شما ارائه کرده ایم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است 5 ثانیه دیگر و در تلاش دوم آزمون را رمزگشایی کنید.

جالب خواهد بود: واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

.

.

 

.

جالب خواهد بود: چیستان: آن چیست که در هر قرن یک بار و در هر دقیقه دوبار می آید ولی درسال هیچ وقت نمی آید!؟

.

.

احتمالاً بپسندید: تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون شناخت زن مطلقه: زن وسطی به دلیل اینکه حلقه ازدواج مثل دو نفر دیگر به دست ندارد، مطلقه است. او حتی یک خالکوبی قلب شکسته در دست دارد و عصبی به نظر می رسد. آیا سریع توانستید این آزمون را رمزگشایی کنید؟ این آزمون تنها نیاز به توجه به جزئیات داشت.

شاید بپسندید: برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

شناخت زن مطلقه

احتمالاً بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

امیدوارم از آزمون شناخت زن مطلقه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: در این کافه رستوران یک دزد حضور دارد، او را شناسایی کنید!؟

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از نمادهای عشق را انتخاب کن تا بفهمی چه چیزی از شریک زندگی ات انتظار داری!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا خودشو جای یه شاهدخت جا زده! اون کدومیکی هست!؟

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: آن چیست که برخی حیوانات در دهان و بعضی در دم دارند!؟

خانم خانما به کدومیکی از این دو تا خوشتیپ، برا ازدواج جواب مثبت میده!؟

با پیدا کردن پاسخ معادله تصویری، نبوغ بالای ریاضی‌ات رو اثبات کن!

چیزی که ابتدا می بینید اطلاعات جالبی را در مورد نیازهای شما آشکار می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا