;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این مسافرا، پالتوی مهماندار هواپیما رو دزدیده!؟

آزمون واقعیت سنجی : آنچه که در آزمون واقعیت سنجی شما باید به آن پاسخگو باشید، شناسایی واقعیت تصویر و شناسایی دزد است. فردی در پالتوی دختر جوان مهماندار هواپیما را سرقت کرده و شما باید او را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. لذا می بایست با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

پژوهشگران معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد.اکر تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. بر همین اساس آزمون واقعیت سنجی از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون واقعیت سنجی همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه دقت و بینایی ات خوب باشه تو 10 ثانیه 3 تا اختلاف بین دو منظره رو پیدا می کنی!

آزمون واقعیت سنجی

سازنده و طراح آزمون واقعیت سنجی معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 26 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. به واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. بنابراین اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

باید گفت که تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند، قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. بر همین اساس ماموریت امروز آسان نخواهد بود، چرا که با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر مآزمون واقعیت سنجی، شما تصویری از درون یک هواپیما را مشاهده می کنید که به نظر می رسد یک چیز مفقود و ربوده شده است. در تصویر 3 نفر مظنون اصلی این مفقودی هستند. حال به نظر شما کدامیک از این چهار نفر پالتو مهماندار را دزدیده است.برای رمزگشایی فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا دزد  را پیدا کنید. زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ!

آزمون واقعیت سنجی

 

جالب خواهد بود: کی جمله روی تخته رو درباره خانم معلم نوشته!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: قدرت تفکر خود را با پیدا کردن مقدار عددی اشکال هندسی ارزیابی کنید!

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: علت تعجب کردن خانمه چیه!؟ | فقط باهوشا تو یه نگاه متوجه میشن!

پاسخ آزمون واقعیت سنجی

زمان به پایان رسید. چطور گذشت؟ امیدواریم آزمون واقعیت سنجی را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده شبیه ازمون امروز، خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این 3 نفر نامزد این خانمه است!؟

.

.

.

 

جالب خواهد بود: با خنده دارترین جوک های غضنفر ساعت ها بخندید و شاد باشید!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل صد رحمت به دزد سرِ گردنه!

پاسخ آزمون واقعیت سنجی: برخی به زن پالتو صورت اشاره کرده اند که وی پالتوی زن جوان مهماندار را دزدی کرده است. زیرا فضای کافی برای پنهان کردن پالتو در زیر لباس خود را داشته است. اما این مسئله اشتباه است. اگر به صورت سوال دقت می کردید زن جوان مهماندار هواپیماست و فضای تصویر درون هواپیما است. مهماندارهای هواپیما لباس خود را در محل مخصوص خود نگهداری می کنند که در دسترس مسافران نیست. مهماندار احتمالا در حال شوخی کردن با مسافران است و مسافران با نگاه عاقل اندر سفیه به پیشخدمت هواپیما نگاه می کنند. پس دزدی در کار نیست.

شاید بپسندید: یه منظره رو انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

آزمون واقعیت

جالب خواهد بود: نکته تصویر اتاق بیمار را پیدا کن! | فقط تیزبینا و نابغه ها متوجه میشن!

امیدواریم از آزمون واقعیت سنجی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود: کدومیکی از افراد حاضر تو قبرستون، زنده نیست!؟ | تیزبینی و نکته سنجی خودت رو اثبات کن!

 

 

 

 

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: فقط یه تیزبین میتونه تو 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

جالب خواهد بود: حکایت خیاط دزد از داستان های پندآموز مثنوی معنوی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

خانه یک طبقه ایی که همه چیزش(دیوارها، درها، پنجره ها، مبلمان) زرد است، پله هایخانه چه رنگی‌اند!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: واکنشت وقتی چیزی رو بلد نیستی و بهت میگن چیه!؟ بگو تو تصویر اول چی دیدی تا بگم!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:چیستان: آن چیست که برخی حیوانات در دهان و بعضی در دم دارند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اگه تو یه نگاه، گربه ای که داره گریه می کنه را پیدا کنی خیلی تیزی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: به نظر شما کدومیکی از این خانم خانما از یکی دیگه پولدارتره!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: چون چهارده ساله شود بالغ شود/ چون به سی رسد بچه شود!

 اگه فکر می کنی خدای ریاضیاتی با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

 کدومیک از این خانم خوشکلا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداره!؟

آقای داماد برای دیدن عروس خانم اونقدر عجله داشته که رفته سالن آرایش اونو ببینه، داماد کیه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا