;
تفریح و سرگرمی

چشات عقابی باشه، چهار تا شیر که دارن گاو میش ها را دید می زنند می بینی!

تست قدرت بینایی با حیوانات درنده: دیوید باو در سفر اخیر خود به آفریقای جنوبی و پارک ملی کروگر، در حال مشاهده گاومیش هایی بود که در رودخانه ای کم عمق ایستاده بودند که ناگهان حیوانات دچار آشفتگی شدند. عکاس دوربین خود را به سمت ساحل رودخانه چرخاند و متوجه شد که شیرها در علف های بلند پنهان شده اند و گاومیش ها را نظاره می کنند!

دیوید عکس های متعددی از این صحنه برداشت. او  یکی از تصاویر خود را در صفحه فیس بوک گروه پارک های ملی آفریقای جنوبی به اشتراک گذاشت و پرسید: “چند شیر در این عکس وجود دارد؟” این پست خیلی سریع بازدیدکنندگان زیادی پیدا کرد و و توانست در کمتر از 1 ساعت بیش از 1000 بار همرسانی شود. بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون یا تست قدرت بینایی با حیوانات درنده نتوانستند در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای همه شیرهای استتار شده و مخفی تصویر را پیدا کنند.

شاید بپسندید: کدوم راننده باعث و بانی تصادف رانندگی بوده!؟ | مرد جوون یا زن جوون!؟

تست قدرت بینایی با حیوانات درنده

پارک ملی کروگر، یکی از بزرگترین و محبوب ترین ذخیره گاه های بازی آفریقا، در شمال شرقی آفریقای جنوبی واقع شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند شیرها، فیل‌ها، کرگدن‌ها، پلنگ‌ها و گاومیش‌ها و همچنین مجموعه وسیعی از پستانداران و پرندگان را مشاهده کنند.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تظاهر می کنه یه زن هست!؟

اکنون تصویر تست قدرت بینایی با شیر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. دیدن این شیرها توسط کسانی که از دقت، تمرکز و دید عالی برخوردار باشند، چندان مشکل نخواهد بود. با کمک تست قدرت بینایی با شیر می توانید میزان توانائیهای شناختی خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در صورتی که نتوانید در زمان مشخص شده آنها را پیدا کنید، می توانید بیشتر دقت کنید و به این ترتیب ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

اکنون تصویر تست قدرت بینایی با حیوانات درنده را با هم مرور می کنیم. یادتان باشد برای پیدا کردن این شیرهای مخفی فقط 5 ثانیه فرصت خواهید داشت.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل شتر دیدی ندیدی!

تست قدرت بینایی با شیر

شاید بپسندید: کدومیکی از این مسافرا، پالتوی مهماندار هواپیما رو دزدیده!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با حیوانات درنده

زمان 5 ثانیه ای شما به اتمام رسید. احتمالاً هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید. لذا می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید. البته باید گفت که شما به هدف اصلی خود که همان ورزش ذهن و مغز است رسیده اید. اما با این حال می توانید بیشتر تصویر تست قدرت بینایی با حیوانات درنده را بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل از دماغ فیل افتاده !

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: یک فرد چگونه می تواند 90 روز نخوابد، ولی همچنان سرحال باشد؟

 

 

 

.

جالب خواهد بود: صاحب سگ توی پارک کیه!؟ | اگه تو 5 ثانیه پیداش کنی نابغه ای!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با حیوانات درنده: در مورد تصویر نمایش داده شده در مسابقه، بینندگان ممکن است در نگاه اول یک شیر، سپس شیر دیگر و احتمالاً شیر دیگری را ببینند. اما یافتن شیر چهارم  به گفته بوگ دشوارتر است. “شما فقط می توانید یک گوش و یک نقطه از چشم را ببینید.”هر چهار شیر در تصویر پایین علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید: کدومیکی از این 3 نفر نامزد این خانمه است!؟

قدرت بینایی با شیر

جالب خواهد بود: کدومیکی از این خانمای خوشکل، همسر آقای خوش تیپه!؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی با حیوانات درنده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: فال سرنوشت ماه تولد + فال عشق، سرنوشت آینده و چگونه عاشق شدن تان را بدانید!

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:  کدام زوج در این تصویر از تمکن مالی کمتر برخوردار و احتمالاً فقیرند!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

چیستان جالب: اگر در مسابقه دومیدانی از نفر دوم عبور کردید، در چه مقامی قرار می گیرید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو زن تصمیم داره مرد تصویر رو از بین ببره، به نظرتون کدوم یکی هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: از زندگی‌ات راضی هستی یا نه!؟ میخای بدونی یه عکس رو انتخاب کن!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: داستان ضرب المثل از این ستون به آن ستون فرج است!

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا بیان جلو : 30 تقسیم بر نیم و به اضافه 10 چند می شود!؟

کدوم یکی از دو کودک ربوده شده است!؟ | فقط افراد باهوش مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه متوجه میشن!

ضریب هوشی خودت رو با پیدا کردن ارزش عددی هویج و تره فرنگی ارزیابی کن!

کی جمله روی تخته رو درباره خانم معلم نوشته!؟

شاید بپسندید: فال سرنوشت ماه تولد + فال عشق، سرنوشت آینده و چگونه عاشق شدن تان را بدانید!

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل گربه را باید دم حجله کشت!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا